להרגיש בחופשת ריזורט בלב העיר: תיק קש ובגדי פשתן הם הדבר הכי נכון כרגע

להרגיש בחופשת ריזורט בלב העיר: תיק קש ובגדי פשתן הם הדבר הכי נכון כרגע

מלבד החום הכבד שעוד יגיע בקרוב, יש סיבה נוספת לעטות עלינו בגדי פשתן קלילים ותיק קש גדול, שאפשר לזרוק בו בנונשלנטיות את כל הבית - אלו הם בדיוק ה״מדים״ של החופשה הקייצית של נשים רבות. מהם פריטי הקש הכי מומלצים, ואיך לשלב אותם עם האאוטפיט?


מעטים האקססוריז שצועקים ״קיץ״ יותר מתיק קש ארוג. למרות שתיקי הקש הגיחו לאוויר העולם, והתחבבו על ידי רבות כבר לפני איזה 50 או 60 שנה, הקיץ הזה הם הופכים לרלוונטיים יותר מאי פעם, מאחר והכמיהה להתחבר לטבע שוברת שיאים.

אפשר לראות מגמות דומות גם בתחומים אחרים, כמו לדוגמא באדריכלות ובעיצוב פנים. מאז הקורונה, ובמיוחד בתקופות הממושכות שנבצר מאיתנו לצאת לטבע, מסתמן תהליך של חיפוש הקרבה אליו בכל דרך אפשרית. הדבר בא לידי ביטוי בבחירה בחומרים טבעיים וגולמיים כמו ראטן, מקרמה וכמובן עץ, ובין פריטי הדקורציה מככבים זרי פמפס שעירים, שטיחים במראה ארוג של עבודת יד וכו׳. באותו אופן, גם באופנה הנלבשת מסתמנת איזו חזרה למקורות, והשימוש בחומרים כמו פשתן וקש תופס תאוצה.  


מלבד החום הכבד שעוד יגיע בקרוב, יש עוד סיבה לרצות לעטות עלינו בגדי פשתן קלילים ותיק קש גדול, שאפשר לזרוק בו בנונשלנטיות את כל הבית - הסיבה היא שאלו הם בדיוק ה״מדים״ של החופשה הקייצית של נשים רבות. במיוחד בחופשה בסגנון בטן-גב, חופשת ריזורט טרופית או ים תיכונית, אלו הם הבגדים שנלבש כשנרד לחוף הים, לבריכה או לארוחת הבוקר שמציע המלון. 


יש כאן איזה קטע של ״פייק איט אנטיל יו מייק איט״, כלומר, נתלבש כמו בחופש - נרגיש שאנחנו בחופשה. הסיבים והמרקמים הטבעיים של הבדים, משפרים את מצב הרוח, ״מקלילים״ את האווירה, ומשחררים את הדאגות.

כך פרצו לעולמנו תיקי הקש, שהיו בעבר שמורים לחופשות בלבד, והביקוש כעת כה גבוה, עד שכל בית אופנה שמכבד את עצמו כבר הוציא בשנתיים האחרונות את הגרסה שלו לתיקים הכייפים האלה, והשמחה גדולה.

החדשות הטובות גם עבור אלו שבוהו שיק הוא לא בדיוק הסטייל שלהן, הן שתיקי הרפיה האלה מגיעים בכל הצורות והגדלים, ויש גרסאות גם יותר אלגנטיות, שניתן לאמץ לצד מערכות לבוש יותר מחויטות.

אילו תיקי קש תמצאו באתר?


באתר של רזילי תמצאו שני דגמים של תיקי קש, בצבעים שונים, תוצרת מותג הבית RAZILI STUDIO. דגם אחד הוא תיק תיק סל ורונה, שעוצב בסגנון תיקי הבאקט שמאוד מאוד טרנדים בעונה הנוכחית. התיקים האלו הם לא רק יפים ונכונים, אלא גם סופר פרקטיים ונוחים, מסוג התיקים האלה שפשוט זורקות בתוכם כל העולה על הדעת, והם יודעים להכיל, בלי לשפוט. הם עגלגלים ושמנמנים, ונסגרים באמצעות שרוך עור, המכווץ את הפתח העליון שלהם עד לכדי סגירה מושלמת. כל התיקים האלה עשויים קש בגוון בהיר, אך עיטורי העור שלהם מגיעים בצבעים שונים לבחירתכן: תכלת, קאמל או לנועזות שבחבורה - כתום. 


הדגם השני שתוכלו למצוא באתר, הוא תיק נשיאה פיזה, תיק בדוגמא אלגנטית יותר, בקווים ישרים ובצורה מרