עם חצאית מעטפת או עם חליפת מכנסיים: כל הדרכים לנעול אדידס סמבה

עם חצאית מעטפת או עם חליפת מכנסיים: כל הדרכים לנעול אדידס סמבה

אחד הדגמים המבוקשים של נעלי אדידס הגיע גם אלינו לאתר רזילי, ויש לכן לא מעט סיבות להניח עליו את ידיכן. מדובר בסטייל מעודן ונשי, שמצליח לשלב גם וייבים של סטריט וספורט, בעת ובעונה אחת. בדיוק בגלל זה הנעליים האלו יתאימו בשלל סגנונות של אאוטפיטים. הנה כמה הצעות לשילובים

נדמה שמדובר בטרנד חדש, אבל נעלי adidas samba נהיו לאייקון אופנה בקטוגוריות הסטריט וור והאקטיב וור כאחד, כבר מתחילת דרכן, אי שם בשנות החמישים. הדרך שעבר הדגם הזה של נעלי אדידס, עשויה להסביר את התפתחותו לכדי אייקון על-זמני בקרב פאשניסטות וספורטאים כאחד. המעבר של הסמבה, דגם שפותח במקור בשנות החמישים עבור שחקני כדורגל, מהמגרש לרחוב, היה חלק ומהיר, והוא הפך לסטייטמנס אופנתי קלאסי בן רגע. סימן ההיכר של האדידס סמבה הוא גפת הזמש וכמובן שלושת הפסים האייקוניים, וגם הגזרה המאורכת והמעודנת, שיוצרות ביחד לוק רטרואי ייחודי.

איזה צבע של אדידס סמבה תמצאו באתר רזילי? 

הדגם המדובר בעולם סוף סוף נחת ברזילי, והוא יכול להיות שלכן במרחק קליקים ספורים. נעלי אדידס סמבה שאצלנו באתר הן לבנות והפסים אדומים. שילוב צבעים היסטרי, שמצליח להיות בולט ונייטרלי כאחד, ויתאים עם אינספור שילובים (מיד נפרט את כולם). נספר בהזדמנות זו, שהגיעו אלינו דגמים נוספים ושווים במיוחד של נעלי אדידס כמו אדידס קמפוס ואדידס גאזל המבוקשות, אז קדימה להתארגן לסתיו הקרוב עם סניקרס שעושות את כל הלוק בשניות. 

הצעות ללוקים שיתאימו בול עם אדידס סמבה

כאמור, מדובר בדגם שהוא גם מעודן יחסית וגם נייטרלי, ולכן הוא יתאים עם המון שילובים ולוקים, הן הנשיים והעדינים שבהם, והן הספורטיביים והסטריט שביניהם. הנה כמה הצעות ללוקים שאי אפשר לפספס איתם:

נשית, קייצית ונינוחה: עם חצאית מעטפת וטי שירט לבנה

כאמור, העיצוב הנשי והמעודן של דגם הסמבה הופך אותן למתאימות גם ללוקים נשיים, לרבות חצאיות ושמלות, כאשר הנעליים הספורטיביות מוסיפות ללוק טוויסט מעניין וערימות של קוליות. השילוב המומלץ מטעמנו הוא חצאית מעטפת באורך מיני או מידי, יחד עם טי שירט לבנה איכותית, אשר שוליה הוכנסו בתוך החצאית. מדובר בלוק נקי, אורבני קלאסי, שיתאים כמעט לכל סיטואציה - החל מלמשרד ועד לסיבוב סידורים ברחובות העיר. תיק עור איכותי, שיער אסוף וקצת אקססוריז כמו משקפי שמש שווים ושרשרת חוליות זהב יבואו פה טוב.

