נעלי אולסטאר או ניו באלאנס - הסניקרס הכי מיוחדות בסביבה

לאחרונה הגיעו לאתר שלל דגמים חדשים, מיוחדים ומסקרנים של נעלי קונברס, הלא הן האולסטאר האלמותיות, וגם דגמים יוצאי דופן של נעלי ניו באלאנס, שהן אהבה בלב משכבר הימים. ניסינו להתחקות אחר סוד ההצלחה של שני המותגים האלה, שמלווים אותנו כבר עשרות שנים ולא נס ליחם


גם בקיץ, תמיד כדאי לקפוץ לקטגוריית נעלי סניקרס באתר רזילי, ולשזוף את העיניים בממתקים החדשים שנחתו כאן, כי בסוף, כולנו יודעות שאין על הנעליים האלה, ותמיד נוציא אותן להליכה בסופו של דבר. 


לאחרונה הגיעו לאתר שלל דגמים חדשים, מיוחדים ומסקרנים של נעלי קונברס, הלא הן האולסטאר האלמותיות וגם דגמים יוצאי דופן של נעלי ניו באלאנס, שהן אהבה בלב משכבר הימים. ניסינו להתחקות אחר סוד ההצלחה של שני המותגים האלה, שמלווים אותנו כבר עשרות שנים ולא נס ליחם. 


מהו סוד ההצלחה של נעלי אולסטאר האלמותיות? 


את ההצלחה של נעלי Converse ניתן לייחס קודם כל לעיצוב האיקוני שלהן, אבל גם לורסטיליות, למורשת המתמשכת של המותג, לשיתופי הפעולה המעניינים עם דמויות בולטות וכמובן לנוחות הנפלאה שלהן. Converse הוא מותג שקיים כבר יותר ממאה שנה, והוא מצליח לשמור על המוניטין שלו כל השנים האלו. נעלי קונברס מזוהות לרוב עם נוסטלגיה, והיכולת של המותג להישאר רלוונטי, תוך שמירה על העיצוב הקלאסי של הנעליים, ממלאת תפקיד משמעותי בהמשכיות של הפופולריות שלהן.


עיצוב אייקוני ועל זמני

נעלי Converse, במיוחד דגם ה-Chuck Taylor All Star, מתאפיינות בעיצוב על-זמני ואייקוני. גפת הקנבס הקלאסית, חרטום הגומי הלבן והסוליה הייחודית, הפכו לשם נרדף למותג. העיצוב האייקוני הזה הצליח להגיע לקהלים שונים ורחבים במשך דורות, והוא ממשיך להיות פופולרי גם היום.


אפשר קזו׳אל ואפשר ליציאה: ורסטיליות יוצאת דופן

נעלי קונברס ידועות בורסטיליות שלהן. ניתן לשלב אותן במערכות לבוש קז׳ואל ואפשר לנעול אותן ליציאה מהודרת. נעלי אולסטאר גבוהות או נמוכות, ניתן לשלב עם ג'ינס, עם שמלות, עם מכנסיים קצרים או חצאיות. כך או כך, לנעלי Converse יש דרך להתמזג בנונשלנטיות עם מגוון רחב של סגנונות.


נוחות היא כל הסיפור

נוחות הייתה היבט מכריע בהצלחת נעלי Converse. הקנבס המשמש לייצור הנעליים, הוא נושם ומאוורר, וסוליית הגומי מספקת ריפוד ותמיכה, מה שהופך אותן למתאימות לשעות ארוכות של נעילה.


תרבות הפופ אימצה את האולסטאר משכבר הימים

נעלי Converse אומצו על ידי תת-תרבויות שונות, ספורטאים, מוזיקאים וסלבריטאים, מה שביסס את הקשר שלהן עם התרבות הפופולרית. דמויות בולטות שתועדו עם הנעליים האיקוניות, דוגמת שחקן הכדורסל צ'אק טיילור שהיה מחלוצי הסלבס המזוהים עם הנעליים, וכך קיבל הדגם converse chuck 70 את שמו.

