שמלת מעטפת ובגד גוף מדויק: הקולקציה החדשה של MOI תפורה על הקיץ

המותג הצעיר שמתמחה בבייסיק מוקפד עשה את זה שוב: קולקציה חדשה של פריטים מדויקים, המתאפיינים בגזרות מתחשבות ובבדים טבעיים ואיכותיים. החל משמלות ועד לגופיות ומכנסיים נוחים ונעימים, את כל מה שצריך בארון בקיץ הישראלי - תמצאו שם


כששקדו בבית moi על הקולקצייה החדשה, אין ספק שמה שהמעצבות ראו לנגד עיניהן לאורך כל הדרך הוא הקיץ הישראלי. הקולקציה החדשה של המותג של מעצבת האופנה אילנה בוכלנדר, כולה נוחות, פונקציונליות, זרימה ורכות, זאת כמובן, מבלי לוותר לרגע על סטייל ואיכות. בקולקציית הקיץ הנוכחית, שנרקחה בשיתוף פעולה עם רזילי, הרבו להשתמש בבדים רכים וטבעיים, שיאפשרו לנו להתהלך בנוחות ולנשום בקלות בעונה הלוהטת המקומית. תמצאו שם פריטי בייסיק מוקפדים כמו שמלות מעטפת, גופיות, שמלות בצבעים ניטרלים ואחידים ועוד בגדים שאפשר בקלות להרכיב איתם מלתחת קפסולה, ולעשות ״מיקס אנד מאטצ׳״ ביניהם, ליצירת שלל אאוטפיטים שונים.

בייסיק אבל של הביוקר - טרנד היוקרה המאופקת

טרנד היוקרה המאופקת תפס תאוצה משמעותית בעולם האופנה לאחרונה, כאשר הוא מתאפיין בשינוי תפיסה מרענן, שקורא להתנער מה״בלינג בלינג״ שזועק כסף וממיתוג רועש. המגמה הזו מסיטה את הזרקור אל הפשוט והאלגנטי, ומדגישה שימוש בחומרים איכותיים, ליצירת אפיל יוקרתי ומעודן. אחת הדרכים שהטרנד הזה בא לידי ביטוי היא באמצעות פריטי בייסיק. פריטים קלאסיים כמו חולצה לבנה מחויטת, זוג מכנסי ג'ינס בגזרה מושלמת או שמלה שחורה נצחית, הופכים להתגלמות של יוקרה מאופקת. הפריטים האלה כנראה לא יכללו דיטיילס אקסטרווגנטיים או עיצובים יוצאי דופן, אבל האיכות וההקפדה על הפרטים הקטנים גהם שיגרמו להם לבלוט. הדגש הוא על גזרה ללא דופי, בדים יוקרתיים ותפירה מוקפדת. סיבה אחת טובה לאהוב את טרנד היוקרה המאופקת, היא שהוא מעודד להשקיע בפריטים נצחיים המשדרים תחכום ללא מאמץ, ומאפשרים להצהיר לעולם ״יש לי סטייל״, באמצעות פשטות. כידוע, היופי של ביגוד בסיסי טמון במגוון האפשרויות והסגנונות שניתן להסב אותו - אפשר לשדרג את הלוקים האלה באמצעות נעליים ואקססוריז שונים, ואפשר ״לשנמך״ אותו בקלות ללוק יומיומי מוקפד ושיקי. העולם שמעבר לטרנדים ולעונות השנה הוא אינסופי. על ידי אימוץ היוקרה המאופקת בארון הבגדים שלנו, ניתן להשיג תחושה ומראה של סטייל יוקרתי וטעם מעודן, בעת ובעונה אחת. הפריטים מהקולקציה החדשה של MOI הם בדיוק כאלו - בייסיק אבל מדויק, נוח, איכותי וורסטילי. 



