שמלה שחורה ובלייזר מחויט: הפריטים שיצילו אותך כשאין לך מה ללבוש

שמלה שחורה ובלייזר מחויט: הפריטים שיצילו אותך כשאין לך מה ללבוש

למרות הכל, עדיין יש יותר מדי בקרים בהם אנחנו עומדות חסרות אונים מול ארון הבגדים המתפקע, ולא מצליחות להחליט מה ללבוש. כמה פריטי בייסיק ושילובים שאפשר לשחק איתם ותמיד יעשו את העבודה


כולנו מכירות את ההרגשה, לא משנה כמה שופינג עשינו במהלך חיינו, וכמה פריטי לבוש כבר צברנו בארון, עדיין יש יותר מדי בקרים (ואחרי צהריים, וערבים) שאנחנו עומדות חסרות אונים מול הארון ופשוט לא מצליחות להחליט מה ללבוש. מרגיש ששום דבר לא עובד, אפילו אם בעיני רוחנו דמיינו אותו לחלוטין מצליח… במקרים כאלה, הפתרון הוא פשוט להפליא, בדגש על ה״פשוט״ - מומלץ ללכת על בייסיק מנצח, ולסיים עם איזה טוויסט בדמות אקססוריז כמו תכשיטים, קישוט לשיער, משקפי שמש וכו׳. 


הנה הפריטים שכל אחת צריכה בארון - והם תמיד יהיו שם בשבילך


בלייזר מחויט


נתחיל דווקא מהסוף, כלומר מהפריט שתלבשו מעל הבגדים, ויסדר לכן את ההופעה בשניות. לכאורה, בלייזר מחויט לא נשמע ממש שייך לקטגוריית הבייסיק, אבל בשנים האחרונות הוא לחלוטין הפך לאחד כזה, ואנחנו משתמשות בו לכל מטרה שתהיה, מבוקר ועד ערב. בלייזר שחור, בגזרה טובה ובתפירה איכותית, יכול לגמרי להציל את המצב, וכמעט לא משנה מה תלבשו מתחתיו.


אצלנו באתר תוכלו למצוא כרגע בלייזר שחור מומלץ במיוחד, עם גזרה מדויקת וכתפיים מודגשות, של המותג הצעיר MOI, שבאופן כללי מסב לנו הרבה נחת כשמדובר בפריטי בייסיק משודרגים, שכנראה יהיו רלוונטיים לנצח. תוכלו למצוא תחת המותג הזה גם מכנסיים מחויטים בגזרה מחמיאה, מכנסי ברמודה שמאוד מאוד רלוונטיים הקיץ הזה, ושמלות בצבעים רגועים ואחידים, שהן גם השקעה לטווח רחוק. 


 השילוב שתמיד יעבוד לכן כש״אין לכן מה ללבוש״, הוא ג׳ינס קלאסי, טי שירט לבנה, מוקסינים שחורים ומעל לכל הטוב הזה, ניחשתן נכון, ג׳קט בלייזר שחור. אבל לא רק, תוכלו לשחק עם שילובים במיוחד בעונת המעבר הנוכחית, ולעטות את הבלייזר גם מעל שמלה קצרה, לתוספת טאצ׳ של אורבניות ותחכום. עוד אופציה היא לצוות את הבלייזר עם מכנסי ברמודה בגזרה מחויטת, באותו הצבע, וכך להרכיב חליפה סופר טרנדית. אם מדובר ביציאה, תוכלו ללבוש מתחת לחליפה טופ קטן, ואם מדובר בסיטואציה קז׳ואלית יותר, אז טי שירט לבנה היא הדיבור. 


לא מחליפות קלף מנצח: שמלה שחורה קטנה 


מי שאין לה לפחות שלוש שמלות שחורות קטנות בארון שתרים יד. מדובר בקלאסיקה של כל הזמנים. שמלה שחורה תמיד באה טוב, תמיד מחמיאה, ואפשר לשחק איתה עם שלל שילובים, מבוקר ועד ערב, כאילו שמדובר בקנבס ריק. נעליים, אקססוריז ותסרוקת, ישנו את כל הסיפור, ולכן רק נותר להחליט - האם בא לכן להתגנדר או לשחק אותה נונשלנטיות. כמעט כל שילוב יכול להתקבל על הדעת - ממגפונים ונעלי עקב ועד סניקרס לבנות. מתיק גדול בצורת שק ועד תיק קלאצ׳ קטן, שילווה אתכן כל הדרך אל המסעדה הנוצצת. בקיצור, כשיש ספק, שמלה שחורה היא הפתרון, והיא תמיד תהיה שם בשבילכן. 


