מכנסי דגמ״ח, חצאית מקסי וג׳ינס ישר: הטרנדים שממשיכים איתנו גם השנה


ברור שהפריטים הקלאסיים והעל-זמניים נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו, אבל בכל זאת נחמד לרענן את הארון ואת החיים עם קצת טרנדים עדכניים, שמפיחים חיים חדשים בסביבה, ולא מעט שיק

נכון, אנחנו קודם כל מצביעות בעד קלאסיקות כמו ג׳ינס בגזרה ישרה, טי שירט לבנה, ומעיל עור. תמיד נחזיק את הטובים ביותר מאלו בארון, והם תמיד יחזירו לנו אהבה, במיוחד בימים בהם אין לנו מה ללבוש ואנחנו עומדות מול ארון הבגדים בבוקר, חסרות אונים. אז ברור שהפריטים הקלאסיים והעל-זמניים הם בראש סדר העדיפויות שלנו, אבל בכל זאת נחמד לרענן את הארון ואת החיים עם קצת טרנדים עדכניים, שמפיחים חיים חדשים בסביבה, ולא מעט שיק.

עם כל הכבוד לטרנדים, חשוב לזכור גם מי אתן

כמובן שלצד כל אזהרת טרנד, צריכה להגיע גם אזהרת ״אל תהיו קורבנות אופנה״. למה הכוונה? הכוונה לכך שלא כל טרנד שצץ, ובמיוחד הקיצוניים שבהם - גזרות מכנסיים סופר נמוכות/גבוהות, צבעים עזים וכו׳, לא מתאימים לכל אחת, ואתן תדעו הכי טוב מה מהם מתאים לכן ומה פחות. אז לפני שאתן מסתערות על הטיפים, על החדשות ועל הטרנדים העדכניים באופנה, חייבות רגע של כנות עם עצמכן, כאשר אתן שואלות את עצמכן - האם הסטייל הזה מתאים לכן, האם הגזרה הזו תחמיא למבנה הגוף האישי שלכן, האם הצבע הזה באמת עושה לכן את זה או דווקא מעורר בכן סלידה ובגדול - האם זה ״אתן״. אל תהססו לוותר על אימוץ של טרנד כזה או אחר אם התשובה היא לא. חוסר אותנטיות וחוסר התאמה יכולים ליצור תוצאה סופית של סטייל לא מהודק ולא משכנע. בקיצור, הבנתן את הרעיון. הכי מומלץ לבחור מבין שלל הטרנדים השולטים בכל עונה, את אלו שהכי מדברים אליכן. 


אילו טרנדים ישלטו פה העונה?


הכי סטריט: מכנסי הקרגו - דגמ״ח 


מכנסי הדגמ״ח הצבאיים, שחזרו אלינו מתחילת המילניום (מי שכבר היתה אז בעניינים אולי זוכרת), עשו קאמבק כבר באביב האחרון, אבל הסיפור הזה הולך ומתגבר, ועוד לא החלטנו מה דעתנו בעניין הזה. מאחר ומדובר במכנסיים גדולים ורחבים, ואפילו מעט מסורבלים, כיאה לבגד שמקורו כפריט צבאי, הם לא יתאימו לא לסגנון של כל אחת ולא למבנה הגוף של כל אחת. אם התברכתן בגובה ובמותן צרה, יש סיכוי לא רע שמכנסי המסיבות מתחילת שנות האלפיים דווקא ישבו עליכן בול. 


מה ללבוש עם מכנסי דגמ״ח?


מכנסי הדגמ״ח הם הכי סטריט וור שיש, ויש להתנהג בהתאם, כלומר לעשות להם סטיילינג בהתאם. מאחר ומדובר במכנסיים שבדרך כלל הם קצת אוברסייז, מומלצת לחבר אותם עם טופ קטן וצמוד. למשל קרדיגן קרופ עם כפתורים סגורים יתאים במיוחד בחורף, ואילו כשיעלו המעלות כאן, תוכלו להמיר אותו בטופ קטן כמו גוזיית ספורט. נעלי ספורט או סניקרס צ׳אנקי, כמו נייק אייר וכדומה, משקפי שמש מלוכסנות בסטייל המטריקס ופאוץ׳ באווירה ספורטיבית יסגרו כאן את הפינה.