סטריט נונשלנטי: עם מכנסיים נוחים וטופ קטן

מי אמר שאי אפשר להרכיב לוק שווה עם מכנסיים נוחים לנשים? עם האופנה של היום, לא רק שזה אפשרי, זה גם שיא הסטייל. מכנסיים עם אפיל מעט ספורטיבי, רחב ונוח, רצוי עם גומי במותן, יחד עם טופ קטן ונעלי הסמבה, יצרו יחד את אחד הלוקים שללא ספק הם ה-איט לוקים של הרגע. זה נוח, זה מחמיא, זה ספורטיבי אבל שיקי, ובקיצור, תארזו לנו לקחת. 
השילוב האולטימטיבי בין הפנסי לספורטיבי: עם חליפת מכנסיים

אם יש משהו שאנחנו יותר אוהבות מחליפות מכנסיים אלגנטיות לנשים, זה חייב להיות השילוב בין האאוטפיט הרציני מאוד הזה, לפריטים מעולמות אחרים, לרבות נעלי סניקרס. גם ככה בישראל ללבוש חליפה זה תמיד גבולי, בקטע שיחשדו בנו שאנחנו רציניות מדי. הו, כאן באות לעזרתנו נעלי הסניקרס, שמיד מצהירות לעולם - לא התאמצנו כלל, והנה ההוכחה - אנחנו עם נעלי ספורט נוחות. ככל שתבחרו בחליפה אלגנטית יותר, כך הקונטרסט עם הנעליים הספורטיביות יהיה חד יותר, וייצור שיק מתוחכם יותר.

הכי ״טומטו גירל סאמר״: עם שמלה פרחונית רומנטית 

למי שפספסה - ״טומטו גירל סאמר״ הוא הטרנד הלוהט שגם הוא הגיע אל חיינו, איך לא, מהטיקטוק. הטרנד המדובר שואב השראה של צבעוניות וסטייל רומנטי בעיקר מחופי הים התיכון או מכל מקום שבו נפוצים מאכלים מבוססי עגבניות, לרבות איטליה וספרד. חופשות קיץ בחופי אמלפי, בטברנות של יוון וברחובות ברצלונה זה הדיבור. אז הרעיון הוא לא רק ללבוש פריטים בצבע אדום, אלא גם לשלב סגנונות רומנטיים מהסוג שמתאים שנלבש בחופשה מהסוג המדובר - שמלות מתנפנפות בלבן, שמלות  בהדפסי פרחים וכו׳.

אין כמו לשלב בין שני טרנדים לוהטים, אבל צריך לעשות זאת בתבונה. אז מה דעתכן על שמלת מעטפת באורך מידי, עם הדפס פרחים רומנטי, יחד עם נעלי אדידס סמבה. איזה טוויסט בעלילה, אה? לא לבעלות לב חלש.

אין יותר סטריט מזה: עם מכנסיים מחויטים וטי שירט

מדובר בקלאסיקה עם נגיעות טרנדיות. עוד לוק נקי, נעים ונוח, שפשוט תמיד עובד. הרעיון הוא לשלב מכנסיים מחוייטים בגזרה רחבה וגבוהה, יחד עם טי שירט לבנה נקייה (אופציה למתקדמות: טי שירט עם כריות כתפיים), כאשר שולי החולצה מוכנסים בתוך המכנסיים ומגובים בחגורת עור עם אבזם זהב או כסף. במקרה הזה, יתאימו במיוחד נעלי סמבה עם פסים בצבע אדום, או בצבע עז אחר, שישבור את הלוק השחור-לבן. אם הלכתן על הלוק הזה, שיתאים באמת לכל דבר ועניין, כדאי להשקיע מעט מחשבה באקססוריז טובים כמו עגילים, שרשרת, צמידי זהב, וכמובן תיק שווה ומשקפי שמש ראויות. מדובר בלוק שהוא כמו קנבס חלק ונייטרלי, וכדי להוסיף לו מעט ייחוד כדאי להתעכב על האקססוריז והתסרוקת, שידרגו אותו ללב אחר.

לסיכום, לא חסרות דרכים לשלב את האדידס סמבה הכה טרנדיות בשלל אאוטפיטים מסגנונות שונים לחלוטין. שווה להשקיע בזוג אחד שיקפיץ לכן כל לוק, ועל הדרך גם יהיה נוח ונינוח, באופן שממש רואים את זה. כאמור, היופי בדגם הסמבה טמון בכך שאלו הן נעליים בעיצוב מעודן ונשי, ולכן לא יהיו קונטרסטיות מדי, גם עם השמלה הכי רומנטית בארון.