סבינה מוסייב, דנה סידי ועוד: 4 מותגים שתמצאו בסייל הקיץ

יש מותגים שאתן זוממות עליהם ומחכות שמחירי הפריטים שלהם ירדו ואנחנו יודעות בדיוק אילו שמות מופיעים ברשימה שלכן. אז בואו נעשה את החיים של כולנו קלים יותר - הנה הטופ 4 שלנו

קיץ זה לא רק חום בלתי נסבל, חול ים ואבטיחים, אלא גם סיילים סופר שווים, שבאים בדיוק בזמן, כשעוד יש לנו חופשות על הפרק (הזדמנות פז להתלבש בה), אירועים כמו חתונות ועוד לפחות חודשיים של מזג אוויר תומך בגדים קצרים. בתכלס, עם המזג של ישראל יש לנו עד נובמבר עוד להנות מבגדי הקיץ שנרכוש כעת במחירי הנחה. בקיצור, יש את כל הסיבות להסתער על הסייל הקיצי, במיוחד אם יש מותגים שאתן זוממות עליהם ומחכות שמחירי הפריטים שלהם ירדו קצת (או הרבה). בתור מבינות עניין, אנחנו יודעות בדיוק אילו שמות מופיעים ברשימה שלכן, אז בואו נעשה את החיים של כולנו קלים יותר. הנה הטופ 4 שלנו, יחד עם המלצות על פריטים ספציפיים ששווה לרכוש בדיוק עכשיו. מהר לפני שיגמר. 


1 לנצנץ במסיבה: סבינה מוסייב 


כנראה שאיפשהו עמוק בפנים, אצל כולנו מסתתרת הילדה הקטנה שמתתעוררת אצלה שמחה בלב כשהיא רואה פריטים מנצנצים וזוהרים. קשה להסביר את הכיף הכרוך בלבישת נצנצים ופאייטים, אבל מסתמן שהמעצבת סבינה מוסייב הבינה זאת היטב, ואין צורך בהסברים מיותרים פה. המעצבת האהובה, יוצרת קולקציות חגיגיות המתאימות בול לאירועי קיץ מלאי גלאם, וגם אם אין לכן במגירה הזמנה לחתונה מפוארת, מצאנו לכן פתרון ביניים שיבוא בול, גם ליציאה קיצית של חמישי בערב. 


הפייבוריט שלנו מהסייל של מוסייב: קרופ טופ דיון

אז כפי שאמרנו, לא חייבות לחכות לאירוע מהודר, אחרי הכל אנחנו נשים עצמאיות ואנחנו לא צריכות את האישור של אף אחד כדי ללבוש פריט זוהר ונוצץ. אז קרופ טופ מדגם ״דיון״ של מוסייב, הוא בדיוק הפיס הזה שהארון שלנו היה צריך כדי להתרענן קצת.  מדובר בטופ מבד פליסה מטאלי ובוהק, שמגיע בשני צבעים לבחירתכן: חום וזהב . בכתפיים מצויד הטופ ברצועות רחבות ותוספת כריות לעוד קצת דרמה ושיק,  ויש לו מחשוף וי עמוק ומחמיא בטירוף. אם חשבתן שבכך זה נגמר, מאחור מחכה עוד דיטייל נפלא של קשירה בהצבה ומחשוף גב יפהפיה. בקיצור, הטוב הזה יחד עם השיזוף של הקיץ ומכנסי ג׳ינס רחבים או מכנסיים לבנים בגזרה משוחררת, ונעלי עקב, פשוט יגנוב את ההצגה בכל אירוע. הוא מוצע כעת במחיר שנקצצו ממנו 30% והשמחה גדולה מאוד. 


2 להרכיב מלתחה שלמה עם הפריטים של משכית 


בתכלס, משכית, או בגרסתו העדכנית M BY MASKIT, הוא כנראה המותג שאנחנו הכי מחכות שיכנס לקטגוריית הסייל, פשוט כי אי אפשר לטעות עם העיצובים הנקיים, האלגנטיים והעל-זמניים שלו. למעשה, אפשר להרכיב מלתחה שלמה ומדויקת, בוקר וערב, רק על בסיס המותג הזה. אז יש שמחה גדולה יותר מאשר לגלות שהפריטים של המותג הנחשק עכשיו בסייל?

בוקר וערב: חצאית מידי ״ויזל״ היא פריט לחרוש עליו


קודם כל, שתדעו שממש אבל ממש לא היה קל לבחור פריט אחד מהסייל של M BY MASKIT להמליץ עליו, אבל אנחנו אחיות פה, ואנחנו בסוג של שליחות אז בכל זאת מצאנו אחד - חצאית מידי מדגם ״ויזל״ (על שם הפרזנטורית המהממת שלנו כמובן), היא מסוג הדברים שפשוט תצטערו שאין לכן אותה בכל הצבעים, ואז תיגשו לרכוש מכל הצבעים. מדובר בחצאית מבד מיקרופייבר נעים ודקיק, מעט מבריק ומושלם לקיץ, והיא מצוידת בקשירת מעטפת ואפילו גומי אלסטי במותניים כך שאין נוחה כזאת. היא מגיעה בשחור, בתכלת אפרפר הורס ובדוגמאת פרחים בלבן ובבורדו. היא תהיה מושלמת עם גופיית בייסיק וכפכפים (תיק אוברסייז ומשקפי שמש נדרשים פה), והיא תהיה נהדרת גם עם טופ קטן ונעלי עקב ליציאה סוערת. רק נוסיף שיש עליה כעת 20% הנחה. היינו כאן. 


3 המלכה של שמלות הערב: דנה סידי


כבר דיברנו פה לא מעט על כמה שווה ומשתלם לחכות לסייל כשמדובר בשמלות ערב, ואם כבר שמלות ערב אז שם אחד שחשוב לזכור - דנה סידי. המעצבת המצטיינת הזו פשוט עושה לנו את זה כל עונה מחדש עם העיצובים שלה לשמלות לאירועים, שמצליחים להיות גם אלגנטיים ונקיים וגם מהודרים, בעת ובעונה אחת. לא ברור איך היא עושה את זה, אבל זה מה שזה. 


שמלת הערב הכי שווה של דנה סידי: שמלת וואן שולדר ״נרסיק״ בצבע ירוק


טוב, נתחיל מזה שהתעלפנו על הצבע - ירוק עמוק מהפנט כזה, מבד סאטני כזה מבריק שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים. נמשיך בקטע הזה שמדדנו את השמלה, ואז הבנו עד כמה היא קלילה ונעימה על הגוף, מה שוורי מאץ׳ נידד בקיץ המהביל של ישראל. מדובר בשמלת וואן שולדר באורך א-סימטרי, כאשר חלק משוליה באורך מיני ומהצד השני אורך מקסי. יש לה שרוול אחד ומהצד השני אין שרוול כלל. לצד כל התחכום הזה, היא מצליחה להיות נקייה ואלגנטית ולא מתאמצת. בקיצור, מדובר בבוננזה הן לאירוע ערב והן לאירוע צהריים, וכעת היא נמכרת ב-20% הנחה אז בכלל אין פה מה להתבלבל. 


4 במעבר חד מכל הגלואו: סייל הג׳ינסים של ג׳וסי קוטור


לקראת סיום, החלטנו להיות פרקטיות יותר ולהמליץ על פריט קז׳ואל ונחוץ מאוד - הלא הוא מכנסי ג׳ינס. אז מותג מפתיע בתחום הזה הוא juicy couture, שעשה קאמבק היסטרי בשנה האחרונה. ההמלצה שלנו היא דווקא על הג׳ינסים המדויקים של המותג האמריקאי, לרבות דגמי הווייד לג, שלפי התחזית, ימשיכו איתנו הלאה גם לחורף הקרוב, וגם על הדגמים הישרים שכנראה יהיו פה לנצח. כל דגמי הג׳ינסים של ג׳וסי באתר מוצעים כעת ב-30% הנחה. בקיצור, קדימה להסתער.