שמלות ערב או שמלות ליום יום: 5 הצעות לפריטים מושלמים מהאתר

עם הפנים קדימה לקיץ שמעבר לפינה, שווה להתחיל ולתכנן את מה שנלבש באירועי העונה, שבוודאי כבר התחילו לזרום שלל הזמנות אליהם. המלצות לשמלת מקסי ולשמלת מיני מושלמות לאירועי ערב וגם שתי שמלות קז׳ואל שלא כדאי לפספס

איך שלא נסתכל על זה, הקיץ כבר כאן. הרי שבארץ ישראל אין ממש אביב, ואיך שהעננים מתחילים להתפזר, נהיה פה חם בקטע אחר. שווה לשמור בהישג יד כמה ג׳קטים קלים, מכנסיים ארוכים לרבות ג׳ינסים כמובן, נעלי סניקרס, ואולי סט ארוך לבית, שישמש כפיג׳מה בלילות שעדיין לא התחממו ממש. אבל מעבר לזה, כל שנצטרך בעונה הנוכחית הם פריטים קלילים שמתאימים כבר לקיץ. עם הפנים קדימה, שווה להתחיל ולתכנן גם את אירועי הקיץ הקרוב, או יותר נכון, את מה שנלבש באירועי העונה, שבוודאי כבר התחילו לזרום שלל הזמנות אליהם. אם כן, זה הזמן לשריין לכן שמלות ערב טרנדיות או קלאסיות, או כאלו המשלבות את שני המאפיינים גם יחד - כן, בהחלט יש חיה כזאת וכבר נדון בה מיד, בהמשך הכתבה.

למה חשוב לשים לב כאשר ניגשות לבחור שמלה לאירוע?

כאשר ניגש לבחור שמלות לאירוע, יש לחשוב היטב על נתוני האירוע הספציפי, לרבות השעה שבה הוא עתיד להתקיים. אירועי ערב מצריכים לבוש שונה ולעתים גם נעליים אחרות ואפילו תיק אחר, מאשר אלו של אירועי הצהריים. אירועי הצהריים מתאפיינים באור בהיר ובקלילות מסוימת, ולכן יש להתאים את הלוק לסיטואיישן. אגב, זהו טיפ חשוב בכל פעם שאתן בוחרות אאוטפיט - לחשוב על כל הסיטואציה, השעה, האנשים שישתתפו באירוע וכו׳. חלק בלתי מפרד מסטיילינג נכון הוא התאמה קפדנית של הבגד לאיוונט.

אילו שמלות יתאימו יותר לאירוע ערב?


 אירועים המתקיימים בשעות הערב, נוטים להיות מפוארים יותר, נוצצים יותר ואף דרמטיים יותר, וכדאי שהשמלה, התסרוקת, האיפור וכל האקססוריז הנוספים יתאימו למאפיינים האלו. במקרים רבים יתאימו כאן שמלות מקסי, כאשר האורך בדרך כלל מעניק תוספת דרמה, שיער אסוף בקפידה, נעלי עקב שלא ניתן להטיל בהן ספק, תיק קלאצ׳ פנסי, תכשיטים עם טאצ׳ מנצנץ או מבריק ואיפור עם נוכחות גלאמית, בדגש על אודם ועיניים מודגשות.

מושלמת לאירוע ערב: שמלת המקסי שמשלבת טרנד עם קלאסיקה

אוקיי, אז מצאנו שמלת מקסי שמצליחה להיות גם קלאסית וגם טרנדית בעת ובעונה אחת, וחשוב מכך - היא תחמיא מאוד כמעט לכל אחת. מדובר בשמלת ״פדריקה״ של המותג הישראלי האיכותי Mother Of all. לשמלה גזרת וואן שולדר סופר סקסית ומחמיאה, שהתחילה כטרנד לפני שנתיים, אך אפשר לומר בזהירות שהיא כבר קלאסיקה. לא סתם אנחנו ממשיכות לראות אותה בשמלות ערב, בגופיות בייסיק וערב ואפילו בבגדי ים. לשמלת פדריקה כתפייה אחת עבה במיוחד, ושסע קדמי שלא רק מסייע להתהלך בה בנוחות, אלא גם מוסיף עוד המון שיק. השמלה מגיעה בתכלת שילך נהדר עם עור שזוף, שחור שהוא תמיד בחירה נכונה וירוד עז טרנדי שיגנוב את ההצגה. מדובר בקלף מנצח לאירוע. באחריות.

