מחזיית ספורט לפריט לבוש לגיטימי

מחזיית ספורט לפריט לבוש לגיטימי: לוקים טרנדיים עם טופ קטן

כיצד הפכו החזיות, ובעיקר חזיות הספורט לפריט לבוש טרנדי ומה הקשר של מגפת הקורונה לכל הסיפור הזה? אילו טופים שווים תמצאו באתר וכיצד ניתן להרכיב לוקים עדכניים ומגוונים עם טופ קטן? החל מה״סטריט וור״ ועד הסגנון הרומנטי - כמה הצעות שקל ליישם

כולן (או לפחות מי שהיתה כבר מספיק בוגרת בניינטיז) זוכרות את הפרק בסדרה סיינפלד, בו קרמר וג׳רי עושים תאונה עם הרכב, בגלל אישה שהסתובבה ברחוב בחזייה ובלייזר, והסיחה את דעתם עד כדי כך. ובכן, היום הסבירות שמישהו יתרגש מהופעה כזו היא כבר נמוכה מאוד…

הסגנון הזה של לבישת חזייה, או יותר שכיח חזיית ספורט או טופ קטן כחולצה בפני עצמה, הפך בשנים האחרונות לפופולרי ביותר.

המגמה הזו החלה להתפתח כבר לפני כחמש שנים, כאשר נשים בארה״ב נכנסו חזק לקטע של אימוני כושר במכון, לרבות פילאטיס ויוגה, ומצאו שחזיות הספורט שהן לובשות לאימון הן נאות למדי, נוחות משמעותית יותר מחזיות סטנדרטיותֿ וגם - הרבה יותר נגישות במחיר ובהחלט קלות יותר לכיבוס ולתחזוקה. שם, פחות או יותר, החל הטרנד של ה״אקטיב וור״ כלבוש יומיומי לגיטימי. האנשים שהביאו לנו את הסניקרס כנעלי אופנה ולאחרונה אפילו את כפכפי האצבע, כנראה אחראים גם על הטרנד של ה״גוזיות״, חזיות הספורט כלבוש בפני עצמו, לרוב מתחת לבלייזר או לחולצה מכופתרת קלילה. 


כמובן, העניין הזה קיבל גושפנקא רצינית הודות למגפת הקורונה, שגרמה לכולנו די מהר, להעדיף נוחות על פני כל היבט אחר. מעט האנשים שהסתובבו ברחוב, היו לבושים בבגדי ספורט כמו חליפות טרנינג, טייצים, נעלי ספורט, וכמובן הטופים המדוברים.  


כך הפכו מותגי ספורט כמו נייק, אדידס, ריבוק ועוד, למותגי אופנה לכל דבר, ואילו מותגי ספורט נשיים כמו לולו למון ו-ALO YOGA שידועים בעיקר בטייצים ובטופים שהם משווקים, עברו לקדמת הבמה ונהנים מפופולריות מועצמת בשנים האחרונות. 


אילו טופים וחזיות ספורט תמצאו באתר?


באתר תוכלו למצוא חולצות טופ יוצאות דופן של המותג הבועט והצעיר NORITAMY, שידוע בעיקר בתכשיטים ובתיקים המדויקים שלו, ובקווים גיאומטריים ונקיים. חזיות הספורט של המותג הן א-סימטריות ומשלבות שני צבעים בסגנון ״קולור בלוק״ - האחת בבז׳ ושחור ואחת בצבע ירוק זית, בשילוב עם כתום חמרה. שני הטופים האלה ייחודיים ומעניינים, ומאחר והם אינם קצרים במיוחד, הם לגמרי יכולים לשמש כחולצה בפני עצמה. עם ג׳ינס גבוה, או עם מכנסיים מחויטים רחבים בגוון בהיר, יתקבל לוק טרנדי ושיקי להפליא.

כמו כן, תמצאו באתר גם טופים של המותג השווה KESH LIMITED, בלוק יותר ספורטיבי (אבל עדיין כזה שיעבוד עבורכן גם כלבוש יומיומי), בשחור ובתכלת. מדובר בטופים איכותיים במיוחד, שנעשו בתפירה מיוחדת, ולכן הכל מצביע על כך שהם ישרתו אתכן לאורך זמן. 


