לבחור נכון: שמלות לחתונה או לאירוע צהריים

הקיץ הגיע ואיתו עונת החתונות והאירועים - כיצד תתאימו את השמלה, הנעליים והאקססוריז לאירוע המתקיים בצהריים ולאירוע ערב?


הגעה לחתונה בישראל במהלך הקיץ, מחייבת בחירה מדוקדקת מאוד של הלוק המתאים לאירוע. מכיוון שאירועי חתונה נבדלים ביניהם כאשר הם מתקיימים בשעות הצהריים ובערב, הבנת הניואנסים בין השניים יכולה להוביל אתכן לבחירה האופנתית הנכונה, שגם תעזור לכן לצלוח את מזג האוויר המהביל של הארץ בחודשי הקיץ.  מהם ההבדלים שצריכים להנחות אותנו בבחירת שמלות לאירוע המתקיים בצהריים לבין אירוע ערב? כמה טיפים חשובים לבחירת נעליים מתאימות, להתאמת סגנון האיפור והאקססוריז שישלימו את ההופעה בכל אחד מסוגי האירועים. 


קלילות מכל בחינה: טיפים לבחירת שמלה לאירוע צהריים


אירועי צהריים דורשים התייחסות שונה מבחינת הלבוש, האקססוריז, האיפור והנעליים, כאשר המוטיב שצריך להוביל אותנו הוא קלילות. בבחירת שמלה לאירוע צהריים, כדאי לבחור בבדים קלילים ודקים יותר וגזרות משוחררות יותר, זאת מבלי לוותר על היבטים של  אלגנטיות ונוחות כאחד. גם מבחינת הצבעים והדוגמאות, כדאי ללכת על כיוונים קלילים ובהירים יותר, באווירה שמחה וצבעונית יותר. את שמלת הערב הארוכה והדרמטית, יחליפו שמלות ערב קצרות בגווני פסטל או עם הדפסי פרחים, שיתכתבו עם האווירה הקיצית. גם שמלות מידי, שהפכו פופולריות בשנים האחרונות, יכולות להוות אופציה טובה לאירוע צהריים, כאשר הן מספקות איזון הולם בין רשמיות לקלילות. בנוסף, שימו לב למחשופים. דווקא באירועי צהריים, כשיש אור מלא וחזק בחוץ, יש שירגישו נוח יותר עם גזרות צנועות יותר, עם קו צוואר גבוה יותר. כמו כן, לאור החום הכבד השורר בשעות הצהריים, מומלץ לבחור בשמלות מבדים נושמים כמו כותנה או פשתן, או אפילו סטאן דקיק, שירחפו על הגוף ויקלו על ההתנהלות. 


גלאם ודרמה: בחירת שמלה לאירוע ערב


אירועי חתונה המתקיימים בערב, מצריכים טאץ׳ של גלאם, שיק ותחכום. במקרה הזה, יתאימו יותר שמלות באורך מקסי, ליצירת מראה רשמי, דרמטי ואלגנטי יותר. בדים כמו שיפון, לורקס מנצנץ, משי או סאטן, יוסיפו אפיל של יוקרה ללוק. צבעים כהים ונועזים יותר, כגון גווני ירוק או כחול עמוק, וכמובן השחור הקלאסי, עשויים לעלות היטב עם אווירת הערב. למתקדמות, דיטיילס ומרקמים כמו פאייטים או נצנצים, יוסיפו מגע של ניצוץ וגלאם, שיזהרו במלוא הדרם תחת האורות באולם האירועים. גם הגזרות הופכות לדרמטיות יותר, שמלה ארוכה צמודה לאורך כל הגוף, עם שסע סקסי, או שמלה בגזרת A, יתאימו פה במיוחד. באתררזילי תמצאו אינספור שמלות ערב מעצבים שיענו לדרישות האלו באופן מדויק.  


