לוק ספורטיבי זה הסטייל: הדרופ חדש של ADIDAS נותן לנו הזדמנות מעולה לרייר על הטרנד הנצחי

לוק ספורטיבי זה הסטייל: הדרופ חדש של ADIDAS נותן לנו הזדמנות מעולה לרייר על הטרנד הנצחי
היי, סטילטו. אתה יודע שאתה אהוב ליבנו לנצח, נכון? אבל הפעם נאלץ להניח רגל (עם נעל ספורט) בדלת ולא להרשות לך להיכנס למסיבה, כי היום, רזילי גירלס, ווי אר או אבאוט דה ספורטי לוק! (כשאנחנו מתרגשות אנחנו עוברות לאנגלית עברית ועמכן הסליחה). חובבת המראה הספורטיבי אבל זקוקה לנגיעה של השראה? לכבוד ההשקה של אדידס, אנחנו מזמינות אותך לרחבה לקבל כמה שילובים לוהטים של המותגים הכי סטריט, שייבנו לך לוק ספורטיבי מושלם – ממש לא רק לחדר הכושר.
לפני שקונים בגדי ספורט אונליין: חובה להכיר את חוקי הבסיס
מה שנחשב פעם למראה מרושל, כזה שמתאים יותר ללבוש בברונקס מאשר בשדרה החמישית, הפך לאט לאט לסנטר של הסנטר של האופנה העכשווית. לוק ספורטיבי זה לא רק נוחות וזה לא רק בגדי אימון לנשים וגברים לחדר הכושר, זה אמירה. זה סגנון. זה שילוב בין מה שנוח לי לבין מה שגורם לי להרגיש וואו, וזה הכי מתאים לכל סגנון – גם אם מעורבים בהופעה סאטן או בלייזר מחויט. 
אז איך עושים את זה נכון? תכף נדבר תכל'ס, ובינתיים – הנה האסנטשיאלס המרכיבים את הלוק המנצח:
  • בדים זורמים, נוחים ונושמים: נוחות ופונקציונליות לרוב יכללו בכל לוק ספורטיבי שתרכיבי, ותמיד תעדיפי לבחור בחומרים איכותיים, נמתחים ונושמים – כשנוח לך, רואים את זה!
  • מיקס אנד מאצ': חלק עליון המורכב מחזיית ספורט, מעליו ג'קט קליל קליל ומתחתיו מכנסיים קצרים יחד עם נעלי ספורט – זה לגמרי הדיבור. וזה גם כל היופי – הלוק הספורטיבי משלב בין הפריטים הכי סטריט לבין ההכי פיין.
  • שכבות ועומק: כדי להוסיף עניין ללוק, שלבי שכבות של פריטים שונים, כמו ג'קט בומבר מעל גופיה או חולצת ג'ינס קשורה על המותן. 
  • חובה סניקרס או נעלי ספורט: אבני היסוד של האופנה הספורטיבית! תכף נדבר על כמה דגמים שעשו לנו את השנה (או העשור, בקצב הזה).
גוזרת, שומרת, לובשת: השראה ללוקים ספורטיביים 
מאוזן ושיקי, אופנתי ונוח – כדי לעלות על הלוק כמו שצריך, לא מספיק רק לנעול נעלי ספורט (על אף שזו התחלה טובה לכל הדעות). לא בטוחה מה עובד עם מה? זקוקה לבוסט של השראה? הנה כמה הצעות שיעבדו תמיד מעולה.
קלאסיקה: טייץ באורך ברך וחזיית ספורט
המצב: חם. כמה חם? חם לך רק מלהסתכל על הארון ולחשוב שמשהו מפיסות הבד שם אמור להיצמד אלייך כאילו אין התחממות גלובלית.
מה עושים? הולכים עם ומרגישים בלי! בימים כאלה איש לא ישפוט אותך שבחרת ללבוש בגדי ספורט נושמים ואווריריים כמו חזיית ספורט מינימליסטית, והכי סטייל זה לשלב אותה עם טייץ תואמים. סטלה מקרטני המוכשרת שכל עיצוב שלה בצבע (כאילו, באמת בצבע, לא תמצאי בקולקציה הזו טישרט בייסיק לבנה, בואי נגיד) עושה לנו את החיים יפים וקלים, והיא עיצבה לאדידס את הסט האולטימטיבי: חזיית ספורט אוספת ומחטבת וטייץ תואם בגוון צהבהב שהוא הכי קיץ, עם חברבורות קלות בצבע אפור שמשתלבים שם בול, ממש כאילו נולדו יחד באותו הג'ונגל. האורך מדויק – לא קצר מדי, לא ארוך, ואת מוזמנת לעשות עם היופי הזה העתק-הדבק לאימון הבא.
לא מתאים לך לצאת לרחובה של עיר בחזיית ספורט? הטי-שרט האוברסייזית הנעימה הזו של סטלה בול בשבילך.
