7 מי יודע? לוקים נוטפי שיק לליל הסדר (והרבה אחריו)

7 מי יודע? לוקים נוטפי שיק לליל הסדר (והרבה אחריו)
שולחן חג ערוך, האנשים שאת הכי אוהבת (כן דודה צילה אנחנו מדברים עלייך כמובן) ולוק אחד, חגיגי ויפה, שיהיה החבר הכי טוב שלך בליל הסדר וגם אחריו. בואי להתחדש, בואי ללבוש חג ובואי להרגיש הכי יפה שיש. הצעות ההגשה שכאן הופכות את זה לקל מתמיד!
הכי נושם וריזורטי שיש: טוטאל לוק לבן מבד טטרה
הפסח הזה תלבשי לבן, ולא סתם לבן, אלא חליפה הורסת של ג'וסי קוטור מבד טטרה המורכבת מחולצת אוברסייז כיפית ומכופתרת ומכנסי טטרה רחבים. הטטרה הוא הכוכב העולה ומיועד למבינות בלבד. הוא נעים בטירוף, רך כמו באגדות ולא סתם מככב בבדי תינוקות ובמצעים של כולנו, זה ממש כמו ללבוש ענן – וכשהענן הזה גם בצבע לבן, אנחנו גם מרגישות הכי קרוב לריזורט בתאילנד שאפשר (עכשיו תדמייני שהחזרת הסגולה הזו שעל השולחן זה קוקטייל אסאי וזהו זה).
נשי ומושלם: אוברול עם מחשוף עמוק 
נטע אפרתי, אנחנו מורידות בפנייך את הכובע. המעצבת הישראלית הסופר מוכשרת שלנו מוכיחה שוב שהיא פשוט יודעת איך ליצור פיסים שמחמיאים לקימורים והכי נשיים שיש. האוברול ההיסטרי הזה מגיע עם מפתח וי עמוק וסקסי, שרוול קצר בול לעונה וקשירה במותן. הכי אלגנטי שיש, ובגוון אבן קלאסי למות. אם את שוברת את הראש לקראת הסדר ואין לך מושג מה ללבוש, הנה פיס שיעשה אותך מאושרת.
כשזה זה: שמלת קוקטייל בוורוד עתיק
אנחנו עדיין עם נטע אפרתי, הפעם עם שמלת מיני בגוון ורוד עתיק יפהפה, באורך מיני מושלם,  עם צווארון קולר הכי נשי שיש וכל מה שצריך כדי להפוך את ה"מה נשתנה" של השנה ללהיט הלוהט של האביב – יש שמלות שיש להן פשוט כישרון כזה, להפוך כל דבר סביבן לחגיגה. מושלמת גם עם סניקרס וברור שעם סטילטו, ובקיצור את חייבת אותה.
עם כוס שרדונה ביד: חולצה עם כתף שמוטה וחצאית עם מלא בד
ללוק הבא מומלץ למזוג את היין האהוב עליכן וללגום לאט, כי הנה באה ועולה החולצה שפשוט משתלבת נפלא עם אלכוהול וחגיגה: חולצת הערב המושלמת של מותג הבית, רזילי סטודיו, מאופיינת בשרוולים קצרים, מפתח סירה שמוט בסגנון אוף שולדרס ובד אפור-אבן מרשים בטקסטורת פליסה. כאן בחרנו לשלב אותה עם חצאית יפהפיה בגזרת A של VICOLO בצבע לבן עם מלא ווליום, ואנחנו ממליצות בחום להוסיף נעלי עקב לבנים בגובה המועדף עלייך (אבל גם סניקרס יעבדו כאן וואו). את כל אחד מהפריטים תוכלי לשלב באינספור וריאציות, לערב וליום, ואנחנו צופות כאן התנפלות עזה. 
וכל מילה נוספת מיותרת: שמלת סאטן לבנה 
קלאסית, אלגנטית ובלבן בוהק שיהפוך את מפת הסדר הלבנה לחיוורת לידה! שמלת הסאטן הסופר נשית, מדויקת ואלגנטית הזו שייכת למעצבת שאנחנו אוהבות לאהוב, דנה סידי, וגם הפעם היא עושה את זה ובגדול: לא חסודה מדי אבל גם נועזת מספיק, גזרה קלאסית אך עם קריצת מעטפת שובבה ואורך מיני מושלם. 
מונוכרומטי בסאטן: גופיית וואן שולדר וחצאית תואמת
שחור ולבן, לבן ושחור, וכשכל זה בא בבד סאטן נשפך והכי מחמיא לקימורים – האם אנחנו צריכות להוסיף מילה? בכל זאת נעשה את זה, כי כשיש לוק יפה, מגיע לו את הכבוד הראוי. מתחילות מלמעלה עם גופיית וואן שולדר יפהפיה של המותג המקומי היוקרתי M BY MASKIT שהוא לגמרי למבינות עניין. הכי קליל שיש, הכי זרקתי על עצמי משהו – אבל כמה קלאס יא אלוהים! את השחור השחור הזה נשבור עם לבן מסנוור כדי למקסם את התוצאה ההורסת, הפעם עם חצאית סאטן באורך מידי של מותג הבית שלנו, רזילי סטודיו. הגזרה המתרחבת מתכתבת נפלא עם הגופייה והיא תתאים בול גם עם טישרט גדולה ולבנה. הכי לא לשבור את הראש – הפסח הזה את באה מסודרת!
כמו אלה יוונית: שמלה א-סימטרית עם מלא בד
בואי נתחיל מהסוף, כי אנחנו נמסות כאן מהיופי: שמלת כרמן המטריפה של דנה סידי היא התגשמות החלומות, ואנחנו מפצירות בך למהר אם התאהבת כמונו, כי אנחנו צופות חיסול מהיר. עם גזרה א-סימטרית, שרוול עטלף בצד אחת וכתפיה צרה בצד השני, אורך מידי ופתח מחמיא בגב ובתוספת צללית רחבה משוחררת והכי נוחה שיש (ובואי זה כל מה שצריך בליל הסדר), יש מצב שחלק מהקושיות השנה יהיו: "מאיפה לךךךךךךךךךךךךך הדבר הזההההה".
חג שמח, פורח, עם בשורות טובות ומלא שיק!