עם גופיה לבנה או טי שירט איכותית: לוקים עם בייסיק של המותג Terra

חולצות טי, גופיות חלקות ונעימות, שמלות בגזרת גופייה ועוד - הם הפריטים שנרצה על הגוף שלנו בסופו של יום, וגם בתחילתו. איך שלא נסובב את זה, בסוף תמיד נחזור לבייסיק ואלו יהיו הבגדים שרואים הכי הרבה אור יום במלתחה שלנו. פריטי שווים של המותג הכי בולט בתחום הבייסיק


טרנדים באים והולכים, לבוש ״פנסי״ נשמר אצלנו בארון לאירועים מיוחדים בלבד, ומי נשאר תמיד? כמובן, הבייסיק. איך שלא נסובב את זה, בסוף תמיד נחזור לפריטי בייסיק ואלו יהיו הבגדים שרואים הכי הרבה אור יום במלתחה שלנו. אז למה להתכחש לזה בעצם? פריטי בייסיק כמו חולצות טי איכותיות, במיוחד בלבן או בשחור, גופיות חלקות ונעימות, שמלות בגזרת גופייה, או שמלות טי שירט, שיושבות בול על הקיץ המקומי ועוד - הם הפריטים שנרצה על הגוף שלנו בסופו של יום, וגם בתחילתו. 


המותג שבייסיק איכותי הוא שמו השני - Terra


אם יש מותג שכל חובבת בייסיק איכותי צריכה להכיר, זהו ללא ספק Terra. הפריטים הכי אלגנטים בתחום הקז׳ואל והבייסיק, יוצאים מבית האופנה הזה, שאיכשהו מצליח לייצר פריטים כמו שמלות טי שירט, גופיות סריג וטי שירטס עם ניחוח אירופאי. הבדים טבעיים ואיכותיים, ונעימים בטירוף על הגוף, התפירה איכותית ובקיצור - אם אתן מחפשות פריטי בייסיק לחרוש עליהם, אבל כאלה שימשיכו להיראות כמו חדשים גם אחרי שימוש רב, זהו המותג עבורכן. אף אחד לא אמר שבייסיק צריך להיות זרוק, הנה ההוכחה שהוא לגמרי יכול להיות גם מוקפד. 


אילו פריטים של Terra תמצאו העונה ברזילי ואיך כדאי ללבוש אותם?  


הקיץ הזה הביא איתו שלל פריטי בייסיק של המותג terra, שיכולים לסדר לכן את הארון ביג טיים. העונה הגדילו לעשות ולעצב גם שמלות שיכולות לגמרי להילבש לאירוע ערב חשוב, הכל עניין של שילובים, נעליים ואקססוריז. הנה כמה מהפריטים שתפסו לנו את העין, ואם תשאלו אותנו  - הם מאסט בארון בעונה הזאת, ויהיו חיוניים גם בקיץ הבא:


עשו בה כל אשר תרצו  - שמלת מידי שחורה שתתאים ליום ולערב כאחד

שמלת מידי שחורה היא תמיד רעיון טוב. במיוחד כשמדובר בשמלת מידי מדגם ״סאנרייז״ של טרה. מדובר בשמלה צמודה ומחמיאה בטירוף, מבד סריג ידידותי לסביבה, עם מחשוף מרובע וכתפיות עבות ואלגנטיות, ולקינוח - מחשוף גב נהדר, מרובע גם הוא. אז איך כדאי ללבוש את השמלה הזו? בעצם איך לא? השמלה המופלאה הזו תלך איתכן באשר תלכו. אם מדובר בלוק לעבודה, צוותו לה כפכפי מיול טרנדיות, וקשטו בעגילים ושרשרת, שיוסיפו טאץ׳ קטן של עניין. אם מדובר בבילוי יומי בעיר, למשל סידורים או קפה עם חברות, כפכפי עור, משקפי שמש, שיער אסוף ברישול ותיק אוברסייז יהפכו אותה לקז׳ואל הכי ״פיין״ בסביבה. כמו כן, היא לחלוטין תתאים לאירוע חשוב - שלבו אותה עם נעלי עקב גבוהות, שיער אסוף בקפידה, עגילי סטייטמנט ואיפור מושקע, והיא תחזיר לכן אהבה. 


