נעלי אדידס, ג׳קטים ומכנסיים: הקולקציה החדשה של ענקית הספורט עם ביונסה

שיתוף פעולה מרגש ונוטף שיק - הקולקציה החדשה של IVY PARK, שיתוף הפעולה בין אדידס לקווין בי מייצר לנו מטעמים שווים במיוחד. החל מג׳קטים ועד נעליים - מהם הפריטים הבולטים באתר?

קווין בי מעולם לא היתה יותר עסוקה ומבוקשת. הזמרת הענקית ביונסה, רק סיימה את ההופעה הסופר מתוקשרת בדובאי, שהתקיימה לרגל אחד המלונות היוקרתיים בעולם, וכבר הכריזה על יציאתה לסיבוב הופעות בינלאומי. ידיעה שהרעישה והרעידה את העולם. אבל אם נראה לכן שבזאת הסתיימו הבשורות, תחשבו שוב. ידיעה נוספת שעושה רעש עצום בימים אלה מסביב לעולם, ובמיוחד בעולם האופנה, עוסקת בשיתוף הפעולה המרגש בין ענקית הספורט אדידס לבין המלכה האם, הלא היא קווין בי. לקולקציה המשותפת, שהיא למעשה ההמשך של קולקציות קודמות שכבר עוצבו בשיתוף פעולה בין הדיווה לבין יצרנית הספורט הפופולרית,  קולקציית IVY PARK, יושק בקרוב דרופ חדש ובו פריטים ייחודיים, שכדאי למהר ולהניח עליהם את הידיים. ברחבי העולם כבר רץ קמפיין מושקע שנעשה במיוחד לרגל ההשקה, ובו משתתפים סלבס מהשורה הראשונה, לרבות אמנים, שחקנים ודוגמניות, כאשר בולט ביניהם הראפר קנדרל קיארי, המכונה ״אופסט״.

אילו פריטים תפסו לנו את העין מהקולקציה החדשה?

בקולקציה החדשה, המכונה ״PARK TRAIL״ תמצאו שלל פריטים ספורטיביים, שעברו הסבה לקז׳ואל, כלומר בהחלט יכולים ורצויים לשמש כלבוש יומיומי בסגנון הסטריט האורבני. הצבעוניות השולטת היא גווני חאקי במראה צבאי, ואפילו ״קומופלאז׳״, לצד צבעים זרחניים ודומיננטיים כמו כתום זוהר, סגול ובז׳. לדברי החברה, ההשראה לצבעוניות הזו הגיעה משילוב של טבע וסביבה אורבנית גם יחד. אז אילו פריטים מעניינים ומיוחדים תוכלו למצוא באתר?

נעלי אדידס כפי שלא הכרתם

נעלי אדידס כבר עשו דרך ארוכה ממגרשי הספורט וחדרי הכושר אל עולם האופנה, והפיצוח הזה של נוחות ואיכות, שממש אפשר לעשות בה שימוש לספורט אמיתי, לצד סטייל ושיק, הוא משהו שכולנו מאמצות בחום כבר מזמן. הגרסה של הנעלים מדגם Ivp Nite Jogger בצבע לבן, היא פאשן לגמרי. מדובר בנעלי ספורט צ׳אנקיות אבל לא גסות מדי, הכוללות סוליה מוקצפת לאקסטרה נוחות, והשילוב של הצבעים הניטרלים - לבן, אפור וחאקי, עם נגיעות של כתום, הופך אותן לוורסטיליות במיוחד. הנעליים האלו ילכו מעולה עם ג׳ינס רחב בצבע לבן, או עם מכנסי קרגו טרנדיות וג׳קט בגזרת בומבר. 


