עם new balance או עם אולסטאר: לוקים קיציים עם נעלי סניקרס


הן קוליות, הן מוסיפות טאץ׳ ספורטיבי וקז׳ואלי לכל לוק, ובקיצור אין מצב להיפרד מהן, גם כשממש חם בחוץ. ניסינו, לא עבד. לכבוד הדרופ החדש של הסניקרס באתר רזילי, קבלו כמה המלצות לאאוטפיטים קיציים בשילוב עם אולסטאר, ניו באלאנס ווג׳ה


לעולם לא נצעד לבדנו, כלומר לעולם לא נצעד בלעדיהן… גם בקיץ, נעלי סניקרס הן עדיין הדיבור. הן מחזיקות את הרגל, הן הכי נוחות ובריאות שיש, הן קוליות, הן מוסיפות טאץ׳ ספורטיבי וקז׳ואלי לכל לוק, ובקיצור אין מצב להיפרד מהן, גם כשחם בחוץ. ניסינו, לא עבד.

מ-veja ועד ניו באלאנס: ברזילי לא מפסיקים לחדש עם סניקרס חדשות

לפעמים נדמה שלא הספקנו למצמץ, וכבר נחת באתר רזילי דרופ חדש עם מלא ממתקים בדמות סניקרס של VEJA, נעלי קונברס, הלא הן האולסטאר האלמותיות וכמובן ניו באלאנס, אהובתינו משכבר הימים. נזכיר ונאמר שלצד דגמים קלאסיים ונצחיים, שכבודם במקומם מונח, תמיד תמצאו באתר גם דגמים חדשים ומקוריים, עם נוכחות יוצאת דופן, גזרות, צבעים ודיטיילס שהופכים אותם לסופר מיוחדים. אי לכך, נעילה של דגם כזה הופכת גם את הלוק הכי בייסיק למשהו אחר ומרענן. במילים אחרות, כשאין לכן מה ללבוש, או שקמתן חסרות מוזה עם האאוטפיט, נעליים מעניינות תמיד יהיו שם לצידכן וישמחו להרים לכן.

לוקים קיציים עם נעלי אולסטאר

היתרון הגדול בנעלי אולסטאר הוא ללא ספק הוורסטיליות שלהן, והעובדה שהן מספיק עדינות כדי להשתלב היטב בלוקים אולטרא-נשיים כמו שמלות מתנפנפות עם הדפסים רומנטיים פרחוניים. הן בדיוק מה שצריך כדי להוסיף את הטוויסט הנערי והמעט ספורטיבי לכל לוק, וכמובן תמיד יבואו בטוב גם עם הג׳ינס והטי שירט הבייסיק. באתר תמצאו שלל דגמים של נעלי קונברס, לרבות הצ׳אק 70 האלמותיות בשלל צבעים, לצד דגמים חדשים ויוצאי דופן כמו אולסטאר גבוהות עם סוליה צ׳אנקית עבה ועוד. שווה לקפוץ ולראות. 


שמלה רומנטית עם נעלי אולסטאר

זה לא רק אנחנו, עולם האופנה הולך יותר ויותר לעבר השילובים האלה של הספורטיבי עם האלגנטי, הנשי עם האדג׳י וכו׳. לכן אף אחד לא התפלא כשאימצנו לוקים נשיים בשילוב עם נעלי סניקרס עם אפיל ספורטיבי. אז הרעיון הוא כזה - ללכת על השמלה הכי גירלי, הכי רומנטית ומתנפנפת שיש לכן בארון, רצוי עם הדפס פרחים (אבל לא חובה), רצוי בגזרת מעטפת עם מחשוף יפה והכי מתאים - תוספת וולנים כאלה בשוליים, באורך מידי. השילוב של שמלה מהסוג הזה עם נעלי אולסטאר גבוהות בשחור או בלבן (עדיפות לצ׳אק 70), יצור לוק סופר מתוחכם, אבל גם קלאסי ועל זמני. תיק אוברסייז שחור, משקפי שמש גדולים, קוקו נמוך ויצאתן לכבוש את העיר. 