הנעליים שלמטה: ניו באלנס נשים מדגם WRDP Runner בגווני ירוק-בז' טבעי. הנעליים שתרצי שירוצו איתך למרחקים ארוכים, וגם לגרניטה פקאן שמתחת לבית.  
אהבה למרחקים ארוכים: חצאית, חולצת טטרה פתוחה וגופיית סבא
המצב: את אוהבת את הלוק הספורטיבי, אבל לא מוכנה להתחייב למערכת יחסים ארוכת טווח. כבר הזמנת אותו לישון אצלך, אבל עוד לא נתת מפתח. 
מה עושים? לובשים חצאית ורואים כי טוב! השילוב בין המראה הנשי הקלאסי למראה הסטריט המשופשף לגמרי עושה לנו את זה, ואם תעשי את זה נכון – עם האיזון הנכון בין לוק חסוד ומכוסה לבין גזרות שמבליטות ודווקא חושפות, את צפויה להתאהב על אמת ולהזמין את הלוק הזה אפילו לפגוש את המשפחה. וככה זה עובד: מתחילה עם חצאית המעטפת הלבנה הכל כך נשית הזו של VICOLO, מוסיפה את גופיית הסבא האהובה עלייך, נותנת לה דחיפה קלה אל תוך החצאית ומשדרגת עם חולצה פתוחה קלילה קלילה מלמעלה, כמו הקסם הזו של JUICY CUTURE. בעונת המעבר או בחורף תוכלי לקחת את זה לרמה אחרת עם הבומבר של ניו באלנס. 
הנעליים שלמטה: כשהלוק כל כך נקי, יש אינסוף אפשרויות. ואם אי פעם התלבטת מתי הזמן הנכון להעשיר את מגירת נעלי הספורט שלך – עכשיו, עם טרפת הסמבה-ג'אזל-ספציאל-קמפוס זה בול הזמן. הנה כמה דגמים שנחתו ממש עכשיו ברזילי ועשו לנו כיף בלב:
Adidas Spezial בצבע כחול-לבן, הדגם שעתיד להשתלט על עולם הסניקרס.
Campus בצבע בז', הדגם שהיה ונשאר סמל סטטוס יוקרתי.
Adidas Samba בצבע ירוק-לבן, שכנראה תעשה סולד אאוט עד שתסיימי לקרוא את הכתבה הזו, או קצת אחריה.
Adidas Gazelle בשילוב גוונים הורס של ירוק-צהוב-סגול, הכי סבנטיז והכי יפה. 
עובד כל יום: ג'ינס וטישרט – גרסת הסטייליסטית
המצב: את רוצה להוציא מהג'ינס שלך יותר. אתם החברים הכי טובים, הוא איתך באש ובמים, אבל בא לך לקחת את זה טו דה נקסט לבל ולהוציא יותר מהשילוב הנצחי של ג'ינס וטישרט.
מה עושים? המלכה האם של הלוק הספורטיבי יכול לגמרי להיראות הרבה יותר פיין, ועדיין לשמור על הארשת הקלילה והנוחה של "נשבעת שרק זרקתי על עצמי משהו". הסוד טמון לאו דווקא בצורה, אלא באיכות. כשהשטיפה מדויקת, הגזרה מחבקת את הטוסיק בנוחות ומחטבת מה שצריך וכשהבד איכותי ונעים – את לא רק מרגישה את זה (ולא יכולה לחזור אחורה, ראי הוזהרת), זה גם נראה הרבה יותר טוב.
קולקציית הג'ינסים של ג'וסי קוטור, לדוגמה, עושה את זה מצוין – הנה ג'ינס WIDE LEG מתוך הקולקציה שיושב מדהים, והוא גם הכי סטריט והכי משתלב מעולה בלוקים ספורטיביים. איתו את יכולה לשלב את הטישרט הענקיתתת (תתתת) הזו של אדידס בצבע סגלגל נשי וקיוטי – אבל היא הכי לא קיוטי, אם את מבינה למה אנחנו מתכוונות. מכניסה בפנים או משאירה בחוץ למראה לוסי, גדול ונוח. 
הנעליים שלמטה: נכון, אמרנו שחובה נעלי ספורט, אבל הרשו לנו לחרוג מהכללים לטובת כפכפי הסלייד החדשות שנחתו אצלנו, התאגדו בשורה, חייכו יפה ואמרו: "אבל איזה מושלמים אנחנו עם ג'ינס וטישרט, אה?". אז כן, הם מושלמים, והנה דוגמה לאחד שעושה את זה טוב במיוחד: כפכף סלייד בגוון כחול-סגול שמימי העשוי מחומרים ממוחזרים, הכי בולט וגס עם סוליה שאי אפשר להתעלם ממנה, אבל כן אפשר ואף רצוי להסתובב ברחוב ולהשוויץ.