שמלת ערב אדומה או תיק אדום: פריטים בצבעי אהבה במיוחד לוולנטיינז

לקראת חג האהבה  הקרב ובא, החלטנו שמגיע לנו לפנק את עצמו עם פריט שווה במתנה. סלף-לאב איט איז. ואם כבר אהבה כקונספט, אז בואו ניקח את זה עד הסוף ונתחדש בפריטים בצבעי אדום וורוד שעושים חם ושמח וכיף בלב


מישהו שיסביר לנו, מה היה כל כך דחוף לאמץ את יום האהבה הבינלאומי, הלא הוא הולנטיינז דיי? סילבסטר, מבינות, מקובל, פרום ומסיבות רווקים-רווקות, הכי לגיט, ואנחנו בעד, אפילו עם ההלאווין וכריסמס התחלנו לזרום בשנים האחרונות, אבל חג האהבה? סתם פתח לריב עם בן הזוג או לתסכול ועצב אם אין אחד כזה… טוב, נתנחם בסיילים השווים ובערימות של אהבה עצמית. לקראת הולנטיינז דיי הקרב ובא, החלטנו שנפנק את עצמו עם פריט שווה במתנה. סלף-לאב איט איז. ואם כבר אהבה כקונספט, אז בואו ניקח את זה עד הסוף ונתחדש בפריטים בצבעי אדום וורוד שעושים חם ושמח וכיף בלב. כל אחת צריכה לפחות אחד כזה בארון, שירים לנו בימים אפורים.

בדוק שתגנוב את ההצגה: שמלת ערב אדומה

שמלת ערב אדומה היא פריט שאיך שלא תסובבו את זה, אי אפשר להתעלם ממנו ובוודאות, היא תגנוב את ההצגה בכל אירוע אליו תגיעו לבושות בה. אך לצד הנוכחות המרשימה של שמלת מקסי בצבע הזה, יש בה גם המון אלגנטיות והיא למעשה קלאסיקה של כל הזמנים. אם כבר זמן מה אתן זוממות על רכישה של שמלה אדומה עבור אחד מהאירועים אליהם אתן מוזמנות, תמו החיפושים - מצאנו את האחת המושלמת, שלא רק שהיא אדומה ונוכחת, גם יש לה שיק של העולמות. שמלת Afrodita  של המותג המשגע Mother Of all, היא באורך מקסי ובגזרת מעטפת עם קשירה, והיא משוחררת ונעימה, אך הודות למחשוף ה-וי והשסע שמלפנים, גם סקסית ומחמיאה מאוד. היא עשויה מבד מסוג ז׳קארד בוהק, עם דוגמת גובלן שקורצת לסגנון הוינטג׳, ובקיצור, אי אפשר לפספס איתה. מה גם שהיא מוצעת בהנחה משמעותית כרגע - 40% פחות. בקיצור, מדובר בקלף מנצח לכל אירוע אביבי או סתוי, ופיס ייחודי שיוסיף לכן ערימות של סטייל בארון הערב. 


סריג פסים - גרסת הוולנטיינז

מצד אחד מדובר בקלאסיקה של הבייסיק, מצד שני, מדובר בטרנד רותח שלא עושה סימנים של עזיבה, בקיצור, סריג פסים מסתמן כפריט מאסט בכל ארון חורפי. אבל את הטוויסט הזה בעלילה לא ראיתן מגיע - סריג הפסים מדגם בנסקו, שמגיע ממותג הבית - רזילי סטודיו, מביא איתו חידוש, ובמקום שיהיה ״כמו כולם״ בשחור ולבן, הוא דווקא בצבע כתום טרנדי ועם פסים בצבע תכלת. מדובר בסריג כיפי ונוח, בגזרת אוברסייז, סיומות ריב במכפלות ומפתח וי עמוק. הוא יזרום מעולה עם ג׳ינס בגזרה ישרה בצבע תכלת, עם מכנסי עור כהים ואפילו עם טייץ ומגפיים בגובה הברך. ככה חוגגות אהבה לעצמנו, עם סוודר מחמם ונעים להתכרבל איתו. 


