שמלת ערב קצרה או בכלל חצאית: שמלות לאירועים שיהיו מושלמות לסילבסטר

הנה, מגיע האיוונט הגדול של החורף, שלגמרי מצדיק התחדשות בשמלה ״פנסי״, שאם תבחרו אותה נכון, היא תשמש אתכן גם בעוד אירועים נוצצים בעתיד

אפשר להגיד עלינו, הישראלים, הרבה דברים, אבל אי אפשר להגיד שאנחנו לא יודעים לשמוח ולחגוג. לכן, כל אירוע הוא חגיגה גדולה - בין שמדובר בחתונה ובין שמדובר במסיבת בר מצווה או ברית, אנחנו שם ובגדול. ואיפה כל הטוב הזה פוגש אותנו? קל, אנחנו שמחות עם כל תירוץ להתחדש בשמלות לאירועים. אבל אז מגיע החורף, ואיכשהו זורמות פחות הזמנות לאיוונטים, אבל הנה טוויסט בעלילה - ערב השנה החדשה, שבדומה לעוד אירועים נוצצים כמו הפרום בסוף התיכון ואפילו מסיבות הרווקים והרווקות, גם אותו העתקנו מאחינו בניכר, כי כאמור, אנחנו אוהבים לחגוג ורק מחפשים סיבות… אז הנה, מגיע האיוונט הגדול של החורף, כך שגם אם הוזמנתן לקומץ חתונות ואירועים בעונה הזו, עדיין תוכלו להתחדש בשמלה ״פנסי״, ואם תבחרו אותה נכון, היא תשמש אתכן גם בעוד אירועים נוצצים בעתיד. 


כמה רעיונות לשמלות ערב שיתאימו לערב השנה החדשה - וגם להמשך


דווקא בחורף - שמלות ערב קצרות


איכשהו, דווקא בחורף שמלות ערב קצרות יכולות לעבוד נהדר, במיוחד אם אתן מתגעגעות לחשוף רגליים. השילוב של שמלת ערב קצרה ומהודרת, יחד עם מגפי עקב או נעלי עקב קלאסיות וגרביונים שחורים, שקופים או מנצנצים, יכול לייצר מראה מהודר וחגיגי, שמאוד מתאים ללילה והכי מתאים לליל סילבסטר. כמה טיפים לסובלות מקור: ראשית, ניתן להשיג היום ברשת גרביונים שנראים שקופים מבחוץ, אך מבפנים הם מרופדים בבד דמוי פרווה (כן! תשאלו חברות שגרות באירופה), ויהיה לכן כל כך נעים בתוכם, עד שתרצו ללכת עם שמלות קצרות כל החורף. שנית, אם אתן הולכות עם מגפונים או מגפי עקב, תוכלו לגרוב מתחת גרביים עבות ומחממות. עוד טיפ אחרון, שהוא כמעט מובן מאליו ובכל זאת - ללבוש מעל השמלה מעיל צמר ארוך, שיכסה ממש את כל הרגליים ויגן מהקור. גם אלגנטי וגם מחמם.

מושלמת גם לאביב: שמלת קארה של נטע אפרתי

שמלת קארה של נטע אפרתי צריכה להגיע עם אזהרת חרישה. השמלה הזו, באורך מיני ובגזרת מעטפת סופר מחמיאה, עם קשירה במותן, מחשוף נדיב במידה ובד מבריק, היא פשוט מתאימה לכל כך הרבה איוונטים שאנחנו לא יודעות אפילו מאיפה להתחיל. היא קלילה אבל מהודרת (הכל עניין של אקססוריז, תתפרעו בקטע הזה), היא קצרה אבל עם שרוולים ארוכים, היא משחוררת אבל צמודה במותניים, והיא תלך איתכן מהסילבסטר ועד סדר פסח בשמחה. היא מגיעה בשלושה צבעים שנזהיר מראש שהבחירה ביניהם הולכת להיות קשה: ירוק בקבוק, שחור קלאסי ובז׳ זהוב. עבור הסילבסטר מומלץ לבחור באחד הגוונים הכהים (שחור או ירוק) ולהפציץ עם תכשיטי זהב ויהלומים ואודם שחור הוא מאסט כאן. אגב, היא מוצעת כעת במחיר סופר שווה ב- 20% הנחה.