המלצת הבית: השמלה השחורה של המותג RÉ, שיושבת בול על עונת המעבר. מצד אחד השרוולים ארוכים, מהצד השני היא קצרה באורך וגם לא עשויה מבד עבה ומכביד במיוחד. יש לה דיטייל של חגורת קשירה מאותו הבד של השמלה, והוא בדיוק השדרוג שהיה נחוץ כדי שלא נשתעמם כאן. באופן כללי, אם בייסיק משודרג ומתוחכם הוא כוס התה שלכן (שלנו בוודאות כן), כדאי להכיר את המותג הזה, שההתמחות שלו היא פריטי בייסיק טרנדיים עם גזרות מחמיאות. החולצות והשמלות תוצרת המותג האהוב, תמיד מגיעות עם איזה טוויסט ששובר את ה״בייסיקיות״ שלהן ומוציא אתכן במיטבכן. 


תמיד בשלוף: חולצה מכופתרת לבנה


הנה דוגמא נוספת לפריט שתמיד תוכלו לשלוף מהארון כשאתן חסרות מוזה, והוא כבר יעבוד בשבילכן. מדובר כמובן בחולצה מכופתרת לבנה שאין סוף לשילובים שתוכלו להרכיב איתה, בין שמדובר בקפה של שישי בבוקר ובין שמדובר בפגישת עבודה גורלית. המלצת הבית היא ללכת על גזרה קלאסית, או גזרת אוברסייז, שיכולה לשרת אתכן גם כג׳קט. המכופתרת הלבנה של רזילי סטודיו, שתמצאו באתר, היא בדיוק מה שאתן צריכות. עוד פריטי בייסיק מועילים ואיכותיים שתמצאו תחת מותג הבית, הם אוברולים שווים במיוחד, שלל ג׳קטים בדגמים נייטרלים, חולצות בייסיק כמו טי שירטס וגופיות ובקיצור, ג׳ינסים בגזרות קלאסיות, ובקיצור, כל מה שמלתחת קפסולה איכותית צריכה. 


שילובים אופציונליים עם מכופתרת לבנה בעונת המעבר


בעונה הנוכחית, המכופתרות הלבנות הטרנדיות ביותר הן בגזרת אוברסייז, כך שכדי להרכיב מראה מחמיא, יש לאזן אותן עם פריטים צמודים או קצרים, או לחילופין, להשתמש במכופתרת כג׳קט, כאשר היא נלבשת פתוחה לחלוטין מעל לאאוטפיט. שילוב מאוד עדכני או לעטות את המכופתרת מעל מערכת לבוש ״אקטיב״ ובמיוחד חליפת טייץ קצר וטופ בצבע אחיד נייטרלי כמו שחור, בז׳ או ירוק חאקי. כמו כן, אפשר ללבוש את החולצה רכוסה כמעט עד למעלה, בשילוב עם טייץ קצר בגזרת בייקר.

כמו כן, תמיד ניתן להרכיב את השילוב הנצחי והמנצח - מכופתרת לבנה עם ג׳ינס. החידוש כאן מגיע שוב עם האופציה של לבישת החולצה כג׳קט, מומלץ מעל לגופיית בייסיק לבנה. כדאי לשדרג את הלוק הזה עם כמה תכשיטי זהב עדינים כמו עגילי חישוקים ושרשראות דקות. 

שילוב יוצא דופן שאפשר לנסות, במידה ומבנה הגוף שלכן מתאים לסגנון הזה, הוא לשלב את המכופתרת יחד עם חצאית מידי. השילוב הזה הוא סופר טרנדי ויכול להתאים מאוד ליציאה קלילה בערב. על מנת שלא ליצור מראה שמרני מדי, כדאי להכניס את שולי החולצה הקדמיים בתוך החצאית, ולא לרכוס את החולצה עד הסוף.