בכל זאת חג האהבה: לוק מנצח לדייט רומנטי


נכון, התכנסנו כאן כדי לדבר על ״סלף-לאב״ ופחות על זוגיות, אבל זה חזק מאיתנו, אנחנו חייבות גם לדבר על לוק לדייט רומנטי, ואתן יודעות מה? הוא לגמרי תופס גם לדייט עם חברות טובות. אז הנה האאוטפיט שלכן ליציאה למסעדה או לבר נינוח (פחות למסיבה): הלוק מתבסס על חולצה חגיגית, שתוכל בהחלט גם ללוות אתכן לשולחן החג של פסח, הכל עניין של שילובים. 

חולצת קיילי בצבע אבן של מותג הבית רזילי סטודיו, היא מסוג הפריטים שכדאי שיהיו בארון, לכל יציאה אביבית או חג משפחתי, ש״מתלבשים אליו״. התאהבנו בגזרה הסופר רומנטית של החולצה הזו - היא עם שרוולים ארוכים ותפוחים, אבל צמודה במותניים ובחזה, בגזרה שקצת מזכירה מחוך, ואי לכך היא סופר מחמיאה, יש לה מחשוף מרובע שלקח אותנו ישר לעשות בינג׳ על ״ברידג׳רטון״ ואם זה לא מספיק, בידיים הוסיפה לה סיומת של חפתים צמודים, לתוספת אצילות. לדייט רומנטי, תוכלו לשלב אותה עם מכנסיים מחויטים בגזרה צרה בצבע כהה כמו שחור או כחול, או אפילו עם מכנסי עור בגזרה ישרה. מאחר והלוק אצילי ואלגנטי, תתאים פה תסרוקת מסודרת של קוקו נמוך עם שביל באמצע או בצד, ואפילו תוספת של סרט או פפיון שייקשר מעל הקוקו. נעלי עקב עדינות ויצאתן לחגוג אהבה. אם תרצו ללבוש את החולצה לארוחת חג, שילוב עם מכנסיים לבנים בגזרה צרה ייצר לוק חגיגי מהמם. 


אקססוריז של חורף ושל אהבה


סוף סוף גם אנחנו יכולות לעטות צעיף

די, נמאס לנו מכל הבלוגריות האירופאיות שמוציאות לנו את העיניים עם צעיפים אוברסייז עם טונות של סטייל חורפי. עד לאחרונה, לא יכולנו לאמץ את הלוק המתכרבל הזה, פשוט כי לא היה פה מספיק קר. אבל אז זה קרה - החורף הגיע למחוזותינו, וסוף סוף גם אנחנו יכולות ללהוש מעילי צמר ארוכים ומלאי פאסון, כובעי צמר וכמובן צעיף גדול שיהיה כרוך מעל בנונשלנטיות, ויוסיף לתחושת החום הנעימה. אז אם אתן מחפשות את האחד - מצאנו אותו עבורכן. מדובר בצעיף משבצות על רקע צבע קאמל הורס, של מותג הצעיפים הגרמני Frass. כל לוק בצבעים חלקים וללא דוגמא, יאמץ בחום (תרתי משמע) את הצעיף הסופר סטייליש הזה. נסו ותהנו. 


תיק אדום ופרוותי הוא הדיבור

אם אתן אוהבות אדום אבל קצת גדול עליכן פיס שלם וחד משמעי בצבע בנועז הזה, בהחלט תוכלו להסתפק באקססורי כמו תיק אדום. במיוחד אם מדובר בתיק הפרוותי הזה של ״רזילי סטודיו״, שמגיע בגזרת מעטפה ומצוייד גם בשרשרת נשיאה מתכתית שמוסיפה לו המון פרסטיג׳. אם תרצו להשתמש בו למטרות קז׳ואליות יותר, אל דאגה, הוא מגיע עם רצועה נוספת מעור, כך שתוכלו להחליט בכל עת לאיזו מטרה הוא ישמש אתכן.