לא תצליחו שלא לחרוש: שמלת טי שירט בפסים שחור-לבן 


מישהו שיאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבות פסים שחור-לבן. בעצם, מישהו שיאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבות טי שירטס איכותיות. בעצם… למה לבחור? ההכלאה המושלמת של שני הנ״ל, מחכה לכן בדמות שמלת טי שירט מדגם ״פאלם״ של TERRA. מדובר בשמלה שהחלק העליון שלה מעוצב כטי שירט קלאסית, אך היא בעצם שמלה באורך מקסי, עם תוספת שסע בצד. השמלה, בדוגמת פסים בשחור-לבן, היא כל מה שאנחנו מחפשות בפריט בייסיק קייצי - היא אוורירית ונושמת, הרי שהיא עשויה 100% כותנה, יש לה סטייל נונשלנטי של ״סתם זרקתי על עצמי משהו ואני נראית אש״ והיא תתאים כמעט לכל אוקייז׳ן יומיומי, לרבות עבודה במשרד וסיבוב סידורים בעיר. היא תתאים עם סניקרס במראה מעודן וגם עם כפכפי פלטפורמה טרנדיים. הוסיפו תיק אוברסייז וצאו אל העולם. 


הבייסיק של הבייסיק: הגופיה הלבנה המושלמת 


גופיה לבנה היא האחות הקיצית והעוד יותר קלילה של הטי שירט הלבנה. מדובר באחד מפריטי הבייסיק היותר ורסטילים במלתחה, שכן, היא הולכת כמעט עם כל דבר. אם אתן מחפשות אחר האחת שתוכלו לחרוש עליה בכל ימי האביב והקיץ - מצאנו אותה עבורכן - גופיית ״סאנד״ של Terra עשויה מ-55% פשתן ו- 45% כותנה, מה שאומר שהיא קלילה, נושמת ואוורירית במיוחד על הגוף. הכתפיות הרחבות ומפתח הצוואר העגול, הופכים אותה לפחות חושפנית ממה שהכרנו מגופיות בדרך כלל, ואי לכך גם אלגנטית יותר. היא תלך מעולה עם שורטס בגוון טבעי כמו חום או בז׳, וכמובן עם ג׳ינס, כחלופה קיצית וקלילה ל״ג׳ינס וטי שירט״ האלמותיים. אם בא לכן להכניס פה טוויסט, תוכלו ללבוש אותה עם חצאית מידי צמודה, כאשר שולי הגופיה מוכנסים בתוכה. באופן זה, יתקבל לוק שיקי קיצי ונוח להפליא. 


אין בייסיק בלעדיה: טי שירט לבנה איכותית 


כידוע, היסודות של כל מלתחת בייסיק מתחילים בטי שירט לבנה איכותית, לפחות אחת שיודעת מה היא עושה. כללי האצבע לבחירה טי שירט לבנה נכונה הם סוג הבד - חייב להיות איכותי וטבעי, וכמובן שתמיד עדיף 100% כותנה, הגזרה - צריכה להיות בינונית, כלומר לא צמודה אך גם לא אוברסייז ממש, ומפתח הצוואר עגול קלאסי. כזו היא בדיוק טי שירט ״קארמן״ של Terra. הרי שאחת מההתמחויות של המותג הן טי שירטס קלאסיות ואיכותיות.  במקרה של טי שירט ״קארמן״, מדובר בחולצה מעט שונה מהטי שירט המוכרת, כאשר הגזרה היא ״בוקסית״ ושיקית מאוד, מפתח הצוואר עגול וגבוה יחסית, ומסתיים בסרט ריב, וגם בשרוולים הוסף דיטייל מעניין בדמות מכפלת רחבה. כמובן שהיא עשויה -100% כותנה, למקרה שתהיתן. ליומיום, כדאי לשדך את החולצה עם מכנסיים מחויטים בגזרה צרה וכפכפי מיול או סנדלי עור טרנדיים, ולערב, ניתן לשדך אותה לחצאית מיני ונעלי עקב.