הקרגו הכי מדויקים שיהיו לכן בארון

מי אמר שמכנסי אדידס חייבים להיות פרופר ספורטיביים כמו טרנינג או טייץ? אם כבר נגענו בעניין של מכנסי קרגו, הידועים בישראל גם כדגמ״ח, אז קבלו הצעה לדגם מדויק ושיק במיוחד.  מכנסי קרגו מדגם  Ivp Tw C Pant בצבע כחול עמוק, התברכו בגזרה שלמרות שהיא מעט משוחררת, היא עדיין מחמיאה ומדויקת, שכן היא גבוהה וגזרת הרגליים רחבה ומשוחררת. עם זאת, יש כאן טריק קטן שיכול להפוך את המכנסיים האלה לגמרי ל-costume made, כלומר לאפשרות להתאמה אישית. במכפלת המכנסיים יש שרוכים, בעזרתם ניתן להצר את המכנסיים בסיומת, לפי רצונכן. גם את שלושת הפסים האיקוניים של אדידס לא זנחו כאן, והם מוסיפים בדיוק את הטאץ׳ הספורטיבי וה״סטריט״ המתבקש. עוד דיטייל שובב שהוסף למכנסיים הם פתחי ״קאט אאוט״ בקו החגורה. צוותו למכנסיים האלה טופ בייסיק צמוד בצבע לבן וג׳קט בגזרת קרופ, ויש לכן את זה.

טופ ספורטיבי של השמחות

כבר התרגלנו לראות טופים של אדידס בעיצובים יוצאי דופן, במיוחד בקולקציות שהושקו בשיתוף הפעולה של יצרנית הספורט יחד עם המעצבת האדירה סטלה מקרטני, אבל הפעם הם באמת הגזימו. הטופ הספורטיבי IVP TRI BRA בהדפס קומופלאז׳ צבאי, צריך להגיע עם אזהרת חרישה רצינית. מדובר בחזיית ספורט שהיא על גבול הגופייה, בגזרת קרופ, מה שהופך אותה לפריט שיותר מרצוי שתמשיכו איתו מחדר הכושר אל העולם שבחוץ. אבל קודם כל חשבו פה על הנוחות שלכן באימון, וציידו את החזייה הזו ברצועות מתכווננות, שתוכלו להתאים בדיוק לגופכן ולהנות מנוחות שיא במהלך האימון, וגם לאחריו. בחדר הכושר, תוכלו לצוות לגופיה הזו מכנסי טייץ קצרים או מכנסי ספורט רפויים. אם תרצו להסב את הפריט המהמם הזה ללבוש קז׳ואל, ואתן תרצו, הוא ילך מעולה עם ג׳ינס רחב בתכלת או בשחור ונעליים צ׳אנקיות.


הג׳קט שישדרג כל הופעה הכי בייסיק

למקרה שפספסתן את ההנחיה הזו - דעו שכל אחת צריכה להחזיק בארון לפחות ג׳קט צבאי אחד. מדובר באח הקצת יותר מתוחכם של ג׳קט הג׳ינס, שיוציא אתכן אפילו יותר קוליות וסטייל. אם מדובר בג׳קט של אדידס אז בכלל שיחוק. אם עדיין לא מצאתן את האחד, אז הנה הוא - ג'קט קנבס Ivp Canvas Jkt בהדפס קומופלאז׳ צבאי, שעושה רושם שלעולם לא יצא מהאופנה, כך שמומלץ לחבק אותו. הג'קט מצויד בצווארון גבוה חיצוני וסיומת מכפלות ריב בידיים, שמוסיפה את הטאצ׳ הספורטיבי והנונשלנטי שכולנו מחפשות בג׳קט. הג׳קט הזה יתאים מעל כל מערכת לבוש בייסיק, החל מג׳ינס וטי שירט, ועד טייץ שחור ומגפיים.


מעבר לסטייל ולאיכות: עוד סיבה לבחור באדידס

אז את הסטייל ההורס ואת האיכות חסרת הפשרות של המותג אדידס כולנו מכירות. שני המאפיינים האלה קיבלו עוד בוסט בעקבות שיתופי הפעולה של ענקית הספורט עם מעצבי על וסלבס עם ערימות של סוואג. אבל יש עוד סיבה, לא פחות חשובה, לבחור בפריטים של אדידס. בשנים האחרונות, חרטה החברה על דגלה את נושא איכות הסביבה, בדגש על המאבק העולמי בפסולת הפלסטיק המושלכת לים ומזהמת אותו. במסגרת המאבק הזה, אדידס משתמשת בסיבי בד מפלסטיק ממוחזר, ובכך תורמת להפחתת הייצור המזהם. בנוסף, מקפידים במפעלי החברה על תהליכי ייצור ידידותיים לסביבה, ובשימוש בחומרים מתכלים וממוחזרים.