מעיל צמר או טרנץ׳? מעילים בסייל שהם גם שיא הטרנד

קשה להאמין, במיוחד כשבחודש דצמבר עוד היו המון ״ימים לים״, אבל מתישהו, די בקרוב אפילו, הוא יגיע. החורף, שאנחנו כל כך מייחלות לו יפציע, הטמפרטורות יצנחו, וכולנו נוכל סוף סוף לחוות קצת מהרומנטיקה שנשקפת אלינו מבעד הפוסטים של אחיותינו הפאשניסטות מאירופה ומארה״ב. כולנו נתעטף בסוודרים ובמעילים, ולמשך כמה חודשים נרגיש את זה כל כך חזק, עד ששוב נתגעגע לקיץ, לכפכפים ולים. מילה שלנו, לא כדאי להיתפס לא מוכנות כשהקור והגשם יהיו כאן, ולכן כדאי להיערך ולהצטייד במעיל קלאסי או טרנדי (או הכי טוב - אחד כזה ואחד כזה), שיחכה בארון ליום גשום. ליטרלי יום גשום. 


טרנדים במעילים לחורף הקרוב


מעיל ה״פאפר״ שממשיך איתנו משנה שעברה

מעילי ה״פאפר״ הנפוחים והמעט ספורטיביים, מסתמנים כמאסט בארון של כל אחת, גם החורף הזה. קודם כל כי הם נוחים ומחמים. כן, מה קרה, אי אפשר כבר לסדר את רשימת העדיפויות כשנוחות וחימום הם בטופ? אבל האמת שלמרות שהם כיפים ואפשר להתכרבל בהם כמו בתוך שמיכת פוך, הם גם יכולים להיות מחמיאים למדי, במיוחד כשהם מגיעים בגזרת קרופ.  אז חוץ מזה שהמעילים האלה הם כיפים ועמידים בפני תנאי מזג אוויר חורפיים, לרבות גשם, גם יש להם סוואג של סטריט וור בלתי מתאמץ, וכשהם מגיעים בצבע ניטרלי ניתן לשלב אותם עם שלל ורסיות של בגדים.

עם מה לשלב את מעיל ה״פאפר״?

מאחר והמעיל הזה, כשמו כן הוא, נפוח, מומלץ לאזן עם חלק תחתון צמוד יחסית, כמו טייץ או ג׳ינס שחור שחלקו העליון קרוב לגוף יחסית, כמו ג׳ינס בגזרה ישרה וגבוהה. כדאי להישאר במונוכרומטיות מסוימת, וללכת על טונים שונים של אותו הצבע. לדוגמא, אם המעיל בצבע בז׳, ללכת עם סריג גולף צמוד בצבע דומה, מכנסיים בחום בהיר, כמו לדוגמא מכנסיים בגזרה מחויטת בגזרת ״ווייד לג״, ונעליים בחום או בבז׳, או סניקרס המשלבות בין היתר גם את אחד הצבעים הללו. אופציה נוספת, היא ללכת על טוטאל לוק שחור - גולף שחור, מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה וצרה, מגפי צ׳אנקי שחורות וכמובן - פאפר שחור. מדובר בלוק בלתי מנוצח, שמחמיא כמעט לכל מבנה גוף.
עכשיו בסייל: מעיל פאפר של ג׳וסי קוטור

מדובר במעיל ״פאפר״ שמצד אחד הוא קלאסי וניטרלי, בעיקר בגלל שהוא בצבע שחור, אך מהצד השני, הוא גונב את ההצגה, מאחר והוא עשוי מקטיפה (נראה מי תצליח להוריד ממנו את הידיים), והוא מעוט במונוגרמה של לוגו המותג  juicy couture שידוע בחיבתו העזה לבדי קטיפה בוהקים ובלתי מתנצלים. אם הוא נראה לכן מוכר, זה כנראה בגלל קים קיי ופריס הילטון שנצפו בו בעבר.

המעיל מוצע כעת ב-30% הנחה. להתכרבל במיידי. 


