לדעת את החוקים כדי לשבור אותם: הגזרות הלוהטות של אביב-קיץ 2024

לדעת את החוקים כדי לשבור אותם: הגזרות הלוהטות של אביב-קיץ 2024 
אנחנו הולכות לדבר היום על סטרפלסים (יש!), על שמלות וואן שולדר (יאמי!) ועל מכנסיים באורכים מגניבים במיוחד, וכל זה אומר בעיקר דבר אחד: האביב כבר כאן! לחיקה החמים של רזילי נחתה קולקציה מרסקת ביופייה שלגמרי הולכת להכתיב את הטון האופנתי שישלוט כאן בזמן הקרוב, ואנחנו כאן עם המדריך שיעשה לך סדר בכל הגזרות החמות, הצלליות והסילואטים שיככבו כאן באביב-קיץ 2024. את לא חייבת ליישם את כולם, אבל שתכירי. 
הם חוזרים: מכנסיים בגזרה נמוכה
לפני כמה זמן הייתה לנו שיחה מעניינת במסדרונות רזילי. הנושא: מכנסיים בגזרה נמוכה. הדיון: כן או לא. היו את אלה שנשבעו שלא יעזור בית דין – הן ומכנסיים שרואים בהם את הפופיק זה BIG NO NO, היו כאלה שידעו שאם יוולד שוב טרנד כזה בעולם הן ישקלו לאמץ אותו בחום והיו גם כאלה שניהלו את הדיון הלוהט כשלמותניהן מכנסיים בגזרה נמוכה לגמרי, עוד לפני שזה הפך לטרנד. 
והנה, לא חלפו כמה חודשים ואחד הפריטים המושמצים של השנים האחרונות עושה קאמבק למרכז הבמה האופנתית: היישר משנות ה-2000, קבלי אותם במחיאות כפיים סוערות: מכנסיים בגזרה נמוכה! כמה נמוכה? כמה שיותר, יותר טוב.
כשאנחנו אומרות שכדאי לדעת את החוקים כדי לשבור אותם, אנחנו מתכוונות בדיוק לזה. לא לכולן מחמיא מכנסיים בגזרה נמוכה וזה לגמרי הגיוני שסתם לא יבוא לך בטוב לחשוף את פופיקך לעיני כל, אבל אנחנו כאן כדי לספר לך שיש מכנסיים שבהחלט ראויות לקאמבק שהולך לככב כאן בזמן הקרוב.
יעלו ויבואו מכנסי ADA של המעצבת הסופר סטייליש דנה סידי. כאן המותן הנמוכה קצת מרומזת, וזה נהדר לאלו שעושות את צעדיהן הראשונים בעולם המותניים החשופים. הצבע הירוק ההורס הזה, אגב, הולך להיות גם גוון שילהיט את הקיץ, בי פריפרד! 
בגזרת הג'ינסים (תרתי משמע, די היינו חייבות) תוכלי לשזוף את עינייך בג'ינס ה-WIDE LEG היפה הזה של ג'וסי קוטור, או להרחיק לכת עם הג'ינס הזה, שהוא לא רק נמוך וסקסי, הוא גם מגיע עם פרימה כיפית באזור המותן ומוסיף לחגיגה.
IT'S STRAPLESS MODE
אם את ושנות ה-90 חברים טובים, יש מצב שהתפללת בסתר מדי ערב שהלוואי והמדפים יתמלאו שוב באייקון האופנה הסקסי: הסטרפלס! ובכן, חדשות טובות: הוא חוזר ובגדול!
הצללית המינימליסטית שוב על המפה, ואם אתן מוכנות לחשוף יותר ולהסתיר פחות, יש אינספור אפשרויות בהן תוכלו לעשות זאת. משמלות מקסי נהדרות כמו היפהפיה הזו של המעצבת נטע אפרתי (כלות, זו הכי שמלת כלה שנייה!), דרך אוברול שעושה את החיים טובים יותר (כאן הוא בגרסה מעניינת להפליא, כשהחלק העליון נשי ואלגנטי והחלק התחתון, המופרד באמצעות חגורה מלאת נוכחות, מעוצב כדגמ"ח סופר קז'ואל) ועד לגופיית סטרפלס סטרצ'ית שהגרסה העתידית שלכן ביולי-אוגוסט תודה לכן אם תוסיפו לסל.  
