תיק אוברסייז, שרשרת צ׳וקר ועגילים ארוכים לערב: האקססוריז הנכונים לעונה

כמה קטנים, ככה מחוללים מהפך. אילו עוד אמצעים יש בכוחם לרומם תלבושת בסיסית של ג'ינס וטי-שירט ושמלת ערב קלאסית כאחד, כמו תכשיטים, תיקים או כובעים? כמה טרנדים בולטים שנראה העונה, והדרך הנכונה לאמץ אותם

יש על אקססוריז בחיים האלה? כמה קטנים, ככה מחוללים מהפך. אילו עוד אמצעים יש בכוחם לרומם תלבושת בסיסית של ג'ינס וטי-שירט ושמלת ערב קלאסית כאחד,  כמו תכשיטי מעצבים, תיקים או כובעים? אקססוריז ממנפים את הפוטנציאל של פריטי לבוש שונים, ומאפשרים ליצור לוקים חדשים ו״פרשים״, באופן שבגדים לבדם פשוט לא מסוגלים לעשות, וזהו גבירותיי, כל הקסם. 


בין שאתן חובבות נצנצים ופייטים, ובין שאתם סולידיות ומינימליסטיות יותר, אקססוריז מגיעים בשלל גדלים, צבעים וסגנונות, ולמרות שצצים טרנדים כאלה ואחרים, שכיף ואף מומלץ לאמץ על מנת להרכיב לוקים עדכניים, חשוב שתישארו נאמנות לעצמכן ותשכילו לבחור מביניהם את אלו שהם הכי ״אתן״.

כמה מהטרנדים הבולטים באקססוריז לעונה הקרובה

תיקים אוברסייז


יהיי, אנחנו לא מאמינות שזה קורה, החלום שלנו התגשם ויש בשורה במחלקת התיקים לנשים. הכל מצביע על כך שהתיקים האוברסייז, שחלפו ממחוזותינו כבר לפני כמה שנים, בצער רב, עומדים לעשות קאמבק. ולמה זה משמח אותנו כל כך? קודם כל, כי אין נוח וכיף כזה - לדעת שיש לנו שק גדול ומכיל, תרתי משמע, שמקבל אותנו כמו שאנחנו, עם כל הפיצ׳פקעס שלנו, עם הג׳קט שלקחנו למקרה שיהיה קר במשרד, עם הנעליים להחלפה למשמרת ב׳ עם הילדים ישר מהעבודה, עם המגבונים להסרת איפור, עם הקרם ידיים והכי חשוב - עם הנשנושים לשעת חירום. כן, כאלה אנחנו. אוהבות את כל הבית עלינו ואיתנו לדרך. מה תעשו לנו? 


אז עכשיו ברור למה כל כך שמחנו לראות שעל המסלולים של קלואה, בוטגה ונטה ועוד רבים וטובים הופיעו תיקי ענק, ונתנו לנו גושפנקה לשריטה הזו. חוצמזה, כלומר מעבר לנוחות הפרקטית שתיקים אוברסייז מספקים, יש בהם משהו מאוד קולי ונונשלנטי, שגם יכול מאוד להתאים לאופנת הרחוב העדכנית. תחשבו על זה רגע, לוק סטריט וור של מכנסיים גדולים בגזרת דגמ״ח, טופ ומעיל בומבר, ילך הרבה יותר טוב עם תיק שק גדול מאשר תיק קוקטי ומאוד ״גירלי״, לא ככה?

באתר רזילי תמצאו תיקים העונים להגדרה הזו, של מעצבי תיקים ישראלים, לצד מעצבים מחו״ל, לרבות רזילי סטודיו, מותג הבית. ההמלצה שלנו לכוון לדגמים ״קאיה״ ו״רקואל״.

