סאמר סייל: בגדי מעצבים לנשים המוצעים כרגע בהנחה משתלמת במיוחד

סאמר סייל: בגדי מעצבים לנשים המוצעים כרגע בהנחה משתלמת במיוחד

בסופה של כל עונה, מגיע גם סייל, במסגרתו המוני פריטים שווים מוצעים בהנחות משתלמות, וזה בדיוק הזמן לשופינג שהוא גם מדויק מבחינת הסגנון והגזרות והוא גם חסכוני

כידוע, כאן באתר נבחרים ונאספים בגדי מעצבים לנשים, לאחר שעברו סלקציה קשוחה במיוחד - רק הפיסים שהם הכי סטייל, הכי ״פיין״ והכי נחוצים במלתחה שלכן נכנסים לחנות האונליין העשירה הזו. אבל כאן לא מסתיים כל הטוב הזה, אלא שבסופה של כל עונה, מגיע גם סייל, במסגרתו המוני פריטים שווים מוצעים בהנחות משתלמות, וזה בדיוק הזמן לשופינג שהוא גם מדויק מבחינת הסגנון והגזרות והוא גם חסכוני. מדובר בפריטים שהעיצובים שלהם קלאסיים והתפירה שלהם איכותית, כך שהם עשויים לשמש אתכם במשך שנים רבות. טוב לארנק, טוב לסביבה, טוב למינמליזם ולשמירה על הסדר בארון, ובקיצור - כל הצדדים מרוויחים. 


כמה פריטים ששווה לקנות בסייל הנוכחי


שמלות לאירועים


שמלות לאירועים הן בדיוק מסוג הפריטים שמומלץ לקנות בסייל. קודם כל כי כאן חשובה במיוחד התפירה והאיכות, ולכן תמיד עדיף לפנות לשמלה של מעצב/ת שאתם אוהבים ולהבטיח שזו תהיה הצלחה. לבגדי מעצבים, כידוע, יש את תג המחיר שלהם (והוא מוצדק לחלוטין), ולא פעם הם מצריכים היערכות כלכלית מסוימת, אבל ברגע שהם נכנסים לקטגוריית הסייל - התמונה כבר משתנה. עוד סיבה שלא כדאי להוציא המון כסף על שמלה לאירוע, היא שהפעמים שתלכו איתה הן ספורות ככל הנראה, אלא אם מדובר בעיצוב ניטרלי במיוחד, שאפשר להסב גם ליומיום או לשנות את המראה של השמלה לחלוטין באמצעות אקססוריז שונים.

שמלות הערב הכי מומלצות בסייל


שמלת מיני ״ניקה״ של דנה סידי


שמלת המעטפת הקייצית הזו של דנה סידי היא מהסוג הזה שגונב את ההצגה באירועים. מדובר בשמלת מיני מתנפנפת בגזרת מעטפת, שיוצרת מחשוף וי עמוק ומחמיא, שרוולי עטלף מרשימים, ודיטיילס של כיווצים שמוסיפים עושר ועניין ומבליטים את בד הסאטן הבוהק, ולקינוח - עיטורי פפלום בסיומת החצאית. שמלת הקוקטייל הזו מגיעה בשחור קלאסי, בכתום עז ובירוק זית, ואם תשאלו אותנו - במחיר הנוכחי היינו הולכות על כל הצבעים.


שמלת מידי ״קמי״ של אלה לוי


המעצבת המוכשרת אלה לוי ידועה בפריטים על זמניים, איכותיים ועדכניים, ולכן תמיד שווה לרכוש אותם , גם ובמיוחד בסוף העונה. שמלת ״קמי״ היא שמלה מעודנת וניטרלית במיוחד, כך שתוכלו להשתמש בה הן לאירוע והן ליומיום, עם האדפטציות הנכונות. היא עשויה מאריג סאטן מבריק, היא בעלת מחשוף וי בינוני, כלומר לא עמוק מדי, כתפיות רחבות מעט ושסע אחד עמוק בצד, שמוסיף ים של שיק. השמלה מגיעה עם חגורת מותן (שאפשר ללכת איתה ואפשר בהחלט גם בלעדיה), שמוסיפה הרבה אלגנטיות והופכת את כל הסיפור לחגיגי יותר. היא מגיעה בשחור (שילוב של צבע שחור ובד סאטן זה משהו שתמיד עובד), בגוון ורוד בהיר ויש לה גם גרסה לבנה, שיכולה לשמש כשמלת כלה, לכלות הקלילות במיוחד, או כשמלת כלה שנייה מושלמת. 


