נעלי סניקרס של אדידס או veja: הדגמים הכי מיוחדים בסביבה

הנעליים הספורטיביות הצ׳אנקיות, לצד הסניקרס המעודנות יותר, שלטו כאן בחורף האחרון, ולפי המסתמן - לא הולכות לשום מקום. הדגמים הבולטים לרגע זה


נעלי סניקרס, ככלל, הן בדיוק הנעליים לעונת המעבר שבין האביב לקיץ, ולמעשה, אין להן באמת עונה שצריך להתחייב אליה, הרי שהכל תלוי באורך המכנסיים, השמלה או החצאית שתלכו איתם, וכמובן באורך ועובי הגרביים שתבחרו. הנעליים הספורטיביות הצ׳אנקיות, לצד נעלי הסניקרס המעודנות יותר, שלטו כאן בחורף האחרון, ולפי המסתמן - הן לא הולכות לשום מקום. אפשר לנשום לרווחה, ולהמשיך לצעוד בנוחות שיא, מבלי להתפשר על סטייל שיא. 


מהם המותגים והדגמים הכי פופולריים העונה?

כשיש ספק, אין ספק. גם כשיש טרנד, אין מקום לספק. בזמן האחרון ניתן היה לזהות בסביבה טרנדים מובהקים של נעלי סניקרס, בדגש על מותגים מאוד מסוימים - אדידס, לרבות אדידס קמפוס ועוד כמה דגמים שמיד נדון בהם, ניו באלאנס ווג׳ה. נשמח לבשר שאת רוב הדגמים הטרנדיים תמצאו בקלות באתר רזילי, וכבר נספר לכן אילו הם הפייבוריטים שלנו, ולא פחות חשוב - ננדב גם כמה הצעות לסטיילינג הורס יחד עם הסניקרס האהובות. 


האינסטגרם קורס: הנעליים של ניו באלאנס נותנות בראש בכל מקום


אז בחורף האחרון, שלטו פה נעלי ספורט וסניקרס של ניו באלאנס, וכבר נרגיע את המכורות - הן ימשיכו להיות רלוונטיות עוד הרבה קדימה.

האנשים של ניו באלאנס כנראה יודעים מה הם עושים, כי אם נביט אחורה לעשורים האחרונים, בכל כמה זמן יצא דגם שלהם, אחד או יותר, שהשתלט על העולם, וראינו אותו בכל מקום, והאמת? לא נמאס לנו מהם… לא ברור איך הם עושים את זה. זה כמו נועה קירל, היא בכל מקום ואיכשהו לא מיצינו אותה. אז הדגמים ששלטו כאן לאחרונה, ועדיין חמים מאוד, הם בעיקר ה-530, 550 וה-9060, שהמשותף לכולם הוא שהן ספורטיביות וגסות יחסית, ולכן יתאימו עם לוקים ספורטיביים יותר, או שילוב של ספורטיבי ואלגנטי, בקיצור ״סטריט״. דגם נוסף שנכנס חזק לעניינים השנה הוא 327, שמצד אחד הוא מעודן יחסית, ועשוי בדרך כלל מבד בסגנון זמש, אך מהצד השני הוא מצויד בסוליה מוגבהת, שבעצם הופכת את הנעליים להכלאה של נעלי ספורט ועקב. מה עוד נבקש?
אילו דגמים מיוחדים תמצאו באתר?


ניו באלאנס 237 בצבע ירוק


כאמור, הן נוחות כמו נעלי ספורט, אך מגביהות כאילו נעלתן נעלי עקב נמוך, הן מחמיאות ושיקיות ובקיצור - הן עולם. באתר מחכות לכן נעלי ניו באלאנס מהדגם המבוקש 327 בצבע ירוק כהה משגע, בשילוב עם לבן.

עם מה הן יתאימו: עם מה לא בעצם? בתכלס, עכשיו כשהאווירה בחוץ מתחממת, הכי יתאים לשלב אותם עם פריטי לבוש לבנים ובמיוחד ג׳ינס לבן בגזרת וויד לג, יחד עם טי שירט או גופיה בצבע ניטרלי כמו ניוד. אבל כמובן, הנעליים האלו ילכו עם כל ג׳ינס ניטרלי וקלאסי, וגם עם מכנסיים מחויטים רחבים וטופ קטן, יתקבל לוק ״סטריט״ מושלם. 