אלגנטיות של איטלקיה: שמלת סיצליה של סבינה מוסייב

כשמדברים על שמלות של סבינה מוסייב בדרך כלל האסוציאציה המיידית היא פנסי ומצנצץ, אבל הפעם רוצות להמליץ דווקא על שמלה שהיא מעט סולידית יותר, ועדיין תתאים ביותר לערב הסילבסטר ולכל אירוע חורפי אחר. מדובר בשמלת מיני אבל עם שרוולים ארוכים וצווארון גבוה (בסגנון גולף), שתתאים במיוחד אם אתן סובלות מקור (אפשר אפילו ללבוש גופיה צמודה מתחת, לאקסטרה חימום). מדובר בשמלה סופר סקסית, שכן, החלק התחתון צמוד ומחמיא, וכדי לאזן, ישנה הדגשה של כתפיים נפוחות, שיוצרת אפיל אירופאי סופר אלגנטי. מוסייב הוסיפה לשמלה גם דיטיילס של כיווצים בבד, וקשירה בצד המותן, שמוסיפה הדגשה מחמיאה ורצויה לטליה. גם הסגירה בגב היא מעניינת ואלגנטית, - השמלה נסגרת ברוכסן עם פתח בצורת טיפה במעלה הגב. בקיצור, שמלה מושלמת לערב השנה החדשה, עם עגילי סטייטמנט ושיער אסוף בקפידה בקוקו נמוך עם שביל באמצע או בצד, וגם כאן - חובה אודם אדום. נעלי עקב שפיציות או אפילו מגפונים מעודנים עם עקבים, קלאצ׳ מנצנץ ויש לכן קלאסיקה נצחית שתמיד עובדת.

שיק על זמני״ שמלת אניה של דנה סידי

עוד שמלה שצריכה להגיע עם אזהרת חרישה רצינית היא שמלת אניה של דנה סידי, שלעניות דעתינו, בכל חורף שלא תשלפו אותה מהארון, היא תעבוד לכן. באחריות. מדובר בשמלת מיני מחמיאה וצמודה (אבל לא מדי) שהגזרה שלה מעט מזכירה בלייזר מעטפת בחלקה העליון, ואז - טוויסט בעלילה, וגם טוויסט בשמלה, הגזרה נצמדת במותניים עם חגורת קשירה. החוכמה בשמלת הסאטן הסקסית וה״פנסית״ הזו, היא שמצד אחד היא מאוד אלגנטית, והחלק העליון שלה ממש מזכיר כאמור ז׳קט מחויט, ומצד שני היא שמלת מיני קצרה - מה שמאזן ומוסיף קלילות נחוצה לכל הסיפור. בקיצור, מושלמת למסיבה מכל סוג שהוא.

לא רק שמלה - עם חצאית אפשר לעבוד לכל איוונט

מי אמר שאנחנו חייבות להתחייב לשמלה או ל״וואן פיס״ כלשהו, כשאפשר ללכת דווקא על חצאית מיני שווה, שעם האדפטציות הנכונות תוכל ללכת איתנו גם בחורף, גם בקיץ, גם לאירועים ואפילו לעבודה? חצאית איישה של נטע אפרתי היא האחת שאתן זקוקות לה בארון. מדובר בחצאית מיני עשויה בד סאטן, עם קשירת צד בסגנון מעטפת, שתהפוך למה שרק תרצו, הכל תלוי בחלק העליון שתצוותו לה. אבל אנחנו כאן כדי לדבר קודם כל על הסילבסטר, אז קבלו - כל טופ צמוד עם שרוולים ארוכים יתאים כאן, אבל הכי יתאים טופ בגזרת מעטפת בעדיפות לבגד גוף צמוד עם מחשוף נדיב, מבד שחור תואם או בד ניטרלי אחר (נסו לא להתנגש עם הסאטן של החצאית). בהמשך, תוכלו לצוות לחצאית המושלמת הזו אפילו טי שירט לבנה קלאסית ונעלי עקב ולצאת בערב לבר או מסעדה בגרסא הכי סטייל שלכן.