אוברולים לאירוע


מבינות העניין כבר יודעות מזמן שהתחליף המושלם לשמלה לאירוע, הוא כמובן אוברול מושקע ומהודר, שתמיד יעניק לנו לוק קצת פחות מתאמץ, לא משנה כמה מפואר הוא יהיה. נשמח לבשר לכן שגם כאלו תמצאו לא מעט בקטגוריית הסייל כרגע, ובמיוחד את האוברולים המהממים של המעצבת נטע אפרתי ששמם יצא כבר למרחוק. האוברולים הקייציים של אפרתי הם כל מה שאתן צריכות באירוע - נוחים, מחמיאים, עם מכנסיים רחבים ומשוחררים וחלק עליון צמוד, שמדגיש בדיוק את מה שצריך. רובם מגיעים בצבעים אחידים וניטרליים, כך שתוכלו לשחק עם האקססוריז והשילובים כאוות נפשכן.  מומלץ במיוחד הוא אוברול סאטן מדגם ״נאיה״ שכל החלק העליון שלו מלא בדיטיילס מיוחדים כמו למשל מחשוף גב עם קשירה בצורת איקס, שהפיל לנו את הלסת, וגם מחשוף קדמי סקסי במיוחד. הבד הדק והרך, המכנסיים המשוחררים והגומי במותן - הופכים את הדגם הזה לבחירת המערכת לקיץ. הוא מגיע בכחול נייבי עז, או בחום נחושתי, וכך או כך זו בחירה שהיא ללכת על בטוח.


מכנסיים קצרים


כמה חם, אי אפשר להאמין, אין אין אין מצב לצאת מהבית עם בגד שאינו שמלה קלילה או שורטס. ספוילר: זה יהיה ככה גם בקיץ הבא וגם בזה שאחריו, שלא תגידו שלא אמרנו. אז אין ספק שאתם זקוקות למכנסיים קצרים, לפחות בכמה צבעים בסיסיים בארון שלכן, גם הקיץ וגם באלו שעוד יבואו עלינו לרעה. מה שאנחנו מנסות לומר, זה שמכנסיים קצרים של מעצבות, הן פריט קלאסי לרכישה בסייל, כי אלו הם בדיוק המכנסיים שיחזיקו מעמד וישרתו אתכן גם בשנים הבאות. הם איכותיים יותר, הם מעוצבים ומסוגננים, והם ישדרגו כל הופעה, גם בתקופה שהכי לא בא לכן להתלבש. 


מכנסיים קצרים  שווים לרכישה בסייל


מכנסיים קצרים מדגם ״ג׳ייד״ של RAZILI STUDIO


המכנסיים הקצרים של מותג הבית הם אמנם בגזרה שקורצת לספורטיבית, אבל בגלל שהם עשויים מבד מבריק - הם לגמרי מיועדים לשימוש מחוץ לחדר הכושר. למכנסיים המשחוררים, שמגיעים בשלושה צבעים לבחירתכן - לבן, תכלת ושחור (תקשיבו לנו - לחטוף את כולם!), כיסים צידיים וגומי שרוך במותן. אפשר לצוות לפריט הכה שימושי הזה שלל פריטים, החל מהטי שירט האלמותית ועד המכופתרת הקלאסית ובקיצור, מדובר בקלף מנצח.

מכנסי ״לו״ קצרים של MOI COLLECTION


המכנסיים הקצרים מדגם ״לו״ של המותג MOI COLLECTION שמספק לנו פריטי קז׳ואל מרהיבים ומדויקים בכל עונה, הם כל מה שהארון הקייצי שלכן זקוק לו השנה. הבד - סאטן טרנדי, האורך - קצר, אבל לא מדי, הסגירה - באמצעות גומי במותניים. בקיצור, כל מה שהפריט הזה משדר או אפילו צועק זה ״חופשה״. המכנסיים מגיעים בחום בהיר בגוון זהוב, בירוק בהיר זרחני ובשחור סולידי. בא לנו את כולם.