בלי שרוולים ועם מלא סטייל: וסטים
את יכולה להוסיף חולצה מתחת, אבל בשביל מה? הצעת ההגשה שלנו לאביב-קיץ 2024 היא ללבוש את הטרנד העולה הזה בדיוק כפי שהטבע התכוון: בלי חולצה מתחת, עם וייב הכי קיצי שיש. הווסטים כיכבו כאן גם בחורף, אבל נראה שבקיץ הם מגשימים את ייעודם המלא: להפוך אותנו לסופר שיקיות באפס מאמץ, בלי ג'קט מעל או סריג דק מתחת. אחד הווסטים היפים שנולדו לכבוד העונה החמה הוא זה של דנה סידי, העשוי מבד פליסה צפוף בשילוב כפתרה וחגורה בגב שעושה אג'סמנט לפי המצב רוח – הדוק ומעוצב או משוחרר ונינוח. גם הווסט הלבן עם נגיעות שחור הסופר קלאס הזה של IMPERIAL FRANCE יהיה בחירה מושלמת, בייחוד אם מתחשק לך להרגיש שאת צועדת בשאנז אליזה למרות שאת בפרברי נתניה. 
ביי ביי, שרוול: טרנד הוואן שולדר 
צלליות של כתף אחת בלבד השתלטו על תצוגות האופנה לאחרונה, ואיזה כיף שזה קורה! מי היה מאמין שכל מה שהיה צריך כדי להוסיף קצת (הרבה) סטייל ללוק זה פשוט להעיף שרוול אחד מהסיפור? היתרונות: הכתפיים מודגשות יותר, השיק בשמיים, זה מאריך את הצוואר, יוצר מראה א-סימטרי מעניין ותכל'ס – זה אחד הפריטים הכי ורסטיליים שיש בארון, מוכן ומזומן להשתלב בסתם יום של חול וגם ביציאה לילית. 
המעצבות המוכשרות שלנו לוקחות את הטרנד ומשדרגות אותו למחוזות חדשים של יופי. שמלת הוואן שולדר של דנה סידי היא הכי "אני אלה יוונית עכשיו, נא לא להפריע לי, פשוטי העם" ותשתלב נהדר עם החרוסת של פסח וגם עם החתונה של הבסטי – בהצלחה עם בחירת הגוון! גופיית הוואן שולדר של M BY MASKIT היא ההגדרה לשיק לא מתאמץ. הבד סאטן הנשפך, הגזרה המחמיאה והעיצוב הנקי הופך אותה למושלמת לערב וליום. 
חם בחוץ, נעים ברגליים: מכנסיים באורך הברך 
כשהטמפרטורות בחוץ עולות, זה בדיוק הזמן לאפסן את הג'ינסים עמוק במדף "דצמבר-ינואר- לא לגעת!!!" ולשלוף את המכנסיים הקצרים שלך. בעונה הקרובה יככבו מכנסיים באורך שלגמרי עושה את החיים קלים: מכנסיים באורך ברך! הטרנד הזה יתאים בעיקר לנשים גבוהות יותר, ואנחנו ממליצות בחום לשלב את המכנסיים עם גופיית סבא לא מחייבת באותה המידה, או עם טופ קצרצר שמבשר על בוא הקיץ. 
אצלנו ברזילי נחתו שני מכנסיים הורסי בריאות בגזרה ספורטיבית ומשוחררת, וזו בשורה שצריך לחלוק עם כל פאשניסטה מצויה. הראשונים הם מכנסי ג'ינס של – כן, את קוראת נכון – ADIDAS! וכשהחברה הספורטיבית הזו עושה משהו, היא עושה אותו טוב כמו באגדות. הסיומת פרומה וא-סימטרית ובמותן מחוברים מה שנראה כתחתית דמוית בוקסר שרק הופכת את כל העסק למגניב הרבה יותר. כדי לשמר את מראה הסטריט הזרוק, ממליצות לעלות מידה. זוג המכנסיים השני שנרצה להלל ולשבח שייך גם הוא לאדידס, הפעם משיתוף הפעולה שלהם עם סטלה מקרטני. הדגם השחור-לבן הכיפי הזה מגיע בהדפס סופר מגניב, והעובדה שמדובר בבד ניילון דק ונושם רק הופכת את העניין למלא סטייל – וגם נעים במיוחד בעונה הלוהטת.