משכית, mother of all ו-:house of jaffa: המותגים של רזילי בשבוע האופנה

שבוע האופנה הישראלי השנתי יוצא לדרך, וגם לנו יש גאווה פרטית - 3 מותגים מקומיים שהקולקציות שלהם זמינות אצלנו באתר, יככבו שם על המסלולים  


למרות הטירוף שקורה מסביב, ואולי אפילו כנגד כל הסיכויים, החודש יתקיים האירוע שאנחנו מחכות לו כל שנה - שבוע האופנה קורנית תל אביב. לדברי מוטי רייף, המפיק האלמותי של אירוע האופנה המקומי השנתי, חרף התקופה המאתגרת, הוא בוחר לתת במה למעצבים ולמעצבות הישראליות, ולהסב גאווה ונחת, לפחות במובן הזה. כמו כן, הוא הבטיח שמעצבים שירצו לתת ביטוי למחאה שלהם במצב המורכב, יוכלו לעשות זאת גם במסגרת שבוע האופנה, והוא יתן להם את הבמה, תרתי משמע.  שבוע האופנה השנה יהיה בסימן גיוון, כאשר יצעדו על המסלול דוגמניות ודוגמנים בגילאים ובמידות שונות. נושאים עדכניים כמו אקולוגיה, בריאות האישה, טכנולוגיה ועוד. 

גאווה מקומית של רזילי: המעצבים והמעצבות המציגים קולקציות באתר 


בין המעצבים והמעצבות הישראלים שעומדים להציג את עיצוביהם הייחודיים על המסלולים , מככבים כמה שמות של מותגים אהובים עלינו במיוחד, שאת הקולקציות שלהם תמצאו ממש כאן באתר רזילי. כידוע, כל מותג שמתקבל אל המועדון האקסקלוסיבי של רזילי, עובר סלקציה קפדנית במיוחד, ונמדד באיכותו, במקוריותו ובייחוד הפריטים המעוצבים תחתיו. רק הטובים ביותר עושים את דרכם אל האתר ומכאן אליכן, הפאשניסטות שהן בוודאות מבינות עניין. אז לא רק כאן היו הראשונים לזהות את השיק הייחודי של שלושת המותגים הבאים: משכית, mother of all ו-:house of jaffa. גם אל הבמות הנחשקות של שבוע האופנה תל אביב הם התקבלו בשמחה, והכבוד כולו שלהם. 


הגלגול העכשווי של משכית: M by maskit


הלקוחות הוותיקות שלנו כבר מכירות היטב את המותג, שהוא הגלגול הנוכחי של בית האופנה ההיסטורי משכית, ששמו הולך לפניו כבר משנות ה-50. המותג הישראלי שנחל הצלחה בינלאומית מסחררת, ולא בכדי, הוקם על ידי הגברת רות דיין ז״ל, שידעה דבר או שניים על אופנה, על אלגנטיות ועל קלאס. בגרסה המחודשת של המותג, זו שהושקה בשנת 2014, קיבל בית האופנה שם חדש - M by maskit. לצד העובדה שהוא עושה כבוד לעיצובים הקלאסיים של פעם, הוא מציע ורסיות מודרניות קלילות ונגישות יותר של שמלות הערב, החליפות והבגדים המחוייטים של המותג, זאת לצד פריטי בייסיק וקז׳ואל לרבות ג׳ינסים, ג׳קטים ועוד. על העיצובים של המותג המחודש מנצחת המעצבת שרון טל, שכבר צברה ניסיון מרשים בזירה הבינלאומית, וזכתה לעבוד עם שמות כמו אלכסנדר מקווין ולנבה. כתוצאה מכך, אנחנו הן הזוכות בפריטי קז׳ואל וערב שהאיכות והקלאס אינן פוסחות על אף אחד מהם. 


