מוזיקה לאוזנינו: בגדי מעצבים בסייל

שהחיינו והגיענו לרגע הזה, ואלוהים יודע עד כמה זה דרש איפוק הסיפור הזה. היופי בתזמון הזה, של ההנחות המדהימות על פריטי הקיץ הכי טרנדים, הוא שבעצם העונה רק התחילה ויש עוד זמן לחרוש עליהם. פריטים מומלצים של מותג הבית, רזילי סטודיו, המוצעים כעת ב-30% הנחה


הרגע לו חיכינו סוף סוף הגיע: סייל הקיץ של רזילי יצא לדרך. איך אומרים ״דברים טובים מצפים לאלו המצליחות לחכות…״ ובכן, שהחיינו והגענו לרגע הזה, ואלוהים יודע עד כמה זה דרש איפוק הסיפור הזה. היופי בתזמון הזה, של ההנחות המדהימות על פריטי הקיץ הכי טרנדים (וגם הכי קלאסיים, אל דאגה), הוא שבעצם, הקיץ רק התחיל, כך שיש לנו עוד המון זמן להנות מהבגדים, הנעליים והתיקים שנרכוש כעת במחירים שווים. 


בגדי מעצבים בסייל של 20-30% הנחה זה לא צחוק, וזו בדיוק ההזדמנות לרענן את מלתחת הקיץ שלנו בפריטים הכי שווים. 

אילו פריטים של מותג הבית - רזילי סטודיו מוצעים כעת בסייל?

נכון, אתן לא טועות, הסייל שיש כרגע באתר רזילי חל על פריטים של שלל מותגים שווים, החל מ-mother of all ועד ל-house of jaffa ועוד רבים וטובים. עם זאת, החלטנו לפתוח בכתבה שתתמקד בפריטים הכי ״מאסט-האב״ של מותג הבית, רזילי סטודיו. מוכנות? בואו נצא לדרך.


מכנסיים רחבים בצבע קרם - הכי נכונים לעונה הנוכחית 


אופנת הריזורט, הכוללת בדים קלילים וטבעיים כמו פשתן וצבעים בהירים, לרבות קרם ולבן, חדרה זה מכבר ללב המיינסטרים והפכה גם לאופנת הרחוב של הקיץ. האמת שזה בא ממש בטוב, פשוט כי מדובר בבגדים כיפיים שנעים בטירוף ללכת איתם כשלוהט בחוץ, הם רחוקים מהגוף, מאווררים, וגם יש להם אפיל נונשלנטי ובלתי מתאמץ, שאנחנו תמיד שמחות לאמץ. אז ווין ווין בגדול.

מכנסיים רחבים מדגם ״פורטו״ של רזילי סטודיו הם בדיוק הבסיס למלתחת ריזורט עדכנית, והיופי הוא שאפשר לעשות להם הסבה ללבוש יומיומי ואפילו ללבוש ערב. הכל עניין של שילובים, כמו תמיד. אז למכנסי פורטו, לא רק שיש להם גזרת ״ווייד לג״ טרנדית, מחמיאה וסופר נוחה, אלא שגם ציידו אותם בגומי רחב ואלסטי במותן, לתוספת נוחות. אפשר לקחת אותן לכיוון קליל, וללבוש אותן עם וסט תואם או טופ קרושה בגוון בז׳ או שמנת, ואפשר גם לקחת אותם לכיוון ״לבוש יותר״, עם גופיה שחורה צמודה ונעלי עקב תואמות. כך או כך, המכנסיים, המוצעים כעת במחיר שווה במיוחד של 30% הנחה, הולכים להיות חרישים בטירוף, שלא תגידו שלא הזהרנו. 


במיוחד בסייל - לא לוותר על וסט


הווסטים פרצו לחיינו בסערה לפני כשנה, ונראה שעשו עוד צעד חזק ללב המיינסטרים, בקטע טוב כמובן. השילוב של פריט לבוש שהוא גם דק וקליל, אך גם מחויט במידה הוא שילוב מבורך. איפה הפריט הנהדר הזה פוגש את הקיץ הישראלי? כמובן בדמות וסט לבן.