בהמשך, מוזיקאים כמו קורט קוביין, עזרו גם הם לגבש את התדמית והאטרקטיביות של המותג. כמו כן, Converse יישמה אסטרטגיות שיווק ומיתוג מוצלחות, לרבות שיתופי פעולה עם מעצבים, אמנים ומוזיקאים. שותפויות אלו יוצרות באזז והתלהבות ושומרות על המותג ״פרשי״ ואטרקטיבי עבור קהלים רבים ורחבים.


כמו קנבס ריק: התאמה אישית ואפשרות לביטוי עצמי

העיצוב הפשוט והבסיסי של נעלי האולסטאר, מאפשר להתאים אותן באופן אישי באמצעות תוספת של איורים, טלאים ועוד. אנשים המבקשים לבטא את הסגנון והאישיות הייחודיים שלהם, ימצאו מענה מתאים בנעלי אולסטאר בסיסיות.


הביקוש לנעלי ניו באלאנס אף פעם לא נגמר - מה סוד הפופולריות של המותג?


את הפופולריות העולמית הבלתי פוסקת של נעלי ניו באלאנס אפשר לייחס לגורמים שונים. הבולטים בהם הם האיכות והעמידות, שמעכבות משמעותית את השחיקה של הנעליים האלה, הנוחות יוצאת הדופן, וכמובן האסתטיקה הנצחית, שעדיין קצת קשה להסביר איך הם עושים את זה. לאורך שנים, המותג הזה מצליח לדבר אל מגוון רחב מאוד של קהלים ברחבי העולם, ולא נכחיש - אנחנו לגמרי חלק מהסיפור. טים ניו באלאנס זה אנחנו.

כאמור, נעלי ניו באלאנס ידועות באסתטיקה הקלאסית והנצחית שלהן. בזמן שבכל עת יוצאים דגמים ועיצובים חדשים תחת המותג, עדיין יש הקפדה על סגנון מוכר ועקבי לאורך השנים, ומאפיינים שתמיד תמצאו בנעליים שלהם. הסטייל הזה פונה לכל אלו המעריכים מראה מאופק ורב-תכליתי, שמצליח להתעלות על טרנדים חולפים. זה מה שנקרא קלאסיקה. 


את הכי יפה כשנוח לך, בדקנו וזה נכון

במיוחד בנעליים, לנוחות יש חשיבות על, ובסופו של דבר, לא נוציא מהארון זוגות שלא יושבים עלינו בול, גם אם בתיאוריה כן… ניו באלאנס ידועה במחויבות לספק הנעלה נוחה. המותג מציע מגוון רחב של מידות נעליים, המתאים לצורות ולגדלים שונים של כפות רגליים. השימוש בחומרים איכותיים, טכנולוגיות ריפוד חדשניות ועיצובים ארגונומיים, תורם לנוחות ולהתאמה יוצאי דופן שנעלי new balance ידועות בהן.


בנוסף, הזכרנו קודם את העניין של העמידות. נעליים הן מסוג הפריטים שנוטים להישחק מהר, ולאלץ אותנו להתחדש בעוד זוגות. לעומת זאת, לניו באלאנס יש מוניטין מעולה בכל הנוגע לעמידות הנעליים שלהם. המותג שם דגש על שימוש בחומרי פרימיום ותהליכי ייצור קפדניים, על מנת להבטיח את האיכות והעמידות של הנעליים. 


איך לשלב נעלי סניקרס באאוטפיטס קיציים? 


כאמור, גם בקיץ נעלי הסניקרס ממשיכות איתנו, אבל עם אדפטציות קלות. ראשית כדאי לבחור בנעליים קלות משקל ונושמות, העשויות מחומרים קלים ונושמים כגון קנבס, רשת או סריג. 


אל תפחדו לשלב נעלי סניקרס עם לבוש נשי קיצי כמו שמלות מיני, מידי או אפילו מקסי, ועם חצאיות באורכים שונים. דווקא הקונטרסט הזה בין הנשי והרומנטי, יחד עם נעליים ספורטיביות, קוליות וקז׳ואל, יצור לוק מתוחכם ושיק. איזון בין נוחות לסטייל זה תמיד רעיון טוב.


אם רוב הארון שלכן הוא בצבעים ניטרליים, זו ההזדמנות להעז דווקא עם הצבעים של הסניקרס ולבחור בדגם ובדוגמא לא שגרתיים. מחכה לכן מבחר מהמם של כאלה באתר. סי יו ד׳ר.