הסניקרס הכי טרנדיות של אדידס


טוב, זה לא סוד שאדידס זו התמכרות, ואם לא בשל הלוק אז לפחות בשל הנוחות והספורטיביות שקשה להתחרות בהן, כאשר מדובר במותג האלמותי הזה. בשנה האחרונה כיכבו פה בגדול ובכל מקום, הדגמים המעודנים יותר של החברה, הלא הם - אדידס סמבה, אדידס גאזל ואדידס קמפוס. כל אלו, יתאימו במיוחד עם ג׳ינס ישר וטי שירט, ובחיינו שדווקא במקרה הזה מיותר להתחכם. קלאסיקה במיטבה. עם זאת, גם דגמים יותר ספורטיביים עודם פופולריים ואפילו מאוד. במיוחד נעלי אדידס גבוהות מקולקציית ה״Forum״ שאין יותר סטריט שיק מהן. הן גבוהות, הן מאסיביות אבל לא מדי, הן נוחות שיא והן לא מתנצלות. הן מה שנקרא - ללכת עד הסוף. הן יתאימו לטום-בויז שביניכן, אבל גם ילכו מעולה עם חצאית ג׳ינס קצרה, טי שירט וכובע מצחיה.

איזה דגם פופולרי של אדידס מככב באתר כרגע?


 אז כאמור, דגמי ה״Forum״ הגבוהים, שהם בעם טייק אוף על נעלי הכדורסל מהאייטיז, מככבים אצלנו כעת, ותוכלו למצוא אותם גם בלבן לגמרי, גם בלבן עם עיטורים מינימליסטיים של צבע וגם בירוק כהה שאי אפשר לפספס בסביבה, והשיק נוטף ממנו. 


איכות, אקולוגיה ושיק בזוג נעליים אחד: נעלי veja ממשיכות איתנו לנצח

טוב, אז veja זו אהבה של שנים כבר, ובדומה לשני המותגים שלמעלה, גם המותג הצרפתי ההורס הזה, מצליח לשמור על הסטטוס קוו, ולהיות רלוונטי מתמיד. לבקש לבחור דגם אחד אהוב של החברה, שאיכות הסביבה וסחר הוגן הם בראש סדר העדיפויות שלה, זה כמו לבקש מאיתנו לבחור את מי אנחנו אוהבות יותר - את אמא או אבא. לא פשוט כאן, במיוחד כשבכל שנה הם מפתיעים אותנו עם עוד גרסאות מטריפות לדגמים שכבר התאהבנו בהם ואנחנו קהל שבוי. לא יפה. 


אז גם השנה ממשיכים לככב כאן דגמי ה-v-10; v-12; הנמוכות הקלאסיות והעדינות, לצד דגמים קצת יותר בועטים וגבוהים לרבות ה-Minotaur וה-v-15. תקשיבו זה בחירתה של סופי.

אילו דגמים חדשים ומעניינים תמצאו באתר?


v-15 בצבעוניות בלתי שגרתית: כשהגס והספורטיבי פוגש את צבעי הפסטל הילדותיים. דגם קלאסי גבוה של וג׳ה, רק עם צבעוניות של גלידה מתוקה ורכה - גפת הנעל מעוטרת טלאים צבעוניים בגווני פסטל בהירים. אם הלכתן על הדגם המטריף הזה, בבקשה להרגיע עם הצבעוניות של פריטי הלבוש, והכי טוב - ג׳ינס כחול, שחור או לבן וטי שירט לבנה. 


דגם Rio Branco בצבע ירוק


דגם פחות שגרתי של וג׳ה, המשלב בין הספורטיבי למעודן. הנעליים האלו מיוצרות  מה-Alveomesh החדשני, שמיוצר מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. הגפה מצופה בזמש ירוק עז, והוכנסו לסיפור גם סוליות עם נוכחות, שמעניקות בוסט קטן. התוצאה, דגם מעודן, כיפי ונוח, שיתאים גם עם לבוש נשי קלאסי כמו חצאית מידי בצבע שחור וטי שירט לבנה. סטייל ברמות.