ליומיום או לאירוע: 3 שמלות מידי שוות במחירי סייל

שמלות המידי שהיו טרנדיות בשנות ה-40, עשו קאמבק משמעותי בשנים האחרונות, והפכו למרכיב עיקרי בארונות הבגדים של זמננו. הסוד טמון ביכולת של האורך הזה לחלוש ללא מאמץ על כל הספקטרום שנע בין תחום הלבוש הקז'ואלי לבין הלבוש לאירועים, לצד העובדה שהוא מחמיא לשלל סוגי מבני גוף


שמלות מידי הולכות ומסתברות כטרנד אופנתי, שמצליח להיות גם קלאסי ורב-תכליתי, ולא סתם, שלל פאשניסטות ברחבי העולם גילו את הקסם שבאורך הזה לאחרונה. האורך המדובר, המסתיים בדרך כלל בין הברך לשוק, זוכה לפופולריות בשל האיזון המושלם שהוא מגלם, בין אלגנטיות ונוחות. שמלות המידי שהיו טרנדיות בשנות ה-40, עשו קאמבק משמעותי בשנים האחרונות, והפכו למרכיב עיקרי בארונות הבגדים של זמננו. הסוד טמון ביכולת של השמלות באורך הזה לחלוש ללא מאמץ על כל הספקטרום שנע בין תחום הלבוש הקז'ואלי לבין הלבוש לאירועים, לצד העובדה שהוא מחמיא לשלל סוגי מבני גוף. יש משהו של ״מבינות עניין״ עם האורך הזה, שכן, הוא לא קליל מדי כמו שמלות המיני וגם לא עושה מעצמו עניין כמו שמלות המקסי הדרמטיות. משהו בין לבין, שמשדר שיק לא מתאמץ.

בקיצור, בין אם מדובר בבילוי רגוע של סוף שבוע או ביציאה מתוחכמת, שמלות באורך מידי משדרות קסם מעודן, שהוא גם נשי וגם עדכני, מה שהופך אותן לפריט מאסט-האב עבור כל חובבת אופנה.

עוד לא שמעתן על סייל הקיץ של רזילי? אל תבזבזו זמן

למקרה שאתן לא ממש בעניינים, נפתח ונאמר שמתחולל ברגעים אלה סייל משוגע באתר רזילי, כאשר עשרות, אם לא מאות פריטים שווים, בגדי מעצבים של המותגים המבוקשים בארץ, מוצעים כעת במחירים של 20-50% הנחה. בין כל האושר והעושר הזה, מחכות לכן שם גם לא מעט שמלות מידי במחירים שלא מהעולם הזה. תמצאו שם שמלות מידי ליום יום לצד שמלות לאירועים, ובמילים אחרות, לא נגזים אם נאמר שתוכלו לבסס שם מלתחת קיץ שלמה על טהרת השמלות באורך הזה.  


5 שמלות מידי בסייל שלא כדאי לפספס

הקזו׳אל המושלם: שמלת מידי צווארון גבוה  של Razili Studio


במקום לחכות לקינוח שבסוף, החלטנו להתחיל עם הפריט שהוא הבוננזה של מלתחת הקיץ השנה, והוא שמלת מידי קזו׳אל שחורה שעוד לפני שתניחו עליה את ידיכן, כבר תצטערו שלא רכשתן עוד ממנה. בינינו, בקיץ הישראלי פשוט לא ניתן ללבוש משהו שאינו שמלה, ואתן יודעות את זה, אז מצאנו את האחת שפשוט לא תצליחו שלא לחרוש עליה. הכל טוב, זה לגמרי לג׳יט. היופי בשמלות שחורות, ככלל, שהן ניטרליות ואפשר לקחת אותן לאיזה מקום שנרצה. עם כפכפים ושיער פזור הן הכי קז׳ואל שיש, עם נעלי עקב, שיער אסוף ותכשיטים הן מוכנות ליציאה ובקיצור, אהבה של פעם בחיים. 


