לקראת עונת האירועים: שמלות ערב חדשות באתר רזילי

לקראת עונת האירועים: שמלות ערב חדשות באתר רזילי


בתוך חודש-חודשיים, נתייצב כולנו בשלל חתונות ומסיבות. על מנת שנישן טוב יותר בלילות שיהיו עד אז, כדאי להצטייד כבר עכשיו בכמה שמלות מדויקות. באתר מחכה לכן מבחר מגוון רחב במיוחד העונה - כמה המלצות שוות 


עונת האירועים ממש כאן, ובתוך חודש-חודשיים, נתייצב כולנו בשלל חתונות ומסיבות. על מנת שנישן טוב יותר בלילות שיהיו עד אז, כדאי להצטייד כבר עכשיו בכמה שמלות ערב מדויקות ומתאימות. מבחר שמלות הערב החדשות שבאתר הוא מגוון במיוחד העונה, ותמצאו שם שלל דגמים, גזרות, אורכים ובדים שונים. החל משמלות ערב קלאסיות, בצבע אחיד ובאורך מקסי, שיתאימו במיוחד לאירועי ערב מפוארים, לרבות חתונות, ועד לשמלות מיני קלילות, שיוכלו ללוות אתכן לאירועי צהריים ולאירועי לילה כאחד. כרגיל, הכל תלוי בשילובים, בנעליים, בתסרוקת, באיפור ובאקססוריז שתבחרו. כמו כן, תמצאו בקטגוריית השמלות גם דגמים טרנדיים כמו שמלות בסגול לילך, בכחול עז ובירוק, שהם ה-צבעים של העונה. עם זאת, השמלות השחורות הקלאסיות לעולם לא יעלמו מהסביבה, וגם מהן יש כאן בשפע.

עוד טרנד חזק העונה הוא הבדים המנצנצים והבוהקים, ואין ספק שמי שהמציא אותם חשב על לבוש ערב. בהקשר זה, תמצאו כמה דגמים מוצלחים במיוחד בין השמלות של סבינה מוסייב, שידועה בגלאם חסר פשרות בעיצובים שלה. 



המלצת הבית - שמלות הערב שלא כדאי להחמיץ העונה

כחול הוא הצבע החם ביותר - שמלת מידי של Razili Studio

מוכנות לגנוב את ההצגה באירוע? אם לא, דפדפו לסעיף הבא… אם בשנה שעברה ורוד פוקסיה היה הדיבור, הרי שהעונה תופס את מקומו הכחול העז, כן, ממש כמו זה שמופיע על דגל המדינה. הגוון העמוק הזה, המכונה ״כחול קובלט״, המתייחס לצבע היסוד הכחול, הולך להיות הדיבור העונה. זה כיף גדול כי מעבר לכך שמדובר בצבע משגע, הוא גם מחמיא לכל גווני העור ועושה נעים בעיניים. 

החל משמלות ועד ז'קטים, חצאיות ואפילו מגפיים, אפשר כעת לראות את הצבע המיוחד הזה בכל מקום. אז אם אתן בקטע של להתרענן קצת מהצבעים הניטרלים, שכבודם במקומו מונח כמובן, יש לנו הצעה שלא תוכלו לסרב לה.

שמלת מידי  מדגם ״קלאוד״ של מותג הבית - רזילי סטודיו, גרמה לנו להחסיר פעימה או שתיים. לשמלה ההיסטרית הזו יש לא רק צבע מטריף, אלא גם גזרה ייחודית וסופר מחמיאה - היא באורך מידי ובעלת צווארון סגור (על גבול הגולף) אך נטולת שרוולים, וצמודה לאורך כל הגוף. המעצבות החכמות הוסיפו לה כיווצים שמטשטשים בדיוק את מה שצריך ומבליטים את מה שכן. בקיצור, התאהבנו על המקום. המלצות סטיילינג: מאחר והשמלה בצבע עז, מומלץ להרגיע עם האקססוריז והנעליים, ולהעדיף נעליים בצבע בהיר וניטרלי כמו בז׳ או פודרה, לאסוף את השיער ולהוסיף עגילי זהב אלגנטיים. תיק קלאצ׳ קטן ויש לכן את זה. 


