ניו באלאנס או veja - הדגמים הכי חמים שתמצאו באתר

לשאול אם אתן יותר טיפוסים של וג׳ה או ניו באלאנס, זה כמעט כמו לשאול את מי אתן יותר אוהבות - את אמא או אבא. בין הדגמים של כל אחת מהחברות, תמצאו סגנונות מעודנים יותר, לצד סגנונות גסים, ספורטיביים ו״צ׳אנקיים״ יותר, ויש מקום לכולם. ממש לא חייבות לבחור


מה אתן יותר, טיפוסים של ניו באלאנס או של VEJA, סתם, אתן לא חייבות לענות על השאלה הזו. במקרים רבים זה יהיה כמו לשאול אם אתן יותר אוהבות את אמא או את אבא. לכל אחד מהמותגים, יש את הסגנון הכללי המאפיין אותו, אך בין הדגמים של כל אחת מהחברות, תמצאו סגנונות מעודנים יותר, לצד סגנונות גסים, ספורטיביים ו״צ׳אנקיים״ יותר, ויש מקום לכולם. ממש לא חייבות לבחור. מה שבטוח, נעלי סניקרס של שני המותגים נכנסו לעולם האופנה כבר לפני יותר מעשור, ועכשיו כבר אפשר לומר בוודאות - הם כאן כדי להישאר. למה זה משמח ממש? קודם כל כי אין כמו שילוב של נוחות ואופנה. מוזר לחשוב שלפני קצת יותר מעשור, ממש לא היה נהוג להתהלך בנעלי ספורט סתם כך ליום עבודה או לשיטוט ברחוב, שאינו כולל אימון בחדר הכושר. כמה כיף שכיום מדובר בפאשן לכל דבר, ואין צורך לוותר על נוחות ובריאות, כן, גם בשנות ה-20 וה-30 לחיים, בשביל להיראות שיק. 


הדגמים הכי פופולריים של ניו באלאנס

לפני שנדבר על הדגמים הייחודיים שתוכלו למצוא כאן באתר, בואו נערוך סריקה קלה של הדגמים שהיו הכי פופולריים השנה בניו באלאנס:


ניו באלאנס 550 - בין הגס למעודן

אפשר להבין בקלות איך ניו באלאנס 550 הפכו לאחד הדגמים הכי מבוקשים של העידן הזה: הן לא בדיוק סניקרס, אבל גם לא לגמרי נעלי ספורט גסות, אלא משהו בין לבין, ולכן יש כאן פיצוח. הן התחילו את דרכן בכלל כנעלי כדורסל מקצועיות, ולכן הסוליה העבה והגובה, אבל מאחר ובעיצוב שלהן יש משהו נקי ו״פיין״, הן מהר מאוד הפכו לנעלי אופנה לכל דבר. אם אתן מעוניינות בנעליים באווירה ספורטיבית, אבל קשה לכן לשלב עם מלתחת היומיום נעלי ספורט, הדגם הזה הוא ללא ספק התשובה. תוכלו למצוא את דגם הניו באלאנס 550 באתר במגוון צבעים - החל מהאוף ווייט הסולידי והניטרלי, המשך בשילוב של אפור וסגול ואפילו גרסה באדום עז. כך או כך, לא תצליחו לטעות איתן.


מה ללבוש עם ניו באלאנס 550?


הדגם הזה של ניו באלאנס כאילו נולד לנעילה עם מכנסי ג׳ינס בגזרה ישרה או בגזרת ווייד לג. שילוב נוסף שיכול לעבוד מצוין הוא עם מכנסי טרנינג בגזרה הנצמדת לקרסול או בגזרת ווייד לג טרנדית. להשלמת הלוק, בלייזר שחור או ג׳קט ספורטיבי בגזרת קרופ יבואו כאן בול. 


