שמלות לאירועים או בגדי קז׳ואל: הפריטים הכי נכונים לעונה

עם בוא האביב, מתחשק לאוורר את המלתחה ואת הגוף כאחד, ולהתחדש בבגדים קלילים יותר, קצרים יותר ועדכניים יותר. החל משמלת הערב המושלמת ועד לחצאית המידי הנכונה - כמה פריטים חדשים באתר שישדרגו את ארון הבגדים

אחד הדברים היותר כיפיים בחילופי העונות, הם ההזדמנות להתחדש בפריטים עדכניים ולרענן את ארון הבגדים עם בדים חדשים, גזרות שונות וגם כמה קלאסיקות. עם בוא האביב, מתחשק לאוורר את המלתחה ואת הגוף כאחד, ולהתחדש בבגדים קלילים יותר, קצרים יותר ובקיצור - קיציים. 


עוד עניין שיש להיערך לקראתו בתקופה הזו, הם אירועי הקיץ המתקרבים בצעדי ענק, לרבות חתונות שהוזמנו אליהן ועוד. לצורך כך, יש להצטייד בשמלות לאירועים בסגנון ובגזרה שגם יחימיאו למבנה הגוף האישי וגם יהיו עדכניים, טרנדיים ושיקיים. 

 

אפ מרגיש לכן שאתן קצת מתפזרות עם הטרנדים והסגנונות החדשים בסביבה, הסירו דאגה מלבכן. אנחנו כאן בשביל לעזור עם העניין הזה. 


ריכזנו עבורכן כמה פריטי אביב-קיץ חדשים שכדאי להתמקד בהם


כשהטי שירט פוגשת את ה״פנסי״ - חולצת אנטוני של two tone

איך אנחנו אוהבות שילובים בין עולמות מנוגדים, ויותר מכולם, מסתמנת חיבה עזה לשילוב בין המפואר והגלאמי לבין הבייסיק והקז׳ואל. השידוך הזה תמיד מוליד לוקים מתוחכמים ונועזים, שהם הכי סטייל שיש, והכי לא מתאמצים. כזו בדיוק היא טי שירט מדגם אנטוני של המותג הממכר two tone שבייסיק משודרג זהו שמו השני, ויתרה מכך - אוברסייז זהו שמו השני. אז טי שירט אנטוני, היא הכל חוץ מבייסיק. כלומר, הגזרה שלה בייסיק לגמרי, טי שירט אוברסייז עם מפתח צוואר עגול וסגור. עד כאן היא מתנהגת כמו חולצת טי רגילה לכל עניין ודבר. אלא שאז מגי הטוויסט - היא עשויה מבד ויסקוזה מבריק שנראה בדיוק כמו סאטן, והיא מגיעה בצבעים משגעים לגמרי - שחור קלאסי מצטיין, כחול רויאל, צבע שתופס תאוצה חדה העונה, חום חמרה שכולו רכות ונועם, וגרסה אחת של הדפס גיאומטרי ששולח אותנו ישר לסבנטיז. כל שתצטרכו עם החולצה הזו הם מכנסי ג׳ינס טובים, כפכפים או סנדלים עם עקב נמוך, שרשרת זהב או כסף (במקרה שמדובר בחולצה בצבע חלק) וזהו. אתן שם לגמרי. 


לחרוש עליה ביומיום - חולצת מעטפת ג׳יזל של Mother Ofall

נשארים בעולמות הקז׳ואל, על אף שהטי שירט מהסעיף הקודם לגמרי כשירה ליציאה בערב, עם חולצת מעטפת מדויקת במיוחד. מדובר בחולצת ״ג׳יזל״ של המותג Mother Of all שקצרה היריעה בכדי לתאר את אהבתנו אליו. החולצה, בצבע ורוד בהיר ומשג, היא עם שרוולים ארוכים וצווארון, שקצת לוקחים אותה לעולמות המכופתרות, אבל אז מגיע הטוויסט, תרתי משמע, ובמקום כפתורים, היא נרכסת באמצעות קשירת מעטפת על המותן, באורך קצר יחסית, מה שיוצר אשליה של אורך וגובה, ולוק מחמיא במיוחד. על אף שהשרוולים ארוכים, החולצה עשויה בד כותנה דק ומאוורר, כך שהיא תתאים לגמרי לימים ההולכים ומתחממים כאן. היא תלך מדהים עם ג׳ינס כחול או ג׳ינס לבן בגזרה ישרה ונעליים חומות. 


