שמלה, חולצה או אפילו אולסטאר בצבע חום: זה מסתמן כצבע של העונה


הוא ניטרלי למדי, הוא מחמיא לרוב גווני העור, ובבשילוב עם מגוון צבעים אחרים, הוא עשוי לייצר לנו מראה מתוחכם באופן מפתיע, מה שהופך אותו לתחליף מצוין לשחור הסטנדרטי. הצבע החום חזק בעניינים - כמה פריטים חומים שתמצאו באתר

ברור, שחור הוא ה״גו-טו״ הנצחי שלנו, הקלאסיקה האלמותית שאין מישהי שאין לה פריטים שחורים בארון, ואפילו הרבה. לעתים קרובות, רוב המלתחה בצבע שחור. אבל אם תשאלו את חובבות הצבע החום, על גוניו היפים, הוא לא פחות בסיסי וקלאסי מהשחור. הוא ניטרלי למדי, הוא מחמיא לרוב גווני העור, ובבשילוב עם מגוון צבעים אחרים, הוא עשוי לייצר לנו מראה מתוחכם באופן מפתיע, מה שהופך אותו לתחליף מצוין לשחור הסטנדרטי. השילוב עם גוונים כמו שמנת, קאמל, לבן וירוק, מחמיא לצבע החום ויוצר לוקים יוקרתיים ואלגנטיים, שנאמר בזהירות - קשה להשיג עם שחור.  עם זאת, הצבע החום  קצת נודע לשמצה, כאשר רבים רואים בו צבע "מכוער״ וסולדים ממנו. אבל תקשיבו לנו, ותנו לו צ׳אנס. אם לא לחום הקלאסי אז לפחות לגוונים כמו קאמל, חמרה וחום אספרסו כהה, שמאוד מאוד באופנה כרגע, ובעין בלתי מזוינת עשוי להיראות כמעט שחור, אבל עם טוויסט שיקי.

אילו צבעים עובדים הכי טוב עם חום?


כאמור, הצבע החום הוא ורסטילי ואף ניטרלי, ולכן ישתלב נהדר עם שלל צבעים, אך יש את כמה צבעים וגוונים שהם ״ללכת על בטוח״, והשילוב שלהם עם חום יצור לוק מושלם.


שמנת עם חום - הלוק ה״קוזי״ לימי החורף שעוד נותרו

בחורף הנוכחי, הלוקים ה״קוזי״ המתכרבלים והחמימים הם הדיבור. במעט ימי החורף שעוד נותרו לנו כאן, נסו לשלב בגדים בגוון שמנת כמו מכנסיים מחויטים וסריגים, יחד עם מעיל ארוך בצבע חום.

חום עם בורדו - שילוב של צבעים חמים וניטרלים

נסו לשלב למשל ג׳קט חום  בהיר עם תיק בצבע בורדו-יין כהה ותכשיטי זהב, ותופתעו מהיופי והאלגנטיות שיוצאים מערבוב הצבעים הניטרליים  האלה.


שחור עם חום - שילוב שהיה טאבו והפך לסופר טרנדי


השילוב הזה היה בעבר ״ביג נואו נואו״, אבל כעת הוא טרנדי להפליא, ואפשר ליצור איתו לוקים סופר עדכניים. נסו שילוב של מערכת לבוש של מכנסיים שחורים, טי שירט לבנה, ומעיל טרנץ׳ בצבע חום קאמל או בלייזר צמר בחום כהה. בתוספת חגורת עור שחורה דקה ונעלי מוקסינים שחורות, תקבלו את אחד הלוקים הכי נכונים של הרגע.
ירוק בהיר עם חום - שילוב מרגיע והרמוני

ירוק בהיר ורך הוא לא רק מאוד בעניינים כרגע, הוא גם מאוד נייטרלי, על אף שיש בו צבעוניות ברורה, ואפשר לשלב אותו כמעט עם כל צבע. נסו את השילוב של סריג או  חולצה בצבע חום כהה, ומכנסיים או חצאית בירוק מנטה. איך יודעים שבא אביב? ככה. 