הבדל של יום ולילה: בחירת הנעליים המתאימות לכל סוג אירוע


כמובן, גם בבחירת הנעליים צריך להיות הבדל ניכר בין אירועי הצהריים, לבין אירועי הערב. אירועי צהריים לא פעם מתנהלים בשטח פתוח ולעתים מדובר במדשאה או בשטח טבעי אחר. כמו כן, אירועים אלו הם לא פעם ארוכים ומתמשכים יותר. אי לכך, חשוב לבחור בנעליים שיהיו נוחות יותר, ולהקפיד על האיכות. סנדלי עקב נמוכים, עד 5 ס״מ גובה, יתאימו כאן, ובהתאם לאירוע, לעתים אפילו נעליים שטוחות אך אלגנטיות יעשו את העבודה. מבחינת הצבעוניות - בחרו בגוונים ניטרליים או מטאליים, המשתלבים היטב עם מרבית התלבושות, הצבעים והדוגמאות.  

באירועי ערב, לעומת זאת, מתבקש שבחרו בנעלי עקב אלגנטיות ומסוגננות, שגם יגביהו אתכן כמו שצריך עם שמלת המקסי. הנעליים צריכות להשלים את הצבע והסגנון של השמלה, וגם כאן תוכלו ללכת על בטוח, אם תבחרו בגוונים מטאליים או בגווני ניוד. כם זאת, כן כדאי לוודא שהגובה והסגנון של הנעליים מאפשרים לכן לנוע בנוחות לאורך כל הערב.


 מושלמות לכל אירוע: קולקציית הנעלים החדשה של רזילי סטודיו

באתר רזילי נחתו מגוון נעלי עקב חדשות, של מותג הבית רזילי סטודיו. הנעליים החדשות עונות בדיוק על הדרישות של הנעלה לאירוע קיץ נוצץ - רובן מגיעות בצבעים ניטרליים, לרבות שחור וניוד, אך תמצאו שם גם נעליים כסופות שמיישרות קו עם הטרנד המטאלי, וגם זוג אחד בוורוד פוקסיה היסטרי שיגנוב את ההצגה. תמצאו שם סנדלי עקב פתוחים וגם נעלי עקב סגורות מלפנים, עם חרטום מחודד ושפיצי שהוא סופר שיק. 


איך להתאים את האיפור והאקססוריז לאירוע צהריים ולאירוע ערב


אחרי שבחרתן את האחת מבין שלל שמלות ערב, וגם התאמתן נעליים מדויקות, לא פחות חשוב להשקיע בטאצ׳ הסופי של אקססוריז ואיפור, שאין ספק שלכשעצמם יכולים לעשות את הלוק כולו. גם כאן, חשוב לשים לב להבדלים בשעה, באור ובמזג האוויר המאפיינים כל סוג אירוע. 


לאירועי צהריים, העדיפו מראה איפור רענן וטבעי. ניתן ליצור הדגשה קלה, באמצעות גוון זוהר עם בסיס קל וברונזר. בחרו צלליות בגווני פסטל רכים או טבעיים, ושפתון בגוון ניוד או ורוד בהיר. המראה הכללי צריך להיות מאופק וסולידי, וגם התכשיטים צריכים להיות עדינים ומינימליים, תוך שאתן נמנעות מעומס ומדרמה. עגילים עדינים ושרשרת זהב מעודנת, יכולים להוסיף נופך של אלגנטיות מבלי להעמיס יתר על המידה. 


באירועי ערב, תוכלו לאמץ סגנון איפור דרמטי וזוהר יותר. צללית מעושנת או מבריקה ריסים מודגשים עם מסקרה מעניקת נפח, שפתון בצבע נועז, דוגמת אדום או בורדו, או ליפגלוס מנצנץ, יתאימו כאן. תכשיטי סטייטמנט כמו עגילים תלויים עם יהלומים, או שרשרת עם נוכחות, יוסיפו טאץ׳ של אלגנטיות, הוד והדר ללוק כולו. גם תיק הערב יכול לתפקד כתכשיט, ומעבר לכך שחשוב להתאימו ללוק הכללי, אפשר להעז בבחירה ולהצטייד בתיק קלאצ׳ מבריק או מנצנץ. 


לסיכום, כשאתן ניגשות לבחור שמלות לחתונה, חשוב לקחת בחשבון את מועד האירוע - צהריים או ערב, ולהתאים הן את הבד והן את הנעליים והאקססוריז לשעה בה הוא מתקיים. ויותר מהכל - חשוב להנות.