מחוך וחולצה מכופתרת קרופ: 4 טרנדים לקיץ הנוכחי שתמצאו בסייל של רזילי

סייל הקיץ, בניגוד למבצעים של עונות אחרות, הוא אחד השווים, מאחר והעונה רק החלה ואפשר לרכוש כעת במחירי הנחה שווים בטירוף, בגדים שעוד נוכל לממש ולהנות מהם לפחות חודשיים קדימה. משתלם זו לא מילה

לצד כל הדברים הקשים שקורים בארץ ובעולם, יש לנו לא מעט סיבות לחייך בתקופה הזאת של השנה - השמש מעלה את המורל, הים והבריכה זה כיף שאין לתאר, עונת המנגו, הליצ׳י והדובדבנים בשיאה, כיף להסתובב בחוץ בערב, יש מלא מסיבות ואירועים, הכל יותר קליל, ואם זה לא מספיק - אז גם הסיילים של הקיץ כאן בכל הכוח.

למה כשמדובר בטרנדים תמיד כדאי לחכות לסייל?

בואו נודה באמת ונקרא לילד בשמו - כשמדובר בטרנדים, אנחנו כבר חכמות מספיק כדי לדעת שהם חולפים. נכון, יש טרנדים שנשארים יותר מהאחרים, ואם זה לא הסיפור, אז מתישהו בעתיד הם יחזרו אל חיינו שוב, אבל בגדול - אורך חייהם קצר משל קלאסיקות על-זמניות. בדיוק בגלל זה, פריטי לבוש והנעלה שהם טרנדים, לא מצדיקים השקעה משמעותית, כי בדרך כלל לא מדובר בפריטי חרישה, והם חיים על זמן שאול. אבל מה אם בכל זאת, חשקה נפשנו בפריט טרנדי, אבל (אף פעם) לא בא לנו להתפשר על האיכות? הו, כאן נכנס לתמונה הסייל של הקיץ. מדובר בהזדמנות פז לרכוש פריטים חמים, במחירים שווים.

4 פריטי חובה לקיץ הנוכחי - שנכנסו לאחרונה לקטגוריית הסייל

זה כבר ידוע, אם תיכנסו לאתר ללא מטרה ממוקדת, יהיה לכם לא פשוט בחיים, הקטע הוא שתרצו הכל… ואנחנו לא שופטות, להיפך, אנחנו כאן כדי לעזור לכן להתמקד בפריטים שאסור לפספס. הנה כמה פריטים שהם גם טרנדיים, גם איכותיים בטירוף וגם מוצעים עכשיו במחירי סייל משתלמים מאוד.

1 יצור כלאיים מושלם: חולצה מכופתרת קרופ

חולצה מכופתרת קרופ היא פשוט הכלאה מושלמת בין שני פריטים שאנחנו אוהבות אהבת אמת, והיא מבליטה את היתרונות הגדולים שבכל אחד מהם. נתחיל במכופתרת - מי מאיתנו לא מכורה, שתרים יד. אבל מה העניין, לעתים קרובות מדובר בחולצה גדולה וארוכה, ובקיץ פחות כיף לדחוס אותה בתוך המכנסיים, מה גם שזה עלול להיות פחות מחמיא. מאידך, יש לנו את חולצת הקרופ, שנולדה באורך המושלם, ואין כיף כמו ללבוש אותה בקיץ ולחשוף טפח שזוף. היה זה אך מתבקש שישלבו בין השתיים לכדי חולצה מושלמת, שכיף ללבוש בקיץ והיא גם סופר שיק.

החולצה המכופתרת מדגם Ellase של Pepe Jeans, היא הכי נכונה לעונה. היא בצבע לבן, כיאה לחולצה מכופתרת קלאסית, ובמכפלת שלה מסתתר שרוך קשירה הנכרך מסביב לבטן באורך קרופ. החולצה המדוברת מוצעת כעת במחיר שנחתכו ממנו 20% ולמרות שמדובר בטרנד, היא הולכת להפוך לחרישה רצינית. תוכלו לצוות אותה לג׳ינס קצר וסנדלים, או למכנסיים רחבים ארוכים בצבע בהיר (הפייבוריט שלנו זה קאמל) או לג׳ינס רחב מאוד בגזרה נמוכה וכפכפי עור, ולקבל את אחד האיט-לוקים הכי חמים של העונה. 