דגם בצבעוניות יוצאת דופן באתר: ניו באלאנס U9060WRB

במקרה שאתן דווקא זורמות עם צבעים נועזים, או לחילופין, שומרות על סולידיות בצבעוניות הבגדים אבל דווקא כשמדובר בנעליים אתן מעזות יותר, הדגם הזה הוא בשבילכן. נעלי ניו באלאנס 9060 בדגם זכו לעיצוב יוצא דופן.
הקווים הגליים והסוליה המפוסלת גורמים לנעליים האלה להיראות סופר סטייליש, ואילו הצבעוניות - שילוב של כל צבעי הקשת - ירוק, ורוד, אדום, כתום וצהוב, הופכת אותן לפיס שאי אפשר להתעלם ממנו. 


מה ללבוש עם ניו באלאנס 9060 צבעוניות?


כדרכנו בקודש, איזון הוא שם המשחק אצלנו, וההמלצה שלנו, במקרה שבחרתן בנעליים בצבעוניות כה ססגונית ועזה, היא לשלב עם צבעים ניטרליים ורגועים. למשל ג׳ינס רחב בצבע לבן וג׳קט בומבר בצבע שחור, חאקי או בז׳, יייצרו כאן לוק סטריט מושלם. נסו את זה בבית. 


שדרוג של הדגמים הכי פופולריים: ניו באלאנס MADE UK 920 


מדובר בגרסה משודרגת שמזכירה מאוד שניים מהדגמים הפופולריים ביותר של ניו באלאנס בשנתיים האחרונות, 550 ו-530.  דגם MADE UK 920 משלב בין הקלאסי למודרני, ואי לכך הוא יכול להשתלב עם שלל לוקים, במיוחד כאשר מדובר בקז׳ואל. חלקן העליון של הנעליים כולל עור ורשת והסוליה העבה סופר ספורטיבית ונוחה, ואפשר ליטרלי לרוץ איתה למרחקים ארוכים. הדגם המוצע באתר הוא בצבעוניות מושלמת של לבן ואפור, עם נגיעות קלות של בורדו. קלאסיקה במיטבה. 


מה ללבוש עם הדגם MADE UK 920 ?

ובכן, מדובר בדגם ניטרלי במיוחד, שיזרום על שלל לוקים קז׳ואל בייסיק, לרבות ג׳ינסים, מכנסי טרנינג וטייץ. עם זאת, הלוק המתבקש עם הנעליים האלו הוא הלוק הספורטיבי של טייץ איכותי, גרבי ספורט לבנות מתוחות עד לאורך הקרסול, סווטשירט קפוצ׳ון אוברסייז ובלייזר שחור גדול, בגזרה מחויטת. כובע מצחיה שחור בסגנון ספורטיבי יעשה פה פלאים.

דגמים חדשים של veja באתר

גם הנעליים של veja הן סוג של קלאסיקה בפני עצמן. קודם כל, הן כנראה נעלי הסניקרס הכי מעודנות שתמצאו, כי הן תמיד בקווים מעוגלים ובצבעוניות עדינה ומאופקת מאוד, וגם כי יש בהן איזה שיק צרפתי שקשה להסביר אבל הוא פשוט שם, נוכח. הן הפרטנריות המושלמות למכנסי ג׳ינס ישרים בגזרת קרופ, אבל גם עם שמלה או חצאית מידי הן יבואו בטוב.

כעת תוכלו למצוא באתר שלל דגמים וצבעים של הנעליים האהובות. החל מ-v 12 extra, הפופולרי, הדגם בו הנעליים הן לבנות וה-v בצבע. לבחירתכן, v בירוק, בבורדו, בכחול או בניוד. גם נעלי ה-veja הגבוהות, מדגם minotaur מחכות לכן באתר, בגרסה לבנה עם v שחור, ירוק, או בז׳, או בגרסה בצבע בז׳ מהמם במיוחד, עם v לבן.  כמו כן, תמצאו כאן שלל גרסאות עם שרוכים, וגם כמה שציידו אותם בסגירת סקוצ׳ים קולית. איך שלא תסובבו את זה, עם הסטייל והאיכות האלו קשה לטעות, כל בחירה שלכן תהיה טובה.