בנוסף, תמצאו באתר גם חזיות ספורט איכותיות של אדידס, בשיתוף עם המעצבת סטלה מקרטני, שיתוף פעולה שמנציח הכי טוב שאפשר את הקשר בין ספורט לאופנה. 


כמה הצעות ללוקים ולשילובים עם טופ קטן

לוק בסגנון ״סטריט וור״


הסטייל של ״סטריט וור״ כאילו נולד בשביל שתלבשו טופים. מדובר בסגנון נונשלנטי, בלוקים לא מתאמצים, עם טאצ׳ ספורטיבי מובהק. ג׳ינסים ווייד לג, פלטת צבעים מצומצמת של שחור, לבן, אפור וג׳ינס, וגישה קצת קשוחה ואדג׳. 


לוק אופציונלי בסגנון הזה, הוא לשלב טופ קטן (רצוי בצבע שחור), עם בלייזר אוברסייז או בלייזר עור שחור, ג׳ינס רחב, נעליים צבאיות או סניקרס צ׳אנקי, ותיק במראה גס או ספורטיבי (בטוח לא משהו קוקטי ועדין), דוגמת פאוצ׳ גדול מעור וכו׳. לתוספת דיסנטנס, אפשר להוסיף כובע מצחיה בשחור או אפור, או לחילופין, משקפי שמש דקות, סטייל מטריקס. 


לוק האיט גירל


כאן יש הצעה ללוק שהוא בסטייל של ״רק יצאתי מהסטודיו וזרקתי על עצמי משהו״, אבל משהו טוב ממש, וגם מאוד נכון ועדכני. זהו גם אחד הלוקים האהובים בקרב האיט גירלס קיילי ג׳נר והיילי ביבר. מדובר בלוק שבבסיסו הוא ספורטיבי לחלוטין - טופ קטן, טייץ בגזרה גבוהה (אפשר ורצוי בגזרת בייקר, כזה שמסתיים מעל הברך) ונעלי ספורט לבנות. אבל כאן נכנס הטוויסט בדמות מכופתרת לבנה אוברסייז שנלבשת מעל כמו ג׳קט. קוקו נמוך והדוק, משקפי שמש - ויש לכן את זה. 


לוק ליציאה בעונת המעבר


כאן יש רעיון איך לקחת את הלוק הזה כמה צעדים קדימה, ולבנות ממנו לוק מפואר ואלגנטי ליציאה. בדיוק עכשיו, באביב, השילוב הזה יתאים במיוחד לאקלים. הרעיון הוא לשלב טופ קטן וניטרלי, עם חלק תחתון מפואר יותר. לדוגמא, עם מכנסיים מחויטים שחורים, עם מכנסיים גבוהים ורחבים מבד לורקס מנצנץ או מסאטן, ובתוספת נעלי עקב. שיער מסודר, עגילים ארוכים, איפור ותיק קלאצ׳ קטן ואלגנטי, וקיבלתן הופעה מנצחת שבהחלט יכולה להתאים גם לאירוע נוצץ בקיץ הקרוב. 


הלוק הרומנטי האביבי


הלוק הזה יכול לשמש אתכן הן לקפה של שישי בבוקר, ליציאה קלילה, ובשילוב מסוים אפילו ליום עבודה. הרעיון הוא לשלב טופ קטן בצבע אחיד (ממליצות על לבן), יחד עם חצאית מידי בגזרה גבוהה, רצוי ואפשר מבד עם דוגמא אביבית כמו למשל הדפס פרחוני וכו׳. מומלץ לשלב את ההופעה עם סנדלים שטוחות או הכי טוב - כפכפי עור, שיער אסוף, עגילי חישוק, משקפי שמש וחיוך גדול. אם חשקה נפשכן לאמץ את הלוק הזה לעבודה, תוכלו לשלב עם חולצה מכופתרת פתוחה מעל, למשל חולצת ג׳ינס שתשמש כג׳קט קליל, וגם תגרום לכל הלוק להיראות קצת פחות ״עשוי״ ויותר קז׳ואל. אם, לעומת זאת, בא לכן דווקא לשדרג את הלוק הזה ליציאה, היפטרו מהג׳קט, בחרו בחצאית מבד יותר אלגנטי כמו סאטן, והשלימו עם נעלי עקב.