באק טו בלאק - שמלת מיני שחורה לחרוש עליה


לא משנה באיזו עונה או באיזו תקופה מדובר - אי אפשר לטעות עם שחור. על אף שמדובר בקלאסיקה של כל הזמנים, תופתעו לגלות שטוטאל לוק שחור, ניצב דווקא בחזית הטרנדים האופנתיים לקיץ הנוכחי. אז גם קלאסיקה וגם טרנד? קנינו. מה גם ששמלות שחורות לנצח יהיו ה״גו-טו״ שלנו. אז אם בא לכן על סולידיות באירועי הקיץ הקרוב, ועדיין להפגיז עם הופעה מדויקת - שמלת מיני בצבע שחור


המלצת הבית היא שמלת מיני ״מישל״ של המותג המשובח Mother Ofall. השמלה הזו, על אף אורכה הקצר, היא כל מה שאלגנטי בעולם. קודם כל היא בצבע שחור, דבר שני, היא צמודה, עם מפתח צוואר גבוה, עגול וסגור, והיא נטולת שרוולים. אם כל אלו לא הספיקו, הוסיפו לה דיטייל משגע של סיומת גלית א-סימטרית בסוף המכפלת. כמה סולידית - ככה מיוחדת ובועטת. כל שתצטרכו להוסיף כאן אלו נעלי עקב שחורות, עגילים עם נוכחות ואיפור מושקע. מושלם. 


שיא הרומנטיקה: שמלת ערב בסגול לילך


מסתמן שאחד מהטרנדים הבולטים בתחום הצבעים בשנה שעברה - הסגול, עומד להישאר בסביבה גם השנה, ובצדק. הצבע הזה, במיוחד כשהוא מגיע בגוון בהיר כמו סגול לילך, הוא מרגיע וחלומי, ויש בו המון רומנטיקה. 


אז אם אתן בקטע רומנטי, רך ומלטף, אבל לא מוכנות להתפשר על גלאם באירועי הקיץ הקרוב, מצאנו שמלה בצבע סגול בדגם המושלם עבורכן. מדובר בשמלת קולר מדגם ״נתי״ של המעצבת ששמה השני הוא שמלות ערב, הלא היא סבינה מוסייב. מדובר בשמלת קולר באורך מקסי, עשויה מבד סאטן מבריק בצבע סגול בהיר. השמלה הזו לא מפסיקה להפתיע ולהדהים מאיזו זווית שלא תביטו בה. מלפנים, היא מעוטרת בצווארון קולר שמצליח להיות סקסי ואצילי בעת ובעונה אחת, ובחגורת קשירה במותניים, שמוסיפה גם עניין וגם הופכת את כל הסיפור להרבה יותר מחמיא. מאחור, יש לה מחשוף גב עמוק ומהמם במיוחד, ורצועות הסאטן העבות שיורדות מהכתפיים ומתחברות לשמלה, יחד עם סגירת הכפתורים מאחור, יוצרות לוק המזכיר מחוך. בקיצור, כל השיק, הסטייל והאלגנטיות בשמלה אחת. אין ספק שאם יש לכן בלו״ז אירוע מפואר ונוצץ - זו האחת עבורכן.  


אירוע צהריים על הפרק? שמלת מעטפת של דנה סידי היא התשובה

שמלת מעטפת היא תמיד רעיון טוב, כאשר בא לנו על הרגשה קלילה ולוק פחות מתאמץ. עם זאת, כאשר מדובר בדגם הספציפי הזה של המעצבת דנה סידי, התגנב לשמלה גם המון גלאם, בדמות בד סאטני בוהק, כך שהיא תתאים גם לאירוע ערב נוצץ.   השמלה המדוברת, בדגם ״קטרינה״ היא שמלת מיני, בגזרת מעטפת. לשמלה שרוולים נפוחים באורך ¾ ומחשוף וי, והיא נקשרת בחגורת בד עבה במותניים. אם תבחרו בצבע ורוד בהיר או ירוק, היא תהיה מושלמת לאירוע צהריים (אבל ממש לא רק), ובגרסה השחורה היא תהיה מדויקת גם לאירועי ערב נוצצים.