שמלות ערב ומכנסיים מחוייטים: 5 פריטים בסייל שהם מאסט האב לקיץ הזה

אין אין על הסייל של התקופה הזאת, הוא תמיד בא בול - רוב הקיץ עוד לפנינו, לרבות החופשות האירועים והמסיבות, או במילים אחרות, כל האיוונטס שצריך ורצוי להתלבש טוב לכבודם, ואילו הפריטים האטרקטיביים, שעודם סופר רלוונטיים לעונה, מגיעים אלינו במחירים נגישים יותר. חלום שמתגשם, לא פחות

החל משמלות ערב מעצבים שעוד ישרתו אותנו נאמנה וזהו בדיוק הזמן להניח עליהן את ידינו ועד לפריטי חרישה ליומיום. הנה כמה פריטים המוצעים כעת בהנחות של 20%-30% וזה בדיוק הזמן להתאחד איתם ולהפוך אותם לשלנו באופן בלעדי.


1 שמלות ערב - להשיג את ההכי ״פיין״ לעונת האירועים

למקרה שלא שמתן לב, עונת האירועים בשיאה, ועוד יש לה לא מעט זמן להימשך ולהתקיים. סביר להניח שעדיין מחכות לכן על השולחן כמה וכמה הזמנות לחתונות, למסיבות ולאירועים אחרים, שיש בהם דרס קוד של לבוש פנסי ומושקע. אז נשמח לבשר ששמלות ערב של מותגים כמו סבינה מוסייב, Mother of all, Noritamy, House of jaffa, וכמובן שמלות הערב המושלמות של מותג הבית רזילי סטודיו, מוצעות כעת במחירי הנחה שווים ביותר. שמלת ערב זה בדיוק הפריט לחכות איתו לסייל, וזאת מכמה סיבות: קודם כל, מדובר בפריט שהוא בדרך כלל בקצה היקר יותר של הסקאלה, כך שההנחה היא בדרך כלל משמעותית מאוד. שנית, אם תשכילו לבחור דגם וצבע ניטרלי יחסית, תוכלו לעשות בשמלה שימוש חוזר בהחלט, בעונת האירועים הבאה וגם בזו שאחריה וזו שאחריה. שינויים של איפור-שיער, אקססוריז ונעליים יסבו את אותה האדרת למשהו אחר לחלוטין, ובאחריות, איש לא ישים לב למחזור המבורך שביצעתן בה.

2 מכנסיים מחויטים: פריט חרישה ליום ולערב כאחד


אם עדיין לא הצטיידתן בלפחות זוג אחד של מכנסיים מחויטים בגזרה רחבה, זהו בדיוק הזמן לעשות זאת. מעבר לעובדה שזה שיק, והסטייל של מכנסיים רחבים בסגנון הזה הוא מאוד ״סטריט וור״ עדכני, מדובר בפריט סופר ורסטילי, המשלב רצינות עם קלילות כאחד, ויושב טוב גם על ימי הקיץ החמים, שכן הוא מאוורר ומשוחרר. עם הזוג הנכון (כמו זה שמיד נמליץ עליו), אפשר ללכת בכיף הן ביום והן בערב ליציאה לוהטת. בחרו בצבע ניטרלי כמו שחור או לבן, ותוכלו להפוך את המכנסיים האלה לג׳ינס של הקיץ, לא פחות.

מכנסיים מחוייטים מדגם ״אטרה״ של מותג הבית רזילי סטודיו, מוצעים כעת ב-30% הנחה, ובחיינו, הם כל מה שחסר לכן בארון. תוכלו למצוא את המכנסיים בשחור, אבן או תכלת. מדובר במכנסיים בגזרה גבוהה ורחבה, עם ״פנסים״ קטנים שמוסיפים עוד לשיק המחויט וגם הופכים את כל הסיפור לעוד יותר מחמיא ומאריך. המכנסיים מגיעים עם חגורה עבה בצבע ומבד זהה למכנסיים, אך במידת הצורך והרצון, ניתן לשלוף אותה ולהסיר לחלוטין. 


מה ללבוש עם המכנסיים המחויטים של רזילי סטודיו?