ורוד עם חום: טוויסט בעלילה

שילוב בלתי צפוי שעשוי להוליד לוקים שיקים בטירוף. כאמור, החום הוא צבע ניטרלי כמעט כמו שחור, ויתרה מכך, השילוב של חום כהה עם צבעים עזים עשוי ליצור לוק אפילו רך והרמוני יותר מאשר השילוב שלהם עם שחור. שילוב של חום עם ורוד על גווניו, יוצא בדרך כלל מאוד אירופאי וסטייל. נסו לשלב מכנסיים מחויטים בחום כהה, יחד עם חולצה מכופתרת בורוד בהיר, או חולצה בצבע ניטרלי אחר ובלייזר אוברסייז ורוד. נסו ותיהנו. 


פריטים חומים שווים במיוחד שתמצאו באתר רזילי


במקום השמלה השחורה הקלאסית - שמלה חומה


עם בוא האביב, מתחשק ללבוש צבעים קצת יותר רכים ובמראה מעט טבעי יותר, וכאן בהחלט נכנס לעניינים הצבע החום. ההמלצה שלנו היא להמיר את השמלה השחורה הקטנה הקלאסית בשמלה בצבע חום מדגם SUNRISE של המותג TERRA. מדובר בשמלה באורך מידי בצבע חום חמרה, והיא על גבול הבייסיק, אבל עם השילוב הנכון תוכלו ללבוש אותה גם לליל הסדר המשפחתי. יש לה גזרה מושלמת - היא נטולת שרוולים, אך בעלת כתפיות עבות ומפתח מרובע סופר שיקי ומחמיא, היא מבד סריג שתפור על עונת המעבר, והיא כל כך ורסטילית, שלא תוכלו שלא לחרוש עליה. ליומיום, ניתן לשלב אותה עם נעלי סניקרס מעודנות, כפכפים או סנדלים, ולערב היא תעבוד נפלא עם נעלי עקב ובלייזר כחול כהה. אפילו לחופשת בטן-גב היא תתאים, עם כובע קש רחב וסנדלי קשירה. בקיצור, המתנה שלא מפסיקה לתת. אל תגידו שלא הזהרנו. 


כשהספורטיבי והקולי פוגש את הבוהו - אולסטאר בצבע חום

לזה לא ציפינו. אולסטאר בצבע חום הפתיעו אותנו בענק, בעיקר בגלל ששילוב הסגנון הספורטיבי, הקולי וה״סטריט״ של נעלי הקונברס הניצחיות, יחד עם צבע שיותר מזוהה עם סגנון בוהו ומחובר לטבע, יצרו יחד נעליים בסטייל יוצא דופן והכי לא צפוי. אם זה לא מספיק, מדובר בדגם מאוד לא שגרתי של אולסטאר, Run Star Legacy המשלב בין הצ'אק טיילור האייקוניתלבין אלמנטים הכי עדכניים שיש, לרבות הסוליה העבה, שמזכירה מאוד נעלי ספורט צ׳אנקיות. במילים אחרות, מדובר ב״פיס״. נעליים שבלתי ניתן להתעלם מהן, והכי בקטע טוב. מאחר ומדובר בנעליים שמושכות לא מעט תשומת לב, את האאוטפיט מומלץ להרגיע, ולהסתפק בג׳ינס קלאסי כחול, טי שירט לבנה מדויקת, מעיל עור בסגנון בייקר או ג׳קט בומבר בצבע ניטרלי כמו שחור, אפור או בז׳, ויש לכן את זה.

אפשר ללכת עם חום לאירוע?

מי אמר שאי אפשר ללבוש פריט בצבע חום לערב? חובבות הגוונים החמים הטבעיים, ישמחו לגלות אוברול חום בגזרה הורסת, שיתאים במיוחד לאירוע נוצץ. נעלי עקב, עגילים, שיער אסוף בקפידה ולכו לקרוע את הרחבה. 

אוברול אינוסט של  Moi Collection מעוצב בדיוק בגזרה הכי טרנדית - החלק העליון שלו כמו ווסט, ואילו החלק התחתון הם מכנסיים רחבים. להנות מכל העולמות.