כמה פריטים חדשים של M by maskit באתר - שיתאימו בדיוק עכשיו


חולצת קרולין בצבע זהב


חולצת קרולין היא משהו בין חולצת מעטפת, לקימונו, לג׳קט, ואי לכך, תוכלו ללכת איתה בכל אופן שתבחרו, והיא תשב בול על עונת האביב. הבד המבריק מקנה לה לוק אלגנטי ו״גלאם״ שבהחלט יתאים לאירוע מפואר, אך כמובן שלא נעצור כאן, ונמשיך ללכת איתה גם כפריט קז׳ואל, יחד עם הג׳ינס הנצחי. כשיעלו המעלות, היא תוכל להוות ג׳קט מעל שמלה קצרה או מכנסי ברמודה בצבע בהיר, ובקיצור, היא הפריט הזה שישדרג כל לוק הכי בייסיק. ניתן להשיג אותה גם בצבע שחור, ובגרסה הזו היא בכלל פריט חרישה נצחי. 


חולצת החג המושלמת: מכופתרת לבנה קלאסית 


אם בדיוק חסרה לכן בארון חולצה מכופתרת לבנה נכונה, זו בוודאות האחת. 

חולצה מדגם ״עדי״, עשויה מבד דמוי פליסה עם מעט ברק וטיפונת שקיפות, היא בגזרה רחבה, אך לא מדי, ויש לה מכפלות א-סימטריות מלפנים ומאחור, ושרוכים  לקשירה במותן, שבדיוק מוסיפים את הטאץ׳ הייחודי הדרוש. היא תהיה מושלמת לארוחת החג, עם מכנסייים אלגנטיים או חצאית מיני או מידי, והיא תהיה שימושית בטירוף גם בהמשך, יחד עם ג׳ינס, עם מכנסיים בצבע בז׳ או קאמל ואפילו פתוחה מעל לבגד הים. 


המותג הכי נשי: mother of all

 mother of all הוא מותג ותיק ואהוב באתר רזילי, אשר העיצובים שלו תמיד נשיים מאוד, אך לצד זאת גם מאופקים במידה ואלגנטיים בטירוף. כל פיס של המותג הוא כזה שנרצה ללכת איתו שנים והוא עדיין יהיה רלוונטי. בקיצור, קלאסיקות. את המותג הקימו המעצבים נועה פסטרנק וגולן טאוב, בשנת 2018, כאשר ההשראה לעיצובים היא לא אחרת מאשר חוה, האישה הראשונה על כדור הארץ.

הפריטים החדשים של Mother of all שהטריפו אותנו

נמצאה השמלה המושלמת לכל אירוע: שמלת מקסי וואן שולדר פדריקה


טוב, זה לא סוד שאנחנו סאקריות של וואן שולדר. אין מחמיא, נשי וסקסי מהגזרה הזו בחולצות, בגופיות ובשמלות. בשמלת פדריקה איכשהו עשו את זה יותר מושלם ממושלם. מדובר בשמלת מקסי צמודה ומחמיאה בטירוף, עם כתפיה אחת עבה ושסע שרק מוסיף עניין וסטייל (וגם נוחות להתנועע בחופשיות, לא פחות חשוב). השמלה הזאת בשחור הרסה אותנו סופית, אבל גם היא מגיעה גם בירוק ובתכלת מטריפים, שיגנבו את ההצגה בכל אירוע באשר הוא.

שמלת מיני ביי דה בוק: שמלת מישל בסגול לילך


שמלת מיני שמצליחה להיות גם סקסית וגם אלגנטית זה פיצוח: שמלת מישל של  Mother Of all, היא בגזרת  גופייה צמודה אך סגורה במחשוף, עם צווארון עגול וחיתוך גלי במכפלת שיוצר את כל העניין. אם זה לא מספיק, היא בצבע סגול לילך שכל כולו צועק קיץ ורעננות. בקיצור, נמצא הפיס המושלם לכל אירוע קייצי. כמובן, היא מגיעה גם בשחור, וכידוע, יש לנו חולשה לשמלות שחורות קטנות, אז נזהיר מראש - זה לא הולך להיות קל.