מעיל פומה בגרסה מחודשת: קולקציה חדשה בשיתוף פעולה עם המעצב אמי

שיתוף הפעולה בין ענקית הספורט לבין המעצב הצרפתי הנחשק החל את דרכו כבר לפני יותר מחצי שנה, וכאשר השניים ראו כי טוב, החליטו להמשיך ולעצב לנו מעיל פוף, סווטשירט קפוצ׳ון ועוד מטעמים לחורף

אם צירוף השמות ״פומה״ ו״אמי״ נשמע לכן מוכר, זה כנראה בגלל ששיתוף הפעולה בין ענקית הספורט לבין המעצב הצרפתי הנחשק החל את דרכו כבר לפני יותר מחצי שנה, וכאשר השניים ראו כי טוב, החליטו להמשיך ולייצר לנו מטעמים גם לחורף. כך יצא שמעיל פומה המוכר, קיבל טוויסט עיצובי, הן מבחינת הצורה והן מבחינת הצבעוניות, שכבר נדבר על כמה היא מהממת בקולקציה הזו, ועל כל הפריטים, למקרה שדאגתן, מתנוסס הלוגו המיוחד המאחד בין האייקון של פומה לבין הלב של אמי, והמעצבים הגרפיים המוכשרים הצליחו אפילו להשחיל פנימה ״X״, שמסביר את שיתוף הפעולה בין השניים. 


לפני כחצי שנה, חברו פומה ואמי ליצירת קולקציה יוצאת דופן, שהביאה לשולחן חייטות צרפתית מסורתית, לצד גזרות חדשניות עם טאצ׳ קלאסי, תוך שימוש בחומרי גלם ללא פשרות. הן יצרנית נעלי ובגדי הספורט הוותיקה, והן המעצב הצרפתי המבוקש, חולקים ערכים זהים המנחים את שניהם: חברות, קהילה, אהבה ומשפחתיות.

אם כך, אין זה מפתיע שפומה והמעצב אלכסנדר מתיוסי, חוזרים זה לזרועות זה, ומפנקים אותנו בקולקציית חורף עדכנית, עם הטאץ׳ המיוחד שלהם. בין הפריטים שתמצאו שם בולטים מעילי פוף, מעיל קווילט סופר טרנדי ומפנק, מעילי פארקה קלים יותר, שמתאימים במיוחד לחורף הישראלי ולימי הגשם, מכנסי טרנינג, סווטשירטים וכמובן - נעלי ספורט.  


המאפיינים הבולטים הן בקולקציה הקודמת והן בזו שנחתה כאן לאחרונה, הם ספורטיביות, נונשלנטיות, נוחות ואיכות. 


דווקא בחורף: כתום וורוד

הצבעוניות השולטת בקולקציה של פומה X אמי, היא לא הצבעוניות החורפית שהורגלנו אליה בשנים האחרונות. למעשה, הטרנד ברחבי העולם ולא רק בקולקציה הזו, מפתיע אותנו עם צבעוניות עזה דווקא בעונה הכי אפורה. כשחושבים על זה, יש בכך הרבה היגיון. דווקא בימים האפורים, לבישה של פריט צבעוני יכולה לרומם את מצב הרוח. עם זאת, כדאי למתן ולאזן את הפריטים הצבעונים, באמצעות שילוב עם פריטים בגוונים ניטרלים יותר כמו בז׳, חום, אפור ושחור. בין הפריטים הבולטים שבקולקציה תמצאו מעיל פוף ורוד בהיר ומעיל כתום בסגנון ״פאפר״, נעלי סניקרס בכתום עז ועוד.

הפריטים המומלצים מהקולקציה החדשה


הסווטשירט המושלם

סווטשירט קופוצ׳ון טוב הוא מהסוג שלא צריך הרבה, אלא כמה איכותיים, רכים ומפנקים, שלא נרצה לצאת מהם כל היום. אם אפשר שיהיה בו איזה טוויסט ייחודי, מה טוב. מומלץ להחזיק לפחות שניים בצבעים ניטרליים כמו שחור, לבן, אפור או בז׳, עם אופציה לתוספת של סווטשירט אחד עם דוגמא יוצאת דופן או צבע מיוחד. עם טייץ, עם ג׳ינס, עם מכנסי טרנינג, עם מעיל עור או אפילו עם מעיל פרווה - מדובר במאסט האב של כל חורף. אי אפשר שלא.