 תמיד נכון: מעיל טרנץ׳

רבות לא יודעות, אך בדומה לנעליים הצבאיות, למעילי החאקי ולמכנסי הדגמ״ח, גם מעילי הטרנץ׳ החלו את דרכם כמעילי צבא לכל דבר ועניין, והמהפך התחיל כאשר הוטל על בית האופנה Burberry לעצב את מעילי הצבא הבריטי, אי שם בשנת 1901. לא נלאה אתכן בכל הסיפור, רק נאמר שלאחר המלחמה, הקצינים נקשרו במקצת למעיליהם, והמשיכו ללבוש אותם גם ״על אזרחי״. להמשך הפופולריות של מעילי הטרנץ׳, אחראים, איך לא, המפיקים בהוליווד, שרצו לעשות כבוד לפעילות הצבא, בתקופה שבין מלחמות העולם, והלבישו דמויות של בלשים, גנגסטרים וגברים מסוקסים במעילי טרנץ׳. לא רק גברים, אגב, גם נשים מפורסמות בקולנוע, כמו מרלן דיטריך ואודרי הפבורן הולבשו במעילים הללו. בקיצור, כך נולדת קלאסיקה. עד היום, מעילי הטרנץ׳ הם פופולריים, ונראה שבישראל בשנתיים האחרונות הביקוש להם עולה יותר מאי פעם. כנראה בגלל הקלילות וההתאמה המירבית שלהם לחורף הקליל שלנו. כמו כן, הם ניטרליים ויכולים לשדרג בערך כל לוק - מג׳ינס וטי שירט ועד שמלת ערב, באפס מאמץ. 


עכשיו בסייל: מעיל טרנץ׳ Ava של pepe jeans


אם אתן זוממות על מעיל טרנץ׳ חדש - דגם Ava של מותג הדנים הלונדוני Pepe Jeans הוא ללא ספק האחד. הוא בגזרה קלאסית, מתרחבת מעט כלפי מטה, הוא מצויד בחגורת קשירה, הוא עשוי אריג איכותי ועמיד והוא בצבע בז׳ שגם ילך עם הכל, וגם יחזיק לאורך שנים. בקיצור, כשמדברים על פריט שהוא מפתח שהוא מאסט במלתחה, מדברים על הטרנץ׳ הזה.

עם מה ללבוש אותו? עם מה לא? בתכלס, כשממש חורפי וקר בחוץ, תוכלו אפילו ללבוש אותו מעל חליפת טרנינג עם סניקרס טרנדיות, וזה יהיה הסוד הקטן שלנו. כלומר, זה שנוח ונעים לכן בטירוף מתחת לטרנץ׳ ההורס… 

מעיל הטרנץ׳ של פפה ג׳ינס מוצע כעת ב-20% הנחה


קלאסיקה של כל הזמנים: מעיל צמר

מעיל צמר הוא לא טרנד. הוא תמיד תמיד באופנה, תמיד נכון ותמיד מחמם היטב ובאלגנטיות. במיוחד כשמדובר בגזרה הקלאסית הארוכה, כאשר החלק העליון של המעיל מעוצב כבלייזר מחויט. אם אתן נוהגות ללכת עם מגוון סגנונות וצבעים, כדאי לבחור בצבע ניטרלי כמו שחור, אפור, בז׳ או קאמל. אבל אם אתן נוהגות לשמור על איפוק בצבעי הבגדים, אולי דווקא מעיל צמר בצבע יוצא דופן יכול להפוך ל״פיס״ כזה שיגנוב את ההצגה. 


מעיל צמר ניתן ללבוש כמעט מעל כל סגנון לבוש, החל מג׳ינס וסריג גולף ועד שמלת ערב, מכנסי עור וסניקרס, ובאמת, אם המעיל ניטרלי, תוכלו לשלוף אותו מהארון בלי לחשוב יותר מדי בימי החורף הקרים.

מעיל צמר בסייל: מעיל סיגר אוסטר של רזילי סטודיו

מעיל צמר ארוך קלאסי, בגזרה מחוייטת ומחמיאה, עם כיסים חיצוניים בצידי המותניים וסגירת כפתור. באמת שאין צורך להכביר במילים - מדובר בקלף מנצח. 


מעיל סיגר מוצע כעת ב-30% הנחה