חצאית מידי וטי שירט לבנה עם אולסטאר

עוד לוק שמשלב בין נשיות לספורטיביות, אבל הפעם מכל הכיוונים - הנשי: חצאית מידי בגזרה קרובה לגוף, הספורטיבי: טי שירט לבנה קלאסית או עם הדפס, אשר שוליה הוכנסו בתוך החצאית ונעלי אולסטאר גבוהות בצבע לבחירתכן, סומכות עליכן שיתאים. מדובר בלוק קלאסי, עם טאצ׳ טרנדי בדמות חצאית המידי שהיא סופר רלוונטית לעונה הנוכחית. לוק ורסטילי שיתאים כמעט לכל סיטואציה, החל מלעבודה ועד לקפה נינוח עם חברות. 


ניו באלאנס: אהבה שבלב

new balance החלו את דרכן כנעלי ספורט סופר מקצועיות ואיכותיות, אבל כבר למעלה מעשור שהן מככבות גם בזירות של פאשן, כחלק ממערכות לבוש מוקפדות ומתוכננות היטב. התאהבנו בהן כבר בתחילת העידן בו התחיל הטרנד של סניקרס מחוץ לחדר הכושר. הדגמים העדינים של ניו באלאנס מתאימים מאוד עם לוקים נשיים, לרבות שמלות מיני, ואילו הדגמים הגסים יותר, דוגמת ה-530 שנכנס חזק לעניינים בחורף האחרון, יתאימו עם לוקים יותר ״סטריט״. 


הצעות ללוק קיצי עם נעלי ניו באלאנס

הכי סטריט: עם מכנסי ג׳ינס רחבים וטופ קטן

לאחרונה נחת באתר רזילי דרופ יוצא דופן של דגמי ניו באלאנס במראה ספורטיבי וגס. הדגמים האלו הם המתאימים ביותר לשילוב בלוקים בסגנון סטריט וור בועט, המשלב בין המחוספס, הספורטיבי והמעודן גם יחד. אם כן, ההצעה שלנו ללוק הכי איט לעונה היא לשלב בין ג׳ינס רחב בגזרת באגי, אפילו כזה שמעט נופל מהמותניים, יחד עם טופ קטן ונשי, אופציונלי בגזרת מחוך או גוזיה ונעלי ניו באלאנס במראה גס. פאוצ׳ ספורטיבי ויאללה למסיבה. 


קלאסיקה מעודנת: נעלי VEJA


veja נעליים הן מסוג הדברים שפשוט אפשר לסמוך עליהם, וזאת מכמה סיבות. קודם כל העיצובים והצבעים הם תמיד סולידיים, מעודנים, נעימים וניטרליים. אף אחד לא יתעורר פתאום וייצא נגדם. שנית, האיכות חסרת הפשרות של המותג הצרפתי היא משהו שלא ניתן לערער עליו. גם פה, עמידות מובטחת. בקיצור, לאמץ בחום. תרתי משמע.

הצעות ללוקים קיציים עם נעלי VEJA


פשוט אבל אלגנטי: עם מכנסיים קצרים מחויטים וטי שירט עם כריות בכתפיים


הצעה ללוק שיעבוד לכן מעולה הקיץ, ויהיה מושלם ליום עבודה. מכנסיים מחויטים קצרים בגזרת ברמודה, עם מותן גבוהה, טי שירט עם כריות בכתפיים, בשחור או בלבן, ששוליה בתוך המכנסיים כמובן, חגורת עור עם אבזם מוזהב וכמובן, נעלי וג׳ה קלאסיות נמוכות ומעודנות. לוק שפשוט אי אפשר לטעות איתו.

נשי וכיפי - עם שמלת טי שירט


אחד הלוקים הכי כיפים ונעימים בלהט הקיץ הישראלי: שמלת טי שירט רחבה, מבד טריקו נעים בגזרה מעט משוחררת ובאורך מידי היא כל מה שבא לנו ללבוש בימים אלה. אבל כדי לא להיות יותר מדי בייסיק, תוספת של זוג נעלי וג׳ה תבוא כאן כשדרוג משמעותי, ותיתן את הטוויסט המבוקש. יש לנו את זה.