פריטים נבחרים מהקולקציה החדשה של MOI


מהבוקר עד הערב: שמלת מעטפת מדויקת 


כמה שאנחנו אוהבות בגדים שאפשר ללבוש לבוקר למשרד ולהמשיך איתם לערב בבר. החלפה זריזה של תיק ונעליים, קצת איפור-שיער, וקיבלנו לוק משודרג ושונה לחלוטין. כזו היא בדיוק שמלת מעטפת מדגם ״דולן״ מהקולקצייה החדשה של MOI.
מדובר בשמלה באורך מיני, עם שרוולים קצרים אך לא מדי, ומעט רחבים, ומחשוף וי נאה ומחמיא. כיאה לשמלת מעטפת, השמלה מצוידת בחגורת קשירה, אותה ניתן להתאים בדיוק למבנה והגוף שלכן ולרוחב המותניים. השמלה מגיעה בשחור קלאסי, בבז׳ או בפסים דקיקים של שחור ולבן, והיא עשויה 100% כותנה, מה שהופך אותה למושלמת לקיץ שלנו. לעבודה, תוכלו לשלב אותה עם סניקרס או כפכפי עור שטוחים, ולערב היא תקבל בשמחה נעלי עקב ותיק קלאצ׳ קטן. עגילי סטייטמנט כבר יהפכו את הסיפור ללוק של מסעדה או בר נוצץ ובקיצור, בהצלחה שם עם בחירת הצבע. זה לא הולך להיות קל.

אזהרת חרישה: בגד גוף שחור מושלם

כל אחת צריכה בארון בגד גוף שחור אחד. לפחות אחד. מדובר בפריט בייסיק סופר ורסטילי, שניתן לצוות לו בערך כל חלק תחתון העולה על דעתכן - החל מג׳ינס ועד לחצאית מידי או מיני. בעונה הנוכחית, הוא יבוא טוב גם עם הגרסה הקייצית והמקוצרת של המכנסיים המחוייטים בגזרת ווייד לג וחגורה דקה. אבל שנייה רגע, לפני ההצעות לשילובים (אנחנו יכולות להפסיק מתי שאנחנו רוצות), בואו נדבר גל בגד הגוף הספציפי של moi מהקולקציה החדשה. אז בגד הגוף מדגם ״פולו״ לא סתם זכה בכינוי הזה, הרי שהוא מזכיר מאוד חולצת פולו בגזרתו,כאשר הוא מצויד בצווארון מתקפל, מפתח וי עמוק יחסית, ושרוול צמוד באורך בינוני. כן, גם הוא עשוי 100% כותנה ותומך קיץ בישראל. בגד הגוף המושלם הזה מגיע גם בחום הורס ובפסים שחור לבן, אבל התכנסנו כאן כדי לדבר על האופציה השחורה. עם מה לשלב אותו? ובכן, עם מה לא? ללוק קז׳ואל הוא יהיה מהמם עם ג׳ינס רחב וטרנדי וסנדלים צ׳אנקיות, ללוק ערב תוכלו ללבוש אותו עם חצאית מיני מבד מבריק או דמוי עור וסנדלי עקב שחורות, ללוק קז׳ואל מוקפד תוכלו לצוות לו חצאית מידי בגזרת מעטפת וכפכפי עור שחורים… בקיצור, אין סוף לאפשרויות. לא תוכלו להפרד ממנו, הזמנים בהם הוא יהיה בכביסה יהיו זמנים קשים. שלא תגידו שלא הזהרנו. 


הבסטי שלנו כבר שנתיים: גופיית וואן שולדר


זה לא סוד שאנחנו וגופיית וואן שולדר בסטיז. לא, אין לנו מה לומר להגנתנו. אחרי שהצליחו ליצור הכלאה מושלמת בין גופייה, שהיא במקור פריט בייסיק לחלוטין, לבין גזרה שמקורה בכלל בתחום שמלות הערב האלגנטיות, באמת שנשארנו ללא מילים. רק שומעות את צמד המילים ״וואן שולדר״ וכבר נהיה לנו נעים בלב. אז אם בגופיות וואן שולדר עסקינן אז הגופייה מדגם ״אמה״ של MOI היא האחת - הגזרה שלה מיוחדת, כאשר היא מגיעה עד מתחת לאגן והיא יוצרת סילואטה ארוכה ומחמיאה. היא מגיעה בשחור קלאסי, חום משגע ודוגמאת פסים בלבן ובבז׳ שהיא הקיץ בהתגלמותו. הדרך היפה ביותר לשלב את הגופייה היא עם מכנסיים תואמים בגזרה רפויה וכיפית, מהקולקציה החדשה של MOI.