נולדה לאירוע חשוב: שמלת מקסי ״רודאו״ של Razili X Noritamy

שמלת מקסי שחורה היא תמיד רעיון טוב. במיוחד כשמדובר באירועים חשובים כמו חתונות קיץ, הפריט הזה לעולם לא יאכזב אתכן. במילים אחרות, כשיש ספק - שמלת מקסי שחורה. במיוחד אם הכוונה היא לשמלה מדגם ״רודאו״ שרקחו לנו מותג הבית - רזילי סטודיו, יחד עם המותג המינימליסטי המצוין Noritamy. השמלה, בגזרת וואן שולדר מעניינת במיוחד, כאשר היא מצוידת בכתפיית חבל מיוחדת, שמקנה לה לוק אלגנטי אך הכי לא מתאמץ. כלפי מטה, השמלה מתרחבת ומתנפנפת, ומשאירה לנו הרבה מקום לנוע בכיף שלנו. היא עשויה מבד מבריק דמוי סאטן, שמוסיף לה בדיוק את הטאצ׳ ה״פנסי״ הנדרש. היא תהיה מהממת עם שיער אסוף, עגילים מינימליסטים, נעלי עקב נמוכות ומעט איפור, במראה טבעי.

האחת שחיפשנו: חצאית מידי ״אנטוניה״ של  Mother Ofall


חצאית מידי היא סוג של טרנד שממשיך איתנו מהעונות הקודמות ואף תופס תאוצה. מדובר בפריט שמצליח להיות קליל ואלגנטי בעת ובעונה אחת, ועם השילוב והאבזור הנכון הוא יכול להיות גם מחמיא מאוד. יותר מזה, אורך מידי מתאים במיוחד לעונות שבין לבין, ובמיוחד לעונת האביב. עד שיתחמם בסביבה, תוכלו ללבוש חצאית מידי עם ג׳קט באורך קרופ, שיאזן את ויקליל את הלוקים, ועל הדרך גם יוסיף עוד שכבה של חימום, שעדיין יש בו צורך כעת, במיוחד בשעות הערב. אז מצאנו את חצאית המידי המושלמת - חצאית אנטוניה של Mother Ofall היא צמודה למדי, בגזרת עפרון, אך היא מאפשרת תנועה נינוחה, שכן היא עשויה בד כותנה סרוג ונעים, עם מעט אלסטין, שמקנה לו גמישות. החצאית המופלאה מגיעה בשני צבעים אביביים במיוחד: ורוד בהיר ועדין, ובז׳ ניטרלי ושיקי. השילוב המוצלח ביותר הוא עם טי שירט לבנה בתוך החצאית, ונעלי עור עם עקב נמוך או סנדלים שטוחות. עם משקפי שמש, שיער אסוף ותיק אוברסייז, יתקיים לוק אביב-קיץ שאי אפשר לפספס איתו.

הכפכפים הנכונים - כפכפי עור של דולצ׳ה ויטה

אם כבר מדברים פה על אביב וקיץ, אי אפשר שלא לדון בכפכפים הנכונים לעונה. אחרי הכל, מדינת ישראל זה כפכפים, ואחרי שאלו חדרו לטרנד העולמי, כבר באמת שאי אפשר להתנגד. הטרנד העונה התחום הכפכפים הוא כפכפי פלטפורמה עם רצועות עבות. מצאנו דגם שעונה על כל הדרישות - מדובר בכפכפי עור של המותג הניו יורקי האיכותי Dolce Vita. הכפכפים מדגם BLUME, מגיעים בשני צבעים ניטרלים - צבע אבן וחום בהיר. הם מצוידים בסוליית פלטפורמה בגובה אחיד ולא מוגזם, אשר השכילו לעטר אותה בדיטייל של צמת עור קלועה, מאותו החומר והצבע של הנעליים. הרצועות העבות מבטיחות נוחות וסטייל כאחד, ובקיצור -  we got a winner.