2 עדיין כאן ולגמרי מצדיק השקעה: וסט מחויט

וסט נשים מחויט הוא אחד הפריטים שממשיכים איתנו מעונות קודמות, ואף מעלים הילוך. לא רוצות לצאת בהצהרות, אבל יש סיכוי מסוים שמדובר בקלאסיקה בהתהוות, כלומר בפריט שהולך להישאר איתנו לתמיד, אבל אין לדעת. בכל מקרה, נכון לעכשיו הוא נכון מאוד לעכשיו, והוא פשוט מושלם לקיץ הישראלי. הוא מאוורר, הוא מחמיא בטירוף כמעט לכל אחת, הוא לא צמוד מדי אבל גם לא רחב מדי, ואפשר ללכת איתו פתוח או סגור, עם מכנסיים קצרים או ארוכים, לעבודה או ליציאה ובקיצור - חייבות אחד כזה בארון דחוף. 


הוסט מדגם ״מטאל״ של רזילי סטודיו, מוצע כעת ב-30% הנחה והוא כל מה שאנחנו מחפשות בווסט. הוא בגזרה משוחררת יחסית, אבל לא אוברסייז, הוא מינימליסטי ונקי, והכי חשוב לקיץ - הוא עשוי 100% כותנה. מה עוד נוכל לבקש? הוסט המהמם מגיע בצבע בז׳ ושחור, והוא הכי יתאים עם מכנסיים תואמים, ארוכים ורחבים, או עם מכנסי ברמודה מחויטים.

3 האורך המושלם לקיץ: מכנסי ברמודה

גם מכנסי ברמודה ממשיכים איתנו מהקיץ הקודם, ואיזו ברכה, כי כאשר מדובר במכנסיים קצרים, יש פה אישיו לא פשוט. מצד אחד, אנחנו אוהבות את הרגליים שלנו ואוהבות לחשוף אותן בימים הלוהטים, ומהצד השני, רבים מהמכנסיים הקצרים המוצעים בחנויות הם פשוט קצרים מדי, ברמה שלא נוח להתנהל איתם, ובטח לא להגיע איתם לעבודה או לרדת עם הילדים לגינה. אז מכנסי ברמודה הם הפתרון המושלם, ואף מילה על זה שהם טרה טרה שיק.

אז מצאנו לכן זוג מושלם מושלם, שהוא ״פיס״ בפני עצמו, ואפילו אם רק תחברו לו טי שירט לבנה (תכלס זה יהיה הכי יפה), הוא עדיין יהיה אלגנטי, נוכח ובסטייל. מדובר במכנסי ברמודה מדגם ״אלגון״ של רזילי סטודיו, שמגיעים ב-3 דוגמאות היסטריות לבחירתכן: פסים שחור לבן, פסים כחול לבן ופסים חום-לבן. המכנסיים, בגזרת רגל רחבה מצוידים בחגורת מותן בסגירת אבזם מבד זהה לזה של המכנסיים. הם נוחים, מחמיאים וכיפים, וכאמור - רק להוסיף טי שירט לבנה איכותית ולהגיש. אה, הם גם ב-30% הנחה כרגע אז ממש אין מה להתלבט.

4 טופ מחוך: השידוך הכי מוצלח עם ג׳ינס רחב

מודות, תמיד נחזור ללוק של ג׳ינס רחב וטופ קטן בקיץ, ובמיוחד ביציאה בערב, יחד עם נעלי עקב, הלוק הזה תמיד נותן לנו ביטחון שקשה להסביר במילים. אז העונה מסתמן טרנד בתחום הטופים - טופ בגזרת מחוך שיש בו משהו סקסי ואלגנטי כאחד. 


ההמלצה שלנו היא המחוך שנולד בשיתוף הפעולה בין רזילי והאוס אוף ג'אפה. מדובר במחוך צמוד עם רצועות אלסטיות בצדדים, בקיצור שיק של השמחות. המחוך, שנישארו ממנו כעת הצבעים כחול ובז׳, מוצע בלא פחות מ-40% הנחה כעת. אתן עוד כאן?