מצאנו את שמלת הקזו׳אל המנצחת: שמלת מידי של מותג הבית, רזילי סטודיו. מדובר בשמלה בגזרת גופיה, בגזרה צמודה לגוף, עם מפתח צווארון עגול וגבוה (שיא הטרנד לעונה) ותוספת של שסע מאחור, שמאפשר להתהלך בה בכיף ובנוחות. השמלה עשויה בד סריג נמתח והיא מחמיאה בטירוף. כעת היא מוצעת במחיר הנחה של 30% שזה פשוט מטורף. תארזו לנו בכל הצבעים (שחור וזית). 


תגנוב את ההצגה באירוע: שמלת מידי וואן שולדר של דנה סידי

טוב, לפני שנספר לכן על השמלה המטורפת הזאת של המעצבת דנה סידי, חייבות פה איזה דיסקליימר קטן: אם אתן הולכות עם שמלה הזו לחתונה, כדאי שתתנצלו מראש בפני הכלה, כי השמלה הזאת פשוט הולכת לגנוב את ההצגה ביג טיים. שלא תגידו שלא אמרנו. ועכשיו, לכלה עצמה, הלא היא שמלת וואן שולדר של דנה סידי, שללא ספק יודעת מה היא עושה כשהיא מעצבת שמלות ערב.

מדובר בשמלת מידי בגזרת וואן שולדר, מדגם ״כרמן״,  בצבע ירוק עז מסחרר ומטריף חושים. 

השמלה עשויה מבד ג׳קרד בוהק, עם טקסטורה מעניינת, והיא בגזרת אוברסייז משוחררת ונעימה כל כך. הגזרה הא- סימטרית המיוחדת כוללת שרוול רק בצד ימין, ואילו בצד שמאל היא נטולת שרוולים לחלוטין. אם זה לא מספיק, מאחור הוסף לה חתך בצורת טיפה עם סגירת כפתור בלולאה, שזה כבר יותר מדי בשביל הלב החלש שלנו. מדובר בדגם סופר פנסי, שיבטיח לוק מתוחכם ואלגנטי בכל אירוע של הביוקר. ואם כבר דיברנו על היוקר, אז דווקא לא - כעת השמלה המטריפה הזו במחיר של 20% הנחה, כך שמדובר בדיל שאין כמוהו ובהצלחה מסחררת. 


עשו בה כל אשר תרצו: שמלת מידי שחורה שתתאים גם ליום יום וגם לאירוע

מישהו שיאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבות את השמלה הזאת. היינו צריכות לשבת לפני ששמענו שנקצצו מהמחיר של שמלת סאנרייז לא פחות מ-50% במסגרת סייל הקיץ באתר. לא נושמות! מדובר בשמלת מידי שחורה של המותג שאנחנו מעריצות - TERRA, שלא מפסיק להצטיין בבייסיק משודרג. יוקרה שקטה זה כאן. 


אז השמלה - מדובר בשמלת מידי צמודה לגוף, עם מפתח צוואר מרובע שהוא סופר שיק נשי ואלגנטי, כתפיות רחבות א ומחשוף גב סקסי אך לא מוגזם. אם זה לא מספיק, השמלה עשויה בד סריג שהוא גם נעים וגם יוצר בטכניקה ידידותית לסביבה. כאן קניתם אותנו סופית. 


איך ללבוש את שמלת סאנרייז?

הו, טוב ששאלתן. כאמור, שמלות שחורות, ככלל, מתפקדות כקנבס ריק שניתן לעשות בו כל אשר חשקה נפשנו. אז אם תרצו לקחת את השמלה לכיוון קז׳ואל - רק הוסיפו כפכפים או סנדלים שטוחות או עם הגבהה מינימלית, תיק אוברסייז ותכשיטים עדינים. לעומת זאת, אם בא לכן על יציאה או אפילו עם אירוע פנסי, בהחלט תוכלו לקחת אותה גם לשם. כל שתצטרכו לעשות זה לאסוף את השיער בקפידה, להתאפר קלות ולהוסיף תכשיט סטייטמנט בדמות עגילים או שרשרת. נעלי עקב, תיק קלאצ׳ והייתן.