מוכנות לחופשת בטן גב

מכנסיים קצרים וכובע קש: מוכנות לחופשת בטן גב

לא צריך לתכנן מסלולים, לברר על אטרקציות, לכתת רגליים או לדאוג ללו״ז באופן כללי. חופשת ריזורט היא כזו שמספקת את השקט הכל כך חיוני, לצד בריזה נעימה, שמש מלטפת, ואם אפשר איזה דרינק ביד. מה נלבש בחופשת קיץ על החוף?


יודעי דבר יעידו שחופשה אמיתית חייבת להיות חופשת ריזורט, בטן גב בים או בבריכה, או אם אפשר - פורמט המשלב בין שניהם. חופשה כזו ללא דאגות, שלא צריך ״לעבוד״ בשבילה. לא צריך לתכנן מסלולים, לברר על אטרקציות, לכתת רגליים או לדאוג ללו״ז באופן כללי. חופשה שמספקת את השקט הכל כך חיוני, לצד בריזה נעימה, שמש מלטפת, ואם אפשר איזה דרינק ביד. 


בחופשות מסוג זה, מצד אחד הבגדים הם החלק הקליל יותר של הסיפור, תרתי משמע, כלומר אין צורך לארוז הרבה. מהצד השני, דווקא בחופש בחו״ל, בא לנו להיראות טוב, וגם להתאים את הלוק לוייב ולסגנון המקומי. ללבוש בגדים שלא בהכרח היינו לובשות בארץ, ולהיכנס לאווירה. אגב, גם בגדי חוף יכולים להיראות יוקרתיים בדרכם. חשבו על הריביירה הצרפתית ועל החופים שבדרום איטליה, כמו האי קפרי למשל. מדובר בהיי קלאס של תרבות החופים והשיט. לגמרי אפשר לשאוב השראה מהמקומות האלו, כאשר אתן אורזות מזוודה לחופשה קיצית על הים.

פריטים שהם מאסט במזוודה - לפני שיוצאות לחופשת ריזורט


שמלה לבנה זה הבייסיק של הבייסיק

אמרתן שמש, אמרתן ים, אמרתן שמלה לבנה. אין מנוס. הפריט הזה שבארץ אולי משמש אתכן בעיקר לחג השבועות, עומד להיות החבר הכי טוב שלכן בחופשת ריזורט. תוכלו לשחק עם האורך, כלומר לבחור שמלת מיני, מידי או מקסי, אבל תנאי הסף לגבי שמלה לחופשה, הוא שהיא תהיה בגזרה משוחררת ורחוקה מהגוף. שמלת מעטפת או שמלה עם רכיסת כפתורים, תהיה פרקטית במיוחד לים או לבריכה, מאחר ותוכלו להתיר או לרכוס את הכפתורים או הקשירה, לפי הצורך. כמו כן, כדאי להעדיף בדים טבעיים כמו כותנה או פשתן, מאחר והשילוב של חום ולחות עם בדים סינטטיים כמו פוליאסטר וכו׳, זה פחות. 


מכנסיים קצרים קלילים

אם בא לכן קצת לגוון את השמלות שארזתן, כדאי להכניס למזוודה גם זוג מכנסיים קצרים, אבל כאלה שעשויים מהבד הנכון, הצבע הנכון וכמובן הגזרה הנכונה לחופשה. קלילות היא שם המשחק. תמו חיפושיכן - הזוג הזה של המותג NORITAMY הוא כל מה שאתן צריכות בחופשה קייצית. מדובר במכנסי ברמודה בגוון שמנת, שתוכלו לשלב עם מכופתרת לבנה רכוסה ברישול, או טופ קטן לבן שיעשה כבוד לשיזוף שרכשתן במהלך החופשה (באופן זהיר ואחראי כמובן). בשילוב עם חגורת עור חומה, יתקבל מראה שיקי במיוחד. 