וסט מדגם ״בז'ה״ של רזילי סטודיו, משלים את המכנסיים מלמעלה לחליפה זהה, וגם הוא מוצע כעת ב-30% הנחה. מדובר בוסט בצבע קרם, באורך יחסית ארוך, שמתאים בדיוק לאלו שלמרות שחם ישמחו להצניע מעט מהגוף. אם זה לא מספיק, יש לווסט המהמם הזה דיטייל של מעטפת מאחור במורד הגב, שמוסיף לו עוד עניין ושיק. מדובר בפריט נוח וורסטילי בטירוף, שאפשר ללבוש עם מכנסיים תואמים ליצירת סט מושלם ואלגנטי, אך ניתן גם לצוות לג׳ינס כחול רחב, ואף למכנסי ברמודה בכל צבע שתרצו. 


הביקוש לסנדלים נוחות לא נגמר אף פעם


איזה כיף זה שיש יותר ויותר טרנדים של בגדים משוחררים ונוחים ועכשיו גם של סנדלים נוחות. בכל הנוגע לנעליים ולסנדלים, מדובר בסוגיה קריטית, שכן, בסופו של דבר נלך בעיקר עם אלו שיושבים לנו טוב על כפות הרגליים ואלו שלא - כנראה יישארו מיותמים בארון, וחבל. חדות האבחנה אולי שמו לב שבחורפים האחרונים בלטו בשטח מגופני הטרקטור הצ׳אנקיים, ששדרגו כל הופעה וגם היו נוחים שיא.

אבל אם בסנדלים נוחות עסקינן, טרנד שהלך והתגבר בשנים האחרונות, הוא סנדלים עם סוליית טרקטור מוגבהת קלות, שגם מוסיפים לנו גובה מבורך, וגם נוחים בשגעון. זכייה בלוטו, לא פחות. 


הסנדלים מדגם ״איב״, בדיוק עונים לכל הפרמטרים האלו - סנדלים בצבע קרמל משגע, שהוא גם ניטרלי מאוד ויתאים כמעט עם כל דבר. לסנדלים סוליית טרקטור עם הגבהה קלה, ורצועות שתי וערב, בסגנון של סנדלים תנכיות (טרנד נוסף העונה). חברו אותם עם ג׳ינס באורך קרופ, עם מכנסי ברמודה בצבע קרם ואפילו עם שמלת מידי כמעט בכל צבע או דוגמא שתחפצו, והם יחזירו לכן אהבה. גם הסנדלים המושלמים האלה מוצעים כעת במחיר סייל - 30% הנחה.


תיק נשיאה הכי קיץ שיש 


כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, אבל בתכלס, גם תיק גדול זה לא פחות חשוב, ואולי אף יותר. לעבודה, לסידורים ולנסיעות, יש צורך בתיקים עם קצת יותר מקום בתוכם, שנוכל לסמוך עליהם, שיכילו את כל מה שנצטרך, החל מפריטי האיפור הבסיסיים שלנו ועד לבקבוק מים קטן ונשנושים לשעת חירום. אז מותג הבית, רזילי סטודיו, לא רק מצטיין בבגדים ובנעליים, אלא שגם בתחום התיקים שמו הולך לפניו ולחלוטין בצדק. בקטגוריית התיקים תמצאו כעת שלל תיקים - קטנים, בינוניים וגדולים, שלכולם עיצוב נקי ומינימליסטי, שהופך אותם לאלגנטים וניטרליים כאחד. אה כן, וכולם מוצעים כעת ב-30% הנחה, לא פחות. שווה, שווה, שווה. 


רוצות להמליץ במיוחד על תיק מדגם ״ויולט״. מדובר בתיק נשיאה קלאסי, בגודל בינוני ובעיצוב נקי במיוחד. התיק בגזרת Tote מלבנית, והוא מכיל שלושה תאים כאשר, האמצעי מרוכסן. לתיק, שמגיע בבז׳, בשחור בתכלת ובוורוד, רצועת נשיאה באורך 25 ס"מ ורצועת קרוסבודי נשלפת באורך 113 ס"מ.