נעלי עקב כסופות: דרך אלגנטית וסולידית לאמץ את הטרנד המטאלי

כמו בכל טרנד אופנתי, הטרנד המטאלי מהניינטיז עבר אבולוציה מסוימת, ועל אף שהוא חזר אלינו, הביטויים שלו שונים כיום, ומתאפיינים בפרשנויות מודרניות יותר. אם גדול עליכן האובר-דרמה של בגדים מטאליים כמו שמלות, חצאיות ומכנסיים, לגמרי תוכלו לממש את הטרנד באמצעות נעליים כסופות. שני דגמים נעליים חדשים מהאתר שכדאי להכיר


במסגרת הקאמבק ההיסטרי של טרנדים מהניינטיז ומתחילת המילניום, גם הטרנד המטאלי חזר אלינו בסערה. אלו שגדלו בשנות התשעים אולי זוכרות את הקליפ האייקוני של שלישיית ללדין, בו שלושת הזמרות לבושות בגדים כסופים ובוהקים, וגם התפאורה מנצנצת בגווני מתכת בהתאם. 


בשנות התשעים, היה שימוש נרחב בפריטי לבוש מטאליים, לרבות שמלות עם כתפיות ספגטי (שנלבשו לא פעם מעל טי שירט לבנה), מכנסיים מטאליים בגזרת ג׳ינס ישר, חצאיות מיני כסופות ועוד. גם על תחום האקססוריז המגמה הזו לא פסחה, וגם התכשיטים נשאו מוטיבים מטאליים, לרבות שרשראות צ'וקר מכסף או זהב, עגילי חישוק שמנמנים וצמידי מתכת שהיה נהוג להערים. עוד ביטוי לסגנון הזה, שאולי חלקנו היינו מעדיפות לשכוח, הוא באיפור - צלליות מטאליות ומנצנצות, שפתונים וליפ-גלוסים בוהקים, במראה ״רטוב״, ולקים מטאליים לציפורניים, נצפו בכל פינה. כל אלו הוסיפו טאצ׳ עתידני וזוהר ללוק, בזמן שכולנו המתנו בסבלנות למילניום.


כמו בכל טרנד אופנתי, הטרנד המטאלי של הניינטיז עבר אבולוציה מסוימת, ועל אף שהוא חזר אלינו, הביטויים שלו שונים כיום, ומתאפיינים בפרשנויות מודרניות יותר,  השואבות השראה מהעבר, תוך שילוב אסתטיקה עדכנית. תמיד מעניין לראות כיצד מגמות אופנה מתפתחות, וכיצד ממציאים מחדש אלמנטים מהעבר, בדרכים חדשות ורעננות.


שוב הדיסקו כאן: הפנים החדשות של הטרנד המטאלי

הטרנד המטאלי פרץ (שוב) על מסלולי תצוגות האופנה של אביב-קיץ 2023 ולא היה ניתן לפספס אותו - פריטי לבוש כמו מכנסיים (המכנסיים הכסופים בגזרת ג׳ינס לכשעצמם מוגדרים כטרנד), שמלות, חצאיות מיני ומידי, ג׳קטים וכמובן תיקים ונעליים.

הדרך ה״ישנה״ והמוכרת לשלב פריטים מטאליים ומנצנצים היתה בעבר בעיקר בחורף, בדגש על אירועים כמו ערב השנה האזרחים החדשה, אבל דווקא השנה הם מככבים בקיץ, ולמען האמת, הם יושבים בול על עונת המסיבות הלוהטת, ואף מחמיאים לשיזוף. 


מצד אחד גוון אפור ניטרלי - מהצד השני גלאם של ערב נוצץ


אם תשאלו אותנו, השילובים הכי יפים של פריטים מטאליים במלתחה, הם דווקא עם בייסיק רגוע. אין זה סוד - חובבות שילובים של גבוה ונמוך ומהודר ובייסיק אנחנו.שילוב של גופיית סבא לבנה עם מכנסיים כסופים, מכנסי ג'ינס רחבים ומשופשפים עם נעלי עקב בוהקות, או שמלת בייסיק עם תיק יד כסוף, זה טרה טרה שיק. הפריטים המטאליים הם ורסטיליים בטירוף, שכן, מהצד האחד הם בעצם בגוון אפור ניטרלי, ומהצד השני, הם גלאם במיטבו, הודות לגימור המבריק. אי לכך, אפשרויות הסטיילינג הן אינסופיות, כאשר ניתן ליצור שילובים מרגשים ממש.