סווטשירט הקפוצ׳ון שהושק במסגרת שיתוף הפעולה בין פומה, לאמי, הוא אחד המומלצים. הוא קולי להפליא, הוא איכותי (על זה אפשר לסמוך), והוא מעוטר בלוגו המדובר, שזה בדיוק הטוויסט הקטן שהיינו צריכות כדי לשדרג ולבדל אותו.  יש לו כובע קפוצ׳ון,סיומת מוגבההת (קצת כמו צווארון גולף נמוך)  כיס מפנק לחמם בו את הידיים ושרוך מושלם בחזית. הוא עשוי כותנה נעימה ורכה, והוא מגיע בשחור, לבן או הכתום המדובר. 


נמשך המצוד אחר הטי שירט האולטימטיבית 


אין מה לעשות, כנראה שלא נצליח להירגע מהחיפוש אחר חולצות טי שירט בעיצובים מיוחדים, ואי אפשר להאשים אותנו, כשבסופו של יום (ויותר נכון בתחילתו), זה יהיה הפריט הכי שימושי והכי נחרש בארון שלנו. חורף, קיץ, סתיו, אביב. אז יש לנו חדשות: במסגרת הקולקציה החדשה של פומה ואמי, פינקו אותנו גם עם כמה טי שירטס שעונות לכל הקריטריונים החשובים: גזרה מושלמת - צ׳ק. כותנה איכותית ששורדת כביסות יפה - צ׳ק. בחירה בין צבעים טרנדיים מהממים לבין הלבן הקלאסי - צ׳ק. לוגו מקורי לתוספת ייחודיות ושיק - צ׳ק. בקיצור, עיצבו לנו כאן את הטי שירט המושלמת, עם מפתח עגול קלאסי וגזרה לא צמודה מדי ולא אוברסייז. דיוק הוא שם המשחק. את החולצה מעטר הלוגו המהמם המשלב את הלוגו של שני המותגים והופך אותה לייחודית ועם סטייל של העולמות. החולצה מגיעה בשלושה צבעים לבחירתכן: ורוד בהיר מטריף, כתום עז סופר טרנדי ולבן קלאסי.

מעילי פאפר בצבעוניות עזה

איזה כיף שמעילי הפוף ממשיכים איתנו משנה שעברה. עם רכים ונעימים, הם מחממים על אמת וכשמשלבים אותם עם חלק תחתון צמוד יותר, הם יכולים להיות אפילו מחמיאים ממש. מדובר, כנראה, בפריט שהוא הכי סטריט וור לחורף, יותר ממכנסי הטרנינג, הקפוצ׳ונים והסניקרס. יש במעילי הפוך איזו אמירה, וגם סטייל שלוקח אותנו למחוזות של סקי וסוגי ספורט חורפיים אחרים, שיש בהם איזה טאץ׳ יוקרתי וסופר מגניב כאחד. בקיצור, אם זה לא היה ברור, אנחנו לגמרי בקטע של מעילי פוף. 


אז גם כזה הגיע אלינו דרך שיתוף הפעולה בין פומה לאמי - מדובר מעיל קווילט רחב במידה, בגזרה ישרה באורך בינוני (המעיל מסתיים פחות או יותר בקו האגן או מעט, כובע קפוצ׳ון לכל צרה שלא תבוא, וכמובן - איך אפשר בלי הלוגו האטרקטיבי, שבמקרה הזה מתנוסס על כיס החזית ומובסיף את כל הסוואג הדרוש. המעיל נסגר ברכיסה עם שני תיקתקים, והוא עשוי מבד ניילון איכותי וממולא בפוך שידאג לטמפרטורת הגוף שלכן היטב בימי הקור. ועכשיו הגענו לדובדבן: המעיל מגיע בשני צבעים בלתי שגרתיים, לבחירתכן: ורוד בהיר או כתום עז. לפאשניסטות שבטוחות בעצמן.