מכנסי מעצבים בגזרה ישרה: סטייל שאי אפשר לטעות איתו

הם נוחים, הם מחמיאים והם שיא הטרנד לעונה הנוכחית. לא משנה אם תבחרו בג׳ינס, במכנסיים מחויטים או אפילו במכנסיים לאירוע - הגזרה הישרה שולטת, וקל כך לאמץ אותה. כמה המלצות חמות על מכנסיים שווים מאתר רזילי


הגזרה הישרה במכנסיים, היא מסוג הטרנדים שלא בא לנו שאי פעם יעזבו אותנו, ואולי מישהו שם למעלה יקשיב לתפילותינו… במיוחד כאשר מדובר במכנסי מעצבים לנשים, מדובר בסוג של ג׳וקר - לוק שתמיד מחמיא, תמיד נוח ופשוט תמיד עובד. הכוונה לגזרה שנמשכת באותו רוחב מאזור הירכיים ועד למטה לאזור הנעליים. באופן זה, נוצרת צללית ארוכה ואלגנטית, שמחמיאה כמעט לכל אחת. אחרי כמה שנים טובות שגזרות הסקיני וה״סלים״ שלטו במחוזותינו, הגזרה הישרה היא משב של אוויר רענן, ליטרלי, שמאפשר לנו לנשום קצת יותר בחופשיות, וממש רואים את זה. באופן כללי, בגזרות שהן מעט יותר משוחררות, יש משהו יותר קולי ויותר נעים, ובמקרה של הגזרה הישרה, אפשר להנות מזה אך באופן אלגנטי, שכן, היא בדרך כלל לא ״לוס״ ורחבה מדי, ולפחות באזור המותניים היא בדרך כלל קרובה לגוף. 


כאשר נבחר במכנסיים בגזרה ישרה שהיא גם גבוהה באזור המותניים, נהנה מאשליה אופטית של גובה ואורך, ורבות מאיתנו ללא ספק יברכו על כך.

באילו גרסאות נמצא העונה את המכנסיים בגזרות הישרות?


אפשר לנשום לרווחה, תרתי משמע, כי הגזרה הישרה תלווה אותנו העונה מבוקר ועד ערב. נוכל למצוא אותה בג׳ינסים, במכנסיים מחויטים, במכנסיים מהודרים לאירועים ואפילו במכנסי טרנינג. הנה כמה דוגמאות בולטות לטרנד, בתוספת כמה טיפים לאאוטפיטים יחד עם המכנסיים המדוברים.


ג׳ינס בגזרה ישרה


לפעמים נדמה לנו שהג׳ינסים בגזרה הישרה היה כאן תמיד, ובכלל שכחנו מקיומו של הסקיני ג׳ינס ששלט פה עד לפני כשנתיים. הוא כל כך הרבה יותר נוח, מחמיא וקולי, עד כדי כך שעמוק בלב אנחנו קצת מקוות שישאר פה לתמיד ושאחיו הצמוד צמוד והסטרצ׳י אולי לא יחזור. נקווה לטוב. בכל מקרה, ג׳ינס בגזרה ישרה יכול להתאים בשלל שילובים, ואת כולם אנחנו אוהבות בלב. החל מהלוק הבייסיקי החורפי של סריג גולף צמוד, חגורה, מגפונים ומעיל עור או מעיל פאפר (או מעיל צמר, אם אי פעם יהיה פה קר מספיק). מדובר בלוק שתמיד לוקח. אגב, גם עם סניקרס לבנות צ׳אנקיות הלוק הזה יעבוד בהחלט, רק קחו בחשבון שיהיה מעט יותר קז׳ואל. 


אם בא לכן להשתדרג קצת לערב, תוכלו ללבוש את הג׳ינס המדובר עם חלק עליון צמוד וסקסי כמו בגד גוף קטיפתי או חולצת תחרה צמודה ונעלי עקב. בלייזר מחויט מעל ויש לנו את זה. 