גדול עליכן בגד מטאלי? לכו על נעלי עקב 


אנחנו יודעות, הטרנד המטאלי הוא לא לכל אחת. מדובר בפיסים מאוד נוכחים, שקשה להתעלם מהם בסביבה, ולא לכל אחת זה בא בטוב, כל התשומת לב הזו והנוכחות המוגברת בשטח. מבינות לגמרי. אבל איך בכל זאת ניתן לאמץ את המגמה הגלאמית הזו מבלי לבלוט יתר על המידה ולהצהיר הצהרות גדולות? כמובן, באמצעות אקססוריז, תיקים ונעליים. 


בדרופ החדש בקטגוריית נעלי העקב באתר רזילי, תמצאו שני דגמים מטאליים שעונים בדיוק על הדרישות.

הראשון, סנדלי עקב מטאליים, מדגם ״סלביה״ הן כל מה שלוק לאירוע או ליציאה סוערת צריך. לסנדלים, מבית רזילי סטודיו, רצועות איקס כסופות מצטלבות ורצועה נוספת בטקסטורת ספרקלס, הנמתחת לרוחב אצבעות כפות הרגליים. מצד אחד, הסנדלים האלה מגיעים עם עקבים לא נמוכים, אך מהצד השני, הם מצוידים ברצועה עם אבזם, שדואגת שכף הרגל תהיה מוחזקת היטב בתוך הסנדל.

מה ללבוש עם סנדלי סלביה?

נכון, מדובר בסנדלים עם גימור מטאלי מבריק ואפילו דיטייל מנצנץ בדמות רצועה בטקסטורת ספרקלס, אך עם זאת, סנדלי סלביה הם מעודנים למדי, ולכן יתאימו עם מגוון אאוטפיטים לאירוע או ליציאה קיצית נוצצת. הגו-טו שלנו, גם ללא קשר לסנדלים, היא שמלה שחורה קטנה, ואין ספק שהסנדלים האלו יהיו ההשלמה האופטימלית ללוק הערב הקלאסי הזה. אם מדובר ביציאה שגרתית יותר ולא באירוע של ממש, תוכלו לשלב את הנעליים עם ג׳ינס משופשף בגזרת ווייד לג או בגזרה ישרה וגופיית סאטן או תחרה.

שני טרנדים בזוג נעליים אחד: נעלי שפיץ כסופות

נעלי עקב שפיץ, כלומר נעליים עם חרטום מחודד ושפיצי, פרצו לחיינו בסערה בשנה האחרונה, ומעבר לכך שהן סופר סטייליש, הן גם מאוד מחמיאות לרגליים ומאריכות אותן מאוד. אם אהבתן את הטרנד המטאלי, אבל לא פחות התחברתן לטרנד נעלי השפיץ, יש לנו פיצוח בשבילכן. דגם ״לוטוס״ של רזילי סטודיו הוא בדיוק הגרסה שחיכינו לה. מדובר בנעלי שפיץ מחודדות ונשיות במיוחד, בצבע כסף בוהק, אבל לא מדי. הגזרה נשית ומחמיאה לכף הרגל.

מה ללבוש עם נעלי שפיץ לוטוס?


השאלה שצריכה להישאל כאן היא ״מה לא?״. נעלי שפיץ לוטוס הן כה ורסטיליות, עד כדי כך שתוכלו אפילו לנעול אותן לעבודה במשרד. אבל קודם כל נדון באירועים - הן יהיו מושלמות הן עם שמלה שחורה דרמטית לאירוע, והן עם מכנסיים מחויטים בגזרה רחבה וגבוהה וטופ קטן. כמובן שגם עם ג׳ינס ישר וטי שירט לבנה נקייה, הן יהוו את הקונטרסט המושלם ואת השדרוג האולטימטיבי. 

דרך נוספת לאמץ את הטרנד המטאלי באופן סולידי ופחות דרמטי היא באמצעות אקססוריז ותיקים. תיקי יד ובמיוחד תיקי ערב בסגנון קלאצ׳, יעניקו לכל לוק בסיסי טאץ׳ זוהר וטרנדי, ויקחו אותו לאזורים של ערב.