חולצה שיכולה לתפקד גם כעליונית 


כאן יש רעיון לפריט שהוא סופר שימושי בחופשה, כי אפשר להסב אותו למספר אופני לבוש, בהתאם לצורך. מדובר בחולצת קימונו שעוצבה גם היא במסגרת שיתוף הפעולה של המותג NORITAMY יחד עם רזילי. החולצה הזו היא בגוון ירוק מנטה, שגם סופר טרנדי הקיץ וגם מאוד מתאים לחופשה שמשית. אפשר ללכת איתה רכוסה, בשילוב עם מכנסיים באותו הצבע כחליפה, או בצבע אחר, או - וקבלו את הרעיון הבא, כחלוק מעל לבגד הים, עם כפכפים בדרך לחוף או לבריכה. בקיצור, המתנה שלא מפסיקה לתת. 


חכמות ושיקיות בשמש - כובעי קש


חופשת חוף מצריכה היערכות בפני קרינת השמש, והדרך הטובה ביותר להפוך את הלימון ללימונדה, היא כמובן להצטייד באקססוריז שלא רק יכולים לשדרג את ההופעה, אלא גם יכולים ממש לעשות את ההופעה בכוחות עצמם. כובע קש הוא דוגמא מעולה לפריט שגם מגן היטב על עור הפנים העדין שלנו, וגם משווה לנו לוק של מבינות עניין, אפילו עם כל מה שאנחנו לובשות איתו זו השמלה הלבנה הכי בייסיק שיש, או יותר טוב - חולצת כפתורים לבנה פתוחה לחלוטין מעל לבגד הים. ההמלצה שלנו במקרה זה היא לא להתחכם יותר מדי בנוגע לדוגמא ולגזרה של הכובע, וללכת על קלאסיקה. 


תיק קש - להשתלב עם גווני החול 


בדומה לכובע הקש, גם תיק קש הוא חובה בחופשה מהסוג המדובר, ולא רק כי הוא מעוצב בצורת שק שנוח וכיף לזרוק בו לונג, מגבת, קרם הגנה, בקבוק מים וספר, מה גם שהוא יפהפה ודומה מאוד בגווניו לגווני החול הזהוב. לא סתם, תיקי קש חלחלו גם לאופנת הרחוב בשנתיים האחרונות, כי כשהם מעוצבים להפליא, כמו הדגם הזה של RAZILI STUDIO הם לגמרי ראויים לכך. עם שמלה קלילה, או אפילו ג׳ינס וטי שירט, תיק קש הוא התוספת המושלמת.

גם לכפות הרגליים מגיע חופש - סנדלים וכפכפים

סנדלים וכפכפים הם כמובן פריטי ההנעלה היחידים שיכנסו למזוודה שטסה איתך לחופשת ריזורט. במקרה הזה, זכרו שגם כפות הרגליים בחופשה ולא רק שהן צריכות להיות מאווררות, הן גם צריכות להתפנק בנינוחות. במילים אחרות - בחרו דגמים שטוחים או עם עקב נמוך ונוח. הסגנון צריך להשתלב עם הסגנון הקליל של הלוקיישן ושל שאר פריטי הלבוש, ולכן מתאים כאן סגנון יווני וכדומה. באתר תמצאו קולקציית סנדלים וכפכפים של המותג האיכותי DOLCE VITA שיבואו בול בחופשה כזו, וגם לאורך הקיץ כולו, כאן בישראל. 


לא זזות בלעדיהם - משקפי שמש

אי אפשר באמת לדבר על חופשה בלי לדבר על האקססורי האולטימטיבי והכה הכרחי, הלוא הם משקפי השמש שלא רק יגנו על העיניים ועל העור העדין שמסביבן, אלא גם יהוו תוספת שיק מיידית. הדגים החתוליים ממשיכים איתנו מהעונות שעברו, וזה משמח ממש, כי הם מחמיאים כמעט לכל אחת. גם הדגמים העגולים הקלאסיים ימשיכו להצל על עינינו מפני קרינת השמש, וישדרגו כל הופעה.