המלצת הבית: ג׳ינס בגזרה ישרה מדגם ״מדיסון״ של בית האופנה האהוב M BY MASKIT. הג׳ינס הזה מגיע בצבע אפור ולא כחול, מה שכבר שובר שגרה, עם גזרה בגובה בינוני במותניים (לא גבוה ולא נמוך), מה שמקנה לו לוק קולי ולא מתאמץ, ועם רגל רחבה, מה שיוצר אורך והופך אותו למחמיא במיוחד. 

מכנסיים מחויטים בגזרה ישרה


אין כבר מקום לספק, מכנסיים מחויטים בגזרה ישרה הם ה״איט-מכנסיים״ של העונה הזו. הגזרה הישרה והמעט רחבה, הופכת אותם לקצת פחות רציניים ויצוגיים, כך שהם יכולים להתאים גם ללוקים יותר קז׳ואל, במיוחד אם משלבים אותם עם פריטי בייסיק כמו טי שירטס וסניקרס. הם מגיעים בשלל צבעים וגוונים, ואפילו בפסטלים כמו תכלת וירוק בהיר, אבל אנחנו, שמרניות וקלאסיות שכמותינו, תמיד נפנה אל הצבעים הניטרלים המרכיבים לנו את מלתחת הקפסולה, לרבות שחור, אפור ובז׳.

עם מה ללבוש מכנסיים מחויטים בגזרה ישרה? כאמור, הם יעבדו נפלא עם טי שירט, סניקרס ומעיל בומבר או לחילופין, בלייזר ש״ישבור״ את הקז׳ואליות של הלוק. כמו כן, הם גם יתאימו מאוד ללבוש ערב, יחד עם חלק עליון צמוד, כמו למשל חולצה צמודה מבד לורקס מנצנץ. תוספת של נעלי עקב מחודדות חרטום תהיה כאן מבורכת. עוד לוק שאפשר לקחת אותו ללא מאמץ לערב, הוא עם טופ קטן ובלייזר שישלים את החליפה יחד עם המכנסיים. 


המלצת הבית: 

מכנסי דריה בצבע ירוק כהה, שעוצבו בשיתוף הפעולה של Razili X Parlez De Vous. מדובר במכנסיים סופר אלגנטיים, בגזרה גבוהה, מאריכה ומחמיאה, שניתן לבצע בהן את כל השילובים המוזכרים לעיל. ממש כמו קנבס ריק, המכנסיים האלה ילכו אתכן לאן שרק תרצו, הכל עניין של בחירת נעליים ואקססוריז מתאימים.


מכנסיים בגזרה ישרה לאירוע


כן כן, שמעתן נכון, לגמרי ניתן לאמץ את הגזרה הישרה, הנעימה והמחמיאה גם במכנסיים המתאימים לאירועים. הכל עניין של בחירת הבד - אם הוא מנצנץ, מבריק או סאטני, יש לכן את זה ובגדול. בחירה כזו מומלץ לאזן באמצעות טופ קטן וסולידי יותר. זה יכול להיות ממש טופ בגזרת חזייה (לסולידיות יותר, אפשר להמיר בחולצת בטן ולהוסיף בלייזר מעל), וזו יכולה להיות חולצה צמודה או טוב יותר - בגד גוף בגזרה מחמיאה ומבד מהודר יותר. גם כאן, נעלי עקב מדויקות ישלימו את הלוק היטב, וזה יהיה האירוע הראשון שאתן גם נראות סוף וגם נוח לכן בטירוף (באחריות, נוח יותר מכל שמלת ערב) מה עוד אפשר לבקש?

המלצת הבית:

מכנסי רנה של המעצבת נטע אפרתי, שיודעת דבר או שניים על עיצוב בגדים לאירועים, הם בדיוק מה שאנחנו מתכוונות כשאנחנו מדברות על מכנסיים לאירוע. דגם רנה עשוי סאטן מלא ברק וגלאם, והוא מצויד בגזרת מותן גבוהה, המסתיימת בגומי אלסטי במותניים, מה שהופך אותו לשיא הנוחות, בלי לוותר על הזוהר והשיק. הוא מגיע בחום נחושת, ירוק או שחור, ויש להזהיר מראש - הבחירה ביניהם לא הולכת להיות קלה.