אם חשקה נפשכן בלוק פרשי ועדכני ליומיום, תוכלו פשוט לצוות אותה לגופיה הכי בייסיק בארון או לקרופ טופ צמוד. יחד עם כפכפים צ׳אנקיים או סניקרס לבנות, תקבלו את הלוק הכי נכון לעונה, שגם ניתן לשדרג ו״לשנמך״ בהתאם לצורך. לדוגמא, אם תוסיפו כובע מצחיה ופאוץ׳ ספורטיבי תקבלו לוק קליל יותר, ומאידך, אם תשקיעו בתסרוקת ובעגילים, תקבלו לוק מוקפד יותר. 


המכנסיים האלו יהיו מושלמים גם ליציאה, בשילוב עם נעלי עקב, תיק קטן וטופ קטן, למשל מבד מנצנץ. נוח, מחמיא וטרה שיק. 


3 תמיד תבוא בטוב: חולצת סטרפלס שחורה

חולצת סטרפלס היא ללא ספק בין הטרנדים הבולטים לקיץ הזה, במיוחד בגרסתה הבייסיק והמינימליסטית ובמיוחד בצבע שחור. בדיוק כזו היא חולצת הסטרפלס של 

Moi Collection מדגם ״אמה״. החולצה, המוגשת לכן כרגע במחיר שקוצצו ממנו 30%, היא בדיוק מה שחסר לכן בארון, ותשמעו לנו - זו הולכת להיות חרישה רצינית. החולצה מבד סריג איכותי, מצוידת בגומי אלסטי מעל החזה, על מנת לוודא שהכל נשאר במקום הנכון. 


מה ללבוש עם חולצת סטרפלס ״אמה״?

אם בא לכן על קז׳ואל סטריט-וור הכי טרנדי שיש, צוותו את החולצה למכנסיים רחבים בסגנון דגמ״ח או לחילופין, למכנסיים המחויטים שכאן למעלה. כמובן, גם עם רחב בגובה בינוני-נמוך היא תעבוד אש, ועם מעט תיכשוט ואיפור וכמובן נעלי עקב, היא תהיה מושלמת ליציאה קיצית סוערת.

4 מושלמת עם ג׳ינס - גופיית פאייטים של סבינה מוסייב

שמתן לב שיש קטע של נצנצים פאייטים לאחרונה? כנראה שהטרנד הגלאמי הזה חזר אלינו בעקבות הטור של ביונסה, ולא תשמעו תלונות על כך מהכיוון שלנו. אין על קצת פאייטים להעלאת המורל. מצאנו עבורכן טוב פאייטים מושלם של סבינה מוסייב, שכידוע, שמה הוא שם נרדף לנצנצים ופאייטים. 


מדובר בגופיית קשירה קולר מדגם ״לארה״, שמתהדרת בגזרה פשוט מושלמת. האורך - קרופ, כלומר היא מסתיימת קצת מעל הטבור ומאחור היא מרשימה ברמות, היא נסגרת בדיטייל קשירה מוצלב שכולו סטייל, והגב ברובו חשוף. בקיצור,זה פשוט קיץ בבגד. הגופייה מגיעה בצבעים שחור, סגול וחום בהיר, ואנחנו סאקריות של האחרון - השילוב של צבע ניטרלי ועדין שהוא כמעט ניוד, יחד עם הפאייטים הלא-מתנצלים פשוט יוצא מתוחכם ומהמם במיוחד. האוביאס זה לשלב את הגופיה עם חלק תחתון תואם וללבוש כך לאירוע, אבל אנחנו דווקא היינו מחברות אותה עם ג׳ינס אוברסייז טרנדי, בכחול משופשף ונעלי עקב, ויוצאות לטרוף את העולם.  


שמלת המקסי המושלמת 


המלצה אחרונה לקינוח, שמלת מקסי מושלמת, קלאסית ונהדרת, שתוכלו ללבוש הן ליום והן לאירוע נוצץ. מדובר בשמלה שחורה של Mother Ofall מדגם ״לונה״. השמלה עם כתפיות ספגטי דקות, ועם עם שסע קדמי שמוסיף לה סקס אפיל. מדובר בפריט קלאסי, שתוכלו ללבוש עוד שנים קדימה, ועכשיו היא בסייל של 20% אז בכלל אין פה מה להתלבט.