לעבודה, לחופשה ולערב: התיקים הכי יפים ונכונים לשנת 2024

לעבודה, לחופשה ולערב: התיקים הכי יפים ונכונים לשנת 2024 
בתצוגות האופנה האחרונות של כל ההוז אנד הוז קרה דבר מעניין: במקום שהדוגמניות יציגו לראווה את קולקציית התיקים החדשה לשנת 2024 כשהם מלאים בשום דבר שבד"כ, שמשווה להם מראה נפוח ואמיתי, החליטו המעצבים לשים חפצים אמיתיים, ממשקפיים ועד מגבת לחדר כושר. למה אנחנו מספרות לך את זה? כי יש מצב שהתיקים המפארים את הכתבה שלפנייך יגרמו לך לפעולה ההפוכה: לרצות לקנות אותם גם אם את לא-בדיוק-חייבת-תיק-לעבודה, למלא אותם בניירות פצפצים ולצאת להשוויץ ברחובה של עיר. מתיק ענק לחופשה (בקרוב אמן) ועד לקלאצ' ליציאה הבאה – הנה כל התיקים היפים, הנכונים והלגמרי שימושיים של 2024.
9:00-17:00: DAY JOB
המטרה: להכניס את הלפטופ, בקבוק המים, הלאנצ' בוקס והטישיו-אדוויל-חטיף אנרגיה לתיק, ולשמור את זה אופנתי.
האמצעי: בשנת 2024 את לא צריכה לבחור: זה לא חייב להיראות כמו תיק לעבודה כדי להיות תיק לעבודה, וזה לא חייב להיות רשמי ומנוכר כדי לעמוד במשימה בכבוד. 
הבחירה שלנו: כשאנחנו אומרות שתיק עבודה לא חייב לעלות על לוק רשמי כדי לשרת אותך יופי יופי, אנחנו מדברות על זה: תיק כתף עם הלוגו דמוי הפרווה הצבעוני של ג'וסי קוטור. מלא שיק וצבע לשגרת ה-9:00-17:00 שלך, וגם מלא מקום – באחריות. ובמחוזות הקלאסיים יותר, יעלה ויבוא אחד המועמדים הראויים ביותר לתפקיד:  תיק VIOLET המהמם של רזילי סטודיו, המגלם באופן נפלא את טרנד היוקרה השקטה (שלגמרי ממשיך איתנו ל-2024, יש!), האלגנטיות והשיק. הכי נקי שיש, סילואט TOTE, סגנון טיימלסי שיהיה רלוונטי גם בעוד עשור והדובדבן: מחולק לשלושה תאים נפרדים, כשהאמצעי מרוכסן עם כיס פנימי (גם הוא מרוכסן, בשביל הכיף). 
ועוד אופציה מהממת: אין יפים כמו תיק NINA של רזילי סטודיו. סופר אלגנטי ולגמרי בצללית הכי לוהטת כרגע (מהמרות שלעוד הרבה זמן). לבחירתך שלושה גוונים הורסים (תיק צד שחור, קאמל וקרם), כל אחד ישתלב נפלא עם אינספור וראיציות במלתחה שלך. המלצה שלנו: תעשי אנ-דנ-דינו ביניהם, אין ברירה.
20:00-00:00: HAPPY HOUR
המטרה: ללכת עם ולהרגיש בלי, להניח אחר כבוד את הטלפון, האשראי ושאר הפיצ'פקס שאנחנו צריכות כשאנחנו יוצאות אל הלילה במקום שראוי לחפצים שלנו – ולהשלים את ההופעה בשיק.
האמצעי: ב-2024 אין לתיק היציאה שלך חוקים: זה יכול להיות תיק כתום וצווחני (בקטע טוב, עם יכולות ווקאליות מרשימות), משובץ בנצנצים שלא מצריכים ממך להשקיע בלוק ולו לרגע אחד או תיק קלאצ׳ קלאסי קלאסי קלאסי. הבחירה בידייך!
הבחירה שלנו: אם את אוהבת תיק קטן ומינימליסטי שנוח להניח על הכתף ולצאת, תיק Arya הלבן היפיוף הזה הוא בול הבחירה בשבילך. עם גימורי זהב עדינים, כדור דקורטיבי שיהיה לך כיף להסתכל עליו כשהשיחה בבר תשעמם אותך וגם אפשרות לשלוף את הרצועות כדי להפוך לקלאצ' כמו בספר. צללית לוהטת נוספת שתמשיך איתנו גם לעונה הקרובה היא ה-Baguette, שזכה לשמו המפואר כי הוא דומה לבגט הצרפתי – קצת מאורך, נתפס מתחת לכתף (באמצעות כתפיה אחת) והכי טעים שיש. אחד ממצטייני הז'אנר הוא תיק Mika השחור, המאופיין בקווים נקיים וקלאסיים ואבזם אלגנטי שמשדרג את העסק. 
עוד אופציה מהממת: הו, ג'וסי, ג'וסי. מה היינו בלעדיך. המותג הנשכני והבועט ג'וסי קוטור, האומר "אני כאן" בכל דרך אפשרית (ואנחנו כה אוהבות את זה) עושה את זה ב-2024 ובגדול, עם תיק צד המגיע בשלושה גוונים קלאסיים, עם לוגו המותג ב ג ד ו ל . הבונוס: יש בו מלא מקום.
NO CLOCK NEEDED: אורזים לחופשה
המטרה: לא לארוז מזוודה, לשמור את זה פשוט אבל עדיין להבטיח שיהיה מקום לכל האסנטישאלס שעושים לנו את החופשה (ולעוד כמה פריטים, ליתר ביטחון).
האמצעי: תיק גב או תיק נשיאה – אבל לא סתם, תיק גב לנשים שלוקח את המשימה שלו בכבוד, שיודע כמה אנחנו סומכות עליו ושבבקשה יהיה בו מקום לכל מה שצריך לסופ"ש קצר וגם ליום כיף ארוך. הוא חייב להיות קליל, הוא חייב להיות נוח והוא חייב להיות סטייל כדי להשתלב בנוף גלויה שלקחת אותו אליו, אז איך עושים את זה נכון? לאדידס ולג'וסי קוטור הפתרונים!
הבחירה שלנו: שיתוף הפעולה בין אדידס לסטלה מקרטני הוציא תחתיו רק דברים טובים, והנה אחד מהם: תיק 24/7 בגוון חרדל-צהבהב קיצי ומשמח, שמוכיח שאין דבר כזה "אופס לא ארזתי עוד ג'ינס כי לא היה מקום". התיק מגיע עם תיק בד קטן שתוכלי לארוז בו נעליים בקלי קלות. 
עוד אופציה מהממת: שגם הכי מתאימה כתיק עלייה למטוס – תיק נשיאה מושלם מבד מגבת קיצי של ג'וסי קוטור. לוגו המותג בענק? צ'ק. מלא מקום? צ'ק! צללית טרפז-מלבנית שהכי סטייל הקיץ? הכי צ'ק. יאללה לחופשה.