עגילים עם נוכחות

לפי איך שזה נראה, יתקיים העונה סוג של מתח בין האוברסייז והדרמטי, לבין המינימליסטי והמאופק, הן בתחום האקססוריז והן בתחום הבגדים. אז גם בזירת העגילים, מסתמן כי עגילים עם נוכחות, כאלה שאי אפשר שלא לשים לב שאתן עונדות, הם הדיבור. החל מעגילים ארוכים לערב שיכולים ממש לעשות את ההופעה, למשל כאשר אתן לבושות בשמלה שחורה או בלבוש ניטרלי קלאסי אחר, ועד עגילי חישוק עבים ליומיום, שממשיכים איתנו מעונות קודמות. עגילים ארוכים ותלויים, או רחבים ומעוגלים, ואפילו כאלה דמויי נברשת, או במילים אחרות - עגילים עם נוכחות ודרמה, ימשו כפריטי סטייטמנט העונה. כשחושבים על זה, זה יכול להיות די נוח, במיוחד במקרים שלא מתחשק מאוד להפציץ עם לבוש מיוחד - הם כבר יעשו את העבודה בשבילנו. מגמה נוספת המסתמנת בתחום, היא הקאמבק של צבע הכסף, אחרי שפינה את הבמה באופן די בלעדי לזהב בשנים האחרונות. מי אמרה ניינטיז ולא קיבלה?

באתר רזילי תמצאו שלל עגילים העונים להגדרה הזו, כאלה עם נוכחות ועם סטייל, במיוחד של המעצבות המוכשרת גבי, תחת המותג GABY'S, שיש בהם טאץ׳ של רומנטיקה אורבנית, וכן של NORITAMY, המותג המינימליסטי האהוב וההו כה שיקי. 


שרשראות צ׳וקר - ד״ש מהניינטיז


בין שאתם אוהבות את זה או לא, אופנת ה-Y2K לא מראה סימנים של היחלשות, והיא ממשיכה איתנו גם העונה. אם נתעקש להסתכל על הצד החיובי, זה אומר שנוכל להמשיך לעשות שימוש באקססוריז טרנדיים שרכשנו בשנה שעברה וכו׳. עם זאת, שרשראות הצ׳וקר שחזרו לאופנה לפני שנה, עוברות איזשהי טרנספורמציה ונהיות מהודרות ובוגרות יותר. אז כן, זה אומר שתצטרכו להפסיק לעקוץ את הצ׳וקר מהבת הטינאייג׳רית שאולי יש לכן בבית, ולהצטייד בשרשרת מעט יותר רצינית, אולי אפילו תכשיט של ממש, מעוטר באבני חן או יהלומים.  אם זה פחות הסגנון שלכן, גם צ׳וקרים מינימליסטים יותר יהיו בעניינים, עם רצועות כסף או רוז-גולד, עם תליון בודד מחובר באמצע.


כובע מצחיה בחורף? לגמרי

בגזרת הכובעים, אם חשבתן שבחורף הם פחות רלוונטיים, במיוחד כשלא ממש קר פה, אז תחשבו שוב. בחורף הזה כובעי מצחיה, ובמיוחד כובעים בסגנון בייסבול ספורטיבי הם הדיבור. עם מה זה יכול להתאים? עם לוק בייסיק משודרג, בסטייל ספורט-אלגנט. לדוגמא, לוק המורכב ממכנסיים מחויטים, טי שירט, בלייזר וסניקרס, יזכה לשדרוג משמעותי עם תוספת של כובע מצחיה בגוון כהה. כמובן שגם כל לוק ספורטיבי פר אקסלנס של טייץ, טרנינג, סווטשירט וסניקרס יתאים לתוספת הקולית הזו, שתמיד לוקחת אותנו למקום של דיסטנס ושל ריחוק מכוון, בסטייל.

עוד סגנון של כובעים שממשיך להיות רלוונטי גם העונה, הוא כובעי הבאקט, שנלקחו גם הם בהשאלה מהסטייל של הסקייטרים הכי מגניבים בבלוק. הכובעים האלה יתאימו מאוד ללוקים בסגנון ״סטריט״, לרבות לפריטי לבוש כמו סווטשירט קפוצ׳ון, מכנסי ג׳ינס רחבים בסגנון באגי, הנשפכים מעט מעל הנעליים וסניקרס צ׳אנקיות. אבל יש לצרף כאן הסתייגות קלה, הלוק הזה לא מתאים לכל אחת. מי שזה מתאים לה ודאי יודעת.

באתר רזילי תמצאו מספר סגנונות של כובעים לנשים, ובמיוחד כובעים שתמיד רלוונטים כמו כובעי לבד חורפיים וכובעי צמר לחורף, שיתאימו לימים קרים באמת.