באמצע החורף: דווקא ירוק ניאון שולט

ממשיכים באווירת הניינטיז, ודווקא בעונה הקרה, מסתמן שצבע ירוק ניאון זרחני הוא המרענן הרשמי של החורף. אולי הגוון הזה לא יקלע בדיוק לטעם של כל אחת, אבל אפשר בהחלט למצוא אותו בשלל פריטי לבוש, החל מסוודר גולף ועד לג׳קטים, חולצות וכמובן נעלי סניקרס, כך שרובנו נוכל למצוא משהו שמדבר אלינו. בתוך פלטת הצבעים המשמימה והאפרורית של החורף, דווקא נחמד שפתאום מפציע מן צבע זרחני ולא מתנצל שכזה, ואגב, הוא הולך הכי טוב בדיוק עם גוונים רגועים וניטרלים כמו אפור, שחור ובז׳. 


איך לאמץ את הטרנד?

כאמור, הצבע הכימיקלי הנועז הזה יבוא לידי ביטוי העונה בשלל פריטים, החל מג׳קט ירוק ניאון בגזרת בלייזר ועד לסניקרס וסוודרים. לוק חורפי מוצלח במיוחד יכול להתקבל אם תצוותו סוודר גולף בגוון המדובר, למכנסי עור שחורים ונעלי מוקסינים או מגפונים שחורים. לוק נוסף ומעט בייסיק יותר, הוא עם סריג צמוד וג׳ינס גבוה בכחול כהה או בתכלת, עם סניקרס או מגפוני עור. אם אתן כן רוצות לאמץ את הטרנד אבל מעט סולידיות יותר, תוכלו להסתפק בטי שירט בירוק זרחני, ולשלב אותה עם ג׳ינס שחור משופשף וג׳קט בומבר או בלייזר שחור אוברסייז. 


קשה להאמין אבל היא עדיין כאן בכל הכוח  - חצאית מקסי


מודות שאנחנו קצת מופתעות שהטרנד הזה, שלא ממש קל לאמץ אותו, ממשיך איתנו גם העונה, ויש מצב שהוא אפילו מתחזק. חצאית מקסי היא הדיבור. במיוחד אלו העשויות מבד דנים, ולא בהכרח בכחול, אלא בשמנת, בשחור או אפילו בחאקי. אם גובה רם הוא לא אחד מהמאפיינים שלכן, לא בטוח שכדאי לאמץ את הטרנד, אבל אם כן, אז הישארו עמנו בסעיף הזה. 


איך ללבוש חצאית מקסי?


חצאית מקסי ארוכה, יש לאזן עם חלק עליון בגזרת קרופ, אחרת אתן עלולות להיראות מרושלות וקשה יהיה לאתר את צללית הגוף שלכן מתחת לכל הבד הזה. ג׳קט קצר בגזרת בומבר ספורטיבי, יתן פה טוויטס ו״יקליל״ את האווירה הכבדה שהאורך הדרמטי של החצאית עלול לייצר. עוד בגזרת הקלילות - סניקרס מעודנות, או לנועזות מביניכן - דווקא סניקרס צ׳אנקיות במראה גס, ישלימו את הרעיון.

ושוב איתכן: מכנסיים מחויטים רחבים


מכנסיים מחויטים בגזרה רחבה ומעט נשפכת הפכו זה מכבר לפריט בסיסי והכרחי במלתחה של כולנו. הם נוחים, הם טרנדיים ואפשר להרכיב איתם שלל לוקים, מבוקר ועד ערב.

הגרסה העדכנית ביותר של המכנסיים המחויטים היא הגרסה הרחבה בצבע אפור. לסגנון הזה כדאי לצוות טי שירט לבנה קלאסית בתוך המכנסיים, חגורה עם אבזם זהוב, סניקרס דוגמאת הניו באלאנס 530 ובלייזר שחור, לא גדול מדי. צאו לדרך.