תתאים גם לאירוע צהריים וגם לאירוע ערב: שמלת מיני של House Of Jaffa

חלק לא מבוטל מאיתנו, אוהבות לחשוף את הרגליים בקיץ. זה נעים, זה מאוורר, זה קליל ולעתים קרובות גם מאוד מחמיא. אין שום סיבה לא ללכת עם שמלת מיני לאירוע, כל עוד זו השמלה הנכונה. שמלת מיני מדגם ״צוף״ של המותג העולה House Of Jaffa היא הפריט המושלם, בין שאתן מתכננות השתתפות באירוע צהריים ובין שאתן מוזמנות לאירוע ערב נוצץ. מדובר בשמלת מעטפת קלילה מבד מבריק, בהדפס צבעוני ומשמח, בסטייל שמזכיר מעט ״טאי-דאי״ אבל בקטע משודרג. לאירוע, כאמור. לשמלה כתפיות הנסגרות בקשירה, כך שכל אחת יכולה להתאים אותן למבנה הגוף שלה באופן מדויק. עם סנדלי עקב, שיער אסוף ועגילים גדולים, היא תהיה מושלמת לאירוע ערב קיצי. עם סנדלים שטוחות (או עם עקב נמוך) בצבע לבן ושיער פזור, היא תהיה בול לאירוע צהריים. 


בקיץ - אין על שמלות ליום יום

בואו נודה באמת, כל מה שבא לנו בקיץ זה בדים קלילים וכמה שפחות מגע על הגוף. בדיוק בשביל זה המציאו את השמלות, הלא כן? אז הנה שני רעיונות מושלמים לשמלות ליום יום, שנחתו ממש לאחרונה באתר:


שמלת מידי מדגם ״פליים״ של מותג הבית ״רזילי סטודיו״ היא כל מה שאנחנו זקוקות לו בקיץ החם של הארץ. השמלה, שמגיעה בשלושה צבעים לבחירה: שחור, חום בהיר ובז׳, מתאפיינת בגזרה מעט משוחררת, היא נטולת שרוולים, ומצוידת במחשוף וי עמוק ורחב ודיטייל משגע של מחשוף גב המסתיים בקשירה. לתוספת קוליות, יש לשמלה אפילו כיסים צידיים נסתרים. עם נעלי סניקרס לבנות או סנדלים שטוחות ותיק אוברסייז, היא תהיה מושלמת לשיטוט קיצי או לעבודה, ואם תמירו את הנעליים בנעלי עקב יפות, ותוסיפו לחגיגה שיער אסוף, אודם ותיק קלאצ׳ - הופה, קיבלתן לוק יציאה מושלם ומאוורר לקיץ.

אנחנו יודעות, לא פשוט למצוא שמלות מקסי ליום יום, שיהיו גם ארוכות וגם קז׳ואל ונונשלנטיות. אבל אל נא תאמרו נואש - הנה מצאנו לכן את האחת. מדובר בגרסת השמלה לטי שירט הפסים האלמותית. הכלאה מבורכת בין שני פריטי חרישה שיש לכולנו בארון. השמלה מדגם ״פאלם״ של המותג האהוב טרה, שמתמחה בבייסיק שיקי ואיכותי, שכל אחת יכולה למצוא את עצמה בתוכו, הולכת להיות הפריט הכי כיפי בארון שלכן הקיץ. מדובר בשמלת מקסי בגזרת טי שירט, עם פסים בשחור לבן ומפתח צוואר עגול ומודגש בשחור. היא תהיה מושלמת עם כפכפים צ׳אנקיות באיזה צבע שתבחרו. המלצה שלנו - לכו על צבע עז וזרחני שיוסיף שמחה ופאן ללוק, והשחור-לבן של השמלה יאזן אותו בקלות.