סנדלי עקב או כפכפי מיולז: הנעליים החדשות של dolce vita

ברוכות הבאות לאביב, העונה שבה אתן חשות באופן מיידי מאושרות יותר, הודות לקרני השמש הטובות המרעיפות עלינו חום ואהבה. עוד גורם לאושר הוא המעבר לנעליים מאווררות, לרבות סנדלים וכפכפים. מהם הטרנדים הבולטים לעונה ואלו דגמים של דולצ׳ה ויטה תמצאו באתר? 


ברוכות הבאות לאביב, העונה שבה אתן חשות באופן מיידי מאושרות יותר ומאווררות יותר,  הודות לקרני השמש הטובות שמרעיפות עלינו חום ואור. ביוש דיכאון החורף האפרורי, היוש לתקופה הכי יפה של השנה. אחד הדברים היותר משמחים בעונה זו, הוא שחרור כפות הרגליים מהנעליים הסגורות ובמיוחד מהמגפיים הכבדות. זהו בדיוק הזמן לעבור לסנדלים ולכפכפים, ולהוציא את כפות הרגליים לחופשי (לא לפני שעברתן מניקור מושקע). אבל רגע לפניכן, חשוב להתעדכן במגמות החדשות ובטרנדים שישלטו בתחום בזמן הקרוב. למען האמת, קיצרנו עבורכן את הדרך הזו, ובמקום להסתפק בעדכון לגבי הטרנדים החדשים, העלינו הילוך והגענו כבר עם המלצות קונקרטיות לסנדלים ולכפכפים מהקולקציה החדשה של מותג ההנעלה האהוב והאיכותי dolce vita. חיילות שלכן.

כפכפי עור עם רצועות עבות הם הדיבור ליום יום


בניגוד לסנדלים עם הרצועות הדקות שהיו פופולריים בניינטיז, השנה דווקא יככבו כאן כפכפים עם רצועות עור עבה, המכסה חלק ניכר מכף הרגל. עוד קאמבק ראוי לציון בהקשר זה הוא הפלטפורמות. נראה העונה הרבה כפכפים המשלבים רצועות עבות וסוליית פלטפורמה צ׳אנקית, במגוון צבעים - החל מהניטרליים, לרבות שחור, לבן וניוד, ועד לצבעים עזים כמו ירוק זוהר. כפכפי עור מדגם ״blum" של דולצ׳ה ויטה עונים בדיוק על ההגדרה. מדובר בכפכפים ״צ׳אנקיים״, עם פלטפורמה המעוטרת בעור קלוע כצמה ועם רצועות עור עבות. הכפכפים מגיעים בשני צבעים מושלמים לבחירה - חום בהיר וצבע אבן. הם כיפים, הם נוחים והם סופר אופנתיים.


מה ללבוש עם כפכפי BLUME?


כפכפים שאינם כפכפי עקב, יתאימו בדרך כלל עם לבוש קז׳ואל יותר, ויותר מהכל - יהיו מושלמים ללוקים של חופשת ריזורט, לרבות שמלות פשתן מתנפנפות ומכנסי ברמודה בהירים. עם זאת, לצערנו לא כל יום אנחנו בחופשה, אז ביום יום תוכלו לחבר אותם לשמלות מידי רחבות בהדפסים אתניים או בצבעים ניטרלים, למכנסי ג׳ינס באורך קרופ, יחד עם חולצה מכופתרת בצבעים בהירים, או למכנסיים בגזרת ווייד לג בגוונים בהירים. 


כפכפים, אבל של הביוקר - כפכפי עקב לאירועים

הם אמנם מוגדרים על הנייר ככפכפים, אבל הם עושים גם חתונות ובר מצוות. כן, מדובר בכפכפי עקב שמהווים גרסה פתוחה לסנדלי עקב, המיועדים לאירועים נוצצים. כפכפי עקב מדגם פילטון של דולצ'ה ויטה הם בדיוק הנעליים שתצטרכו כשאתן יוצאות לאירוע חשוב כמו חתונה, או ליציאה נוצצת במיוחד. עבור חלק מאיתנו, הם יתאימו גם לעבודה במשרד, במקרה שמדובר במקום עבודה עם דרס קוד מחויט ורשמי. הנעליים האלו מצוידות בעקב גבוה במיוחד, אך לא דק במיוחד, כך שניתן להתהלך בהן ללא חשש. הן בצבע לבן עם גוון קרמי, ומעוטרות ברצועות עבות עם טקסטורה מצטלבת, לתוספת שיק ונוחות.

מה ללבוש עם כפכפי עקב פילטון?

כפכפי פילטון הם ניטרליים במיוחד, ולכן יתאימו כמעט עם כל שמלת ערב שתבחרו. בצבע הלבן של הכפכפים הופך אותם לורסטילים במיוחד, והעקב הגבוה ירים לכן, יגביה ויחמיא. למתקדמות ולמטיבות הלכת (על עקבים), ניתן לשלב את הכפכפים עם ג׳ינס משופשף וגופיית תחרה או סאטן, ביציאה קייצית נועזת. 


בחזרה למקורות עם סנדלי עקב paro


עם כל הכבוד לכפכפי עקב, סנדלי עקב הוא משהו שלעולם לא יחלוף מהאופנה. עם זאת, גם בתחום הזה צצים טרנדים חדשים בכל שנה, כאשר השנה בולט בסביבה הטרנד של הרצועות המרובות, המצטלבות ביניהן ויוצרות עניין. סנדלי עקב מדגם PARO של דולצ׳ה ויטה, משלבים בהם גם את טרנד הרצועות, ועושים זאת באלגנטיות יתרה. הסנדלים, המגיעים בצבע שחור, הם סנדלי עור איכותיים במיוחד, המצוידים במספר רצועות עדינות המצטלבות זו עם זו לכדי יצירת לוק מעודן ומינמליסטי. העקב בגובה בינוני, כלומר לא גבוה מאוד אך בהחלט לא נמוך, הופך אותם לבחירה הבטוחה כמעט לכל איוונט ועם כל פריט לבוש. 


מה ללבוש עם סנדלי עקב PARO?

כאמור, מדובר בסנדלים ניטרליים במיוחד, שכן, העיצוב המינימליסטי והצבע השחור הניטרלי הופך אותם לקלף מנצח עם כל אאוטפיט. תוכלו לנעול אותם לאירוע חשוב, עם שמלת ערב מפוארת, ובאותה מידה תוכלו לשדך אותם לג׳ינס משופשף או למכנסיים מחויטים, ליציאה בערב. גם עם שמלת מיני בכל צבע שהוא הם יעבדו מעולה, תוך שהם מאריכים את הרגל ויוצרים סילואטה ארוכה וגבוהה. 


הכי קז׳ואל שיק שיש: כפכפי מיולז

כפכפי מיולז כאן איתנו כבר כמה שנים, והם בהחלט לא עומדים לעזוב אותנו. מדובר בפריט ההנעלה האביבי והקיצי המושלם, במיוחד כשהם מגיעים עם חרטום מחודד ועם עקב נמוך ועבה. יש בכפכפים בסגנון הזה משהו נונשלנטי, ועדיין בועט ושיקי להפליא. הם נוחים, הם מסוגננים ומעוצבים והם שיא הסטייל, במיוחד כשמדובר בלוקים קז׳ואל ליום יום ולשיטוט נינוח בעיר. כפכפי מיולז מדגם ״האוס״ של דולצ׳ה ויטה, הם הדבר הכי מדויק בסביבה. קודם כל, יש להם חרטום מחודד, כיאה לטרנד הכי עדכני. שנית, יש להם עקב נמוך ורחב, שהופך אותם להכי נוחים שיש. אם כל זה לא מספיק, הם מגיעים בצבעים היסטריים: כחול בהיר וצהוב חרדל, וכמובן שחור קלאסי למכורות. לא שופטות אתכן כלל. כשלוקחים בחשבון את האיכות חסרת הפשרות של היצרנית הניו יורקית, השורה התחתונה שמתקבלת היא נעלי חרישה. 


מה ללבוש עם כפכפי מיולז האוס?


הכפכפים הכי מתאימים לסגנון אורבני יומיומי כמו מכנסיים מחויטים בגזרת סלים, ג׳ינס צר וגבוה או חולצה מכופתרת אוברסייז עם טייץ קצר. כך או כך, קשה לטעות איתם.