מכנסיים בצבע לבן או שמלה מכופתרת: כמה פריטים מושלמים לערב פסח

איזה תזמון מופלא יש לאביב, באותה ההזדמנות שנוציא ונשחרר מהבית את כל הפריטים שכבר אין בהם שימוש, יש גם את הלגיטימציה להתחדש בכמה בגדים שווים, במיוחד לערב החג. ממכנסי הברמודה הנכונים ועד חולצת הקרופ הכי אביבית בסביבה - כמה המלצות לפריטים חדשים באתר שיישבו בול על ליל הסדר


איך יודעות שבא אביב? פשוט מסתכלות בחנויות האופנה ורואות שהגיעו קולקציות העונה. כמה כיף לאפסן את המעילים והסוודרים המסורבלים, שלמען האמת, לא ממש השתמשנו בהם השנה, ולהתחיל לתכנן לוקים אביביים קלילים ומרעננים. אם לא מספיק לנו כל הטוב הזה, חג הפסח הוא תמיד בסימן התחדשות ושינוי, מה שרק נותן לנו עוד גושפנקא להתחדש בכמה פריטים חדשים עדכניים. חג האביב בישראל הוא גם תמיד בסימן ניקיון וסדר, מה שמהווה הזדמנות מושלמת לרוקן את כל תכולת ארון הבגדים על המיטה, ולהבין מי נגד מי. אין כיף כמו להוציא מהבית שקים של פריטי לבוש והנעלה שהחלטנו לשחרר. נסו את זה בבית. כל מה שהולך למסירה, למכירה או לתרומה, בעצם גם מפנה את מקומו לפריטים חדשים, רלוונטיים ומדויקים יותר, והשמחה רבה. 


התירוץ המושלם להתחדש בבגדים שווים: ערב חג הפסח


בישראל יש כמה מועדים חשובים וגדולים, שבכל שנה נחגגים בחיק המשפחה המורחבת, ומהווים תירוץ מושלם להתחדש בפריטי לבוש שווים. מדובר כמובן בחגי תשרי, בדגש על ערב ראש השנה, ובחג הפסח, בדגש על ליל הסדר. בקרב משפחות רבות, אלו הם אירועים בסדר גודל של חתונות, כלומר לא מבחינת היקף המוזמנים, אלא מבחינת הלגיטימציה לדפוק הופעה. לא יודעות מה איתכן, אבל אנחנו תמיד מחפשות את ההזדמנויות האלה וקופצות עליהן בהסתערות. בניגוד למדינות אירופאיות כמו צרפת ואיטליה, שם תמיד הגיוני להתלבש באלגנטיות, כאן תמיד יחשדו בנו שהתאמצנו יתר על המידה, במיוחד אם מדובר בשגרת היומיום. לכן, כשיש סיבה למסיבה, כלומר סיבה להתחדש בבגד ״פנסי״ יותר ממלתחת הבייסיק והקז׳ואל שלנו, שכבודה במקומו מונח, אנחנו בפנים. עם זאת, החשיבה הפרקטית, הכלכלית והאקולוגית תמיד מלווה אותנו, ולכן גם אם מדובר בפריט לליל הסדר או לאירוע חגיגי אחר, תמיד נשתדל שיהיה זה בגד שנוכל למנף ללבוש עתידי תדיר. אספנו עבורכם כמה פריטים חדשים מהאתר, שיתאימו כלבוש חגיגי, אך עם נעליים ואקססוריז אחרים, תוכלו גם ללבוש אותם בכל הזדמנות אחרת, שלא לומר לחרוש עליהם.  


כמה פריטים מהאתר שיתאימו לליל הסדר - וגם הרבה אחר כך

אביב במיטבו: חולצת קרופ עם רקמה פרחונית 


מוכנות להתאהב, אבל ביג טיים? המותג החדש באתר, האוס אוף ג׳אפה, שכבר צבר לו מוניטין היסטרי באירופה, ובצדק, מככב עכשיו ברזילי עם קולקציה שהיא פרי שיתוף פעולה בין מותג הבית לבינו. תמצאו שם המון פריטים סולידים, אך בכל אחד בהם הוסף איזה דיטייל שהופך אותו למיוחד, מרענן ושיקי בטירוף. הפיס הכי אביבי שנתקלנו בו הוא חולצת קרופ שהיא למעשה חלק מחליפה (אך לא בהכרח) עם מכנסיים קצרים תואמים. החולצה המדוברת מכופתרת בגזרת אוברסייז, עם שרוולים קצרים באורך קרופ, והדוגמא שלה היא פשוט האביב בהתגלמותו - פסים דקים בכחול ולבן ועיטור רקמה פרחונית עדינה, שזורק את המחשבה לימי ״אנו באנו״, אבל לגמרי בקטע וינג׳י שיקי. בקיצור, החולצה הזאת פשוט תפורה על ליל הסדר, במיוחד אם תלכו על החליפה במלואה. כמו כן, בהמשך תוכלו לצוות אותה למכנסי ברמודה לבנים או אפילו ג׳ינס, ללוק קז׳ואל קייצי וסופר סטייליש.

מכנסי ברמודה בצבע לבן הם תמיד רעיון טוב לאביב


העונה הזאת תמיד עושה חשק לפריטים צחים וחגיגיים בצבע לבן, ומכנסיים בצבע לבן הם תמיד רעיון טוב באביב ובקיץ. מצאנו את הזוג המושלם, שפשוט מתחנן שנלבש אותו בערב החג. מדובר במכנסי ברמודה לבנים של מותג הבית - רזילי סטודיו. הגזרה שלהם מדויקת ברמות - כאילו לקחו את המכנסיים המחויטים בגזרת ״ווייד לג״, אלו שהתמכרנו להם כבר, והולידו את הגרסה הקצרה שלהם. אם זה לא מספיק, הם גם מצוידים בגומי אלסטי במותן, מה שהופך אותם לנוחים בטירוף, והבד הקייצי הקליל והדק מבטיח שיהיה לנו נעים בתוכם, גם כשממש יתחממו פה העניינים.
לערב החג, תוכלו לצוות אותם עם חולצה מכופתרת בצבע לבן או בצבע בהיר אחר, גם דוגמא פרחונית עדינה ובהירה תעבוד נפלא, להכניס את שולי החולצה בתוך המכנסיים, ולקנח בחגורה חומה דקה ונעלי עור חומות. ללוק יומיומי, תוכלו להמיר את המכופתרת בטי שירט בצבע ניטרלי ובכפכפי עור שחורים, ולקבל את האאוטפיט שלעולם לא יאכזב אתכם. 


השמלה הלבנה המדויקת ביותר

מי אמר ששמלה לבנה חייבת להיות דרמטית ורומנטית באופן מובהק? החג הזה, שכל כך מבקש שמלה לבנה, לפעמים מותיר אותנו עם מעט מדי אופציות בתחום, ובמקרים רבים השמלות הלבנות הן בוהו שיק מובהק וזה לא מתאים לכל אחת. אז אם אתן יותר בקטע של אורבן שיק עם קצת אדג׳, ובכל זאת בא לכן שמלה לבנה לערב החג, מצאנו את האחת.  שמלה מכופתרת מדגם ״סלומה״ של המותג ג'ולייט, שמצטיין בגזרות אוברסייז, היא התשובה. מדובר בשמלה שהיא סוג של טייק אוף לחולצה המכופתרת האלמותית, רק שהיא עם שרוולים קצרים, וכיווצים נשיים בחצאית. מה שהופך את השמלה למיוחדת ושיקית בטירוף, הוא הדיטייל של התיקתקים הכסופים, שמוסיף לה אדג׳ אורבני מתבקש. לליל הסדר, היא תתאים עם נעלי עקב ש״שיברו״ את סגנון הסטריט ויוסיפו לה עוד טאץ׳ של נשיות, וליומיום, תוכלו לחרוש עליה בכל הזדמנות עם נעלי סניקרס במראה מעודן, או כפכפי עור שחורים שטוחים ותיק עור אוברסייז. מה שבטוח, יהיה לכן קליל ונעים בטירוף בתוכה.