מאסט האב: 3 סוגי שמלות שאתן חייבות בארון שלכן הקיץ

זה שאנחנו נצמדות לפריט הלבשה מסוג אחד לאורך כל החודשים החמים, ממש לא אומר שלא נגוון. שמלות הן עולם ומלואו, ומגיעות בשלל סגנונות, גזרות, צבעים, טקסטורות ודוגמאות. שמלות הקז׳ואל ושמלות הערב הכי טרנדיות לעונה

אובססיביות? אנחנו? על שמלות? כן… תכלס ברור שכן. אבל זו לא אשמתנו, זה הקיץ הישראלי גרם לנו לעשות את זה. אי אפשר, פשוט אי אפשר ללבוש פה משהו אחר בין החודשים יוני לספטמבר, שבאופן לא רשמי, הם חודשים לוהטים. תאמינו לנו שניסינו, זה פשוט לא זה. במהלך חודשי הקיץ, תמצאו אותנו בכל מקום - בבית, במשרד, בים, ברחוב או בבילוי לילי, אך ורק עם שמלות. ואם כבר שמלות, אז שמלות מעצבים כמובן, מה אנחנו ילדות? 


בשבילנו רק קלאסיקות - איכותיות, נעימות, גזורות ותפורות כמו שצריך, וכאלה שאפשר להתייחס אליהן כאל השקעה לטווח ארוך. אם לא בקטע כלכלי, אז לפחות בקטע אקולוגי. 


מבוקר ועד ערב: שמלות הן עולם ומלואו

זה שאנחנו נצמדות לפריט הלבשה מסוג אחד לאורך כל החודשים החמים, ממש לא אומר שלא נגוון. שמלות הן עולם ומלואו, ומגיעות בשלל סגנונות, גזרות, צבעים, טקסטורות ודוגמאות, והרעיון הוא למלא את הארון במגוון רחב ככל הניתן, כך שיהיה מעניין. החל משמלות ליומיום ועד לשמלות ערב, הספקטרום הוא רחב ומגוון.

אחד מסוגי הפריטים שתמצאו הכי הרבה ממנו באתר רזילי, הוא כמובן שמלות, אבל לא סתם שמלות. שמלות של המותגים המקומיים הכי פיין שיש, שבאחריות יספקו לכן אושר עילאי, אם לא חיי נצח. מחכות לכן בקטגוריית השמלות באתר שמלות מכל הסוגים, הצבעים והמינים - החל משמלות בייסיק ועד לשמלות לאירועים הכי פנסי. לכן נותר רק לבחור ביניהן, אבל אף אחד לא אמר שזה יהיה קל. 


1 ליומיום: שמלות בסגנון טי שירט

לכל אלו המתקשות להיפרד מהג׳ינס והטי שירט, ולא שאנחנו שופטות, חלילה, רק שקיץ בישראל וג׳ינס פחות הולכים ביחד, הנה החלופה המושלמת - שמלת טי שירט. זו לא טי שירט וגם לא בדיוק השמלה ה״גירלי״ הטיפוסית, אלא הכלאה מהממת בין השתיים.
באתר תמצאו אותה בשתי גרסאות: האחת, שמלת מידי מדגם ״סיסיליה״ של המותג ההורס  Julliett. בשמלה, שמגיעה בצבעים אבן וקאמל, יש כל מה שאתן צריכות בבגד ליום קיצי. צבעים בהירים, בד ויסקוזה דקיק וקליל, וגזרה מדויקת, המשלבת בין הקוליות של טי שירט בחלק העליון, ובין הנשיות של שמלה בחלק התחתון. הכיווצים בצדדים והשכמיה בגב, מוסיפים לה את התחכום הנדרש והופ - קיבלתן את שמלת החרישה האולטימטיבית. סנדלי עקב נמוך יהוו שדרוג ללוק למשרד, ואילו לצרכים יותר קז׳ואליים, תוכלו לשלב אותה עם כפכפי עור טרנדיים. 


2 שמלות מידי: האורך הכי נכון לעונה


איפשהו בין החשיפה המשמעותית של שמלות מיני, לבין הדרמה המוגזמת של שמלות מקסי, הבליחו מן האפלה שמלות מידי ופתאום הבנו שזה מה שהיה חסר לנו בחיים, אבל בדיוק. מדובר באורך ביניים שכזה, שיש בו מעין קלילות ונונשלנטיות, והוא מסתיר בדיוק במידה הנכונה וחושף בול במידה הנכונה. בין שמדובר בשמלות ערב באווירה מעט קלילה יותר ובין שמדובר בשמלות ליומיום, האורך הזה עשוי להיות נוח, מחמיא ומדויק יותר מהחלופות הקצרצרות מאוד או הארוכות מאוד.

תתאים גם לבוקר וגם לערב: שמלת מידי סאנרייז של TERRA

המכורות כבר יודעות - המותג טרה פשוט מתמחה בביסייק שהוא פיין ומשודרג ותמיד תמיד מרים לנו. האנשים שהביאו לכן את חולצות הטי הכי מושלמות, עכשיו כאן גם עם שמלה שהיא וואוו. מדובר בשמלת מידי בצבע אחיד, נטולת שרוולים, עם מחשוף מרובע יפהפה ועם כתפיות רחבות, צמודה למדי ומחמיאה של החיים. השמלה הזו, שבאמת קשה להבין איך חיינו בלעדיה עד היום, מגיעה בשחור, חמרה וכתום לבחירתכן, ועם השילוב הנכון, תוכלו לעשות בה כל אשר תרצו. לדוגמא, השמלות הכתומות והחמרה, יחד עם נעלי עקב נמוך ושיער אסוף ברישול מכוון, יהיו מדהימות לאירוע צהריים. השחורה, יחד עם נעלי עקב דרמטיות, תכשיטים מנצנצים ואיפור-שיער, לגמרי תלך איתכן לאירוע ערב. כל אחת מהשמלות האלה תהיה מדויקת גם ליום קיצי במשרד או ברחוב, וגם לאחר צהריים נינוח בבית קפה או בוקר שישי של סידורים. בקיצור, מדובר בשמלה שהיא כחומר בידי היוצר - כל שנבקש, לו יהי.

3 אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי בלי שמלה: שמלות לאירועים איט איז

מה, באמת חשבתן שנעשה כתבה על שמלות קיץ ונשאיר אתכן בלי כמה הצעות שוות לשמלות לחתונה? הרי שזה רוב עולמנו… שמלות לאירועים הן בדיוק ההזדמנות שלנו להגשים פנטזיות, להפציץ עם לוק מהסרטים ואולי אפילו להגזים קצת. זה עוד לא הרג אף אחת. ברוב המקרים, שמלות ערב מגיעות באורך מקסי, שמוסיף להן הרבה דרמה וחגיגיות, ומבדל אותן מבגדי היומיום, אשר בקיץ בדרך כלל מגיעים באורך קצר יותר. עוד הבדל משמעותי בשמלות המיועדות לאירועים מיוחדים ומהודרים, הוא סוג הבד. להבדיל מבדי הכותנה והטריקו היומיומיים, כאו נכנסים לתמונה בדים עם יותר ״גוף״ ונוכחות, ולא פעם הם מלווים בברק או ניצוץ שלוקחים אותם ישירות לעולמות הלילה והגלאם. 

אי אפשר לדבר על שמלות ערב בלי לדבר על המעצבת סבינה מוסייב, ש״גלאם״, נצנצים ופאייטים הם שמה השני. מוסייב משיקה בכל עונה, קולקציות חדשות של שמלות ערב, ולעתים גם חליפות, חולצות ומכנסיים, מבדים מבריקים ומנצנצים, שאי אפשר לטעות בקשר לייעוד שלהם. נמליץ פה על שמלה אחת ספציפית של מוסייב ששבתה את לבנו: שמלת מקסי מדגם ״מילי״, עשויה בד פאייטים מטריף והגזרה היא פשוט וואוו - גזרת גופיה מינימליסטית עם כתפיות דקיקות, שמשאירה את קדמת הבמה לבד המשגע והנוצץ. השמלה מגיעה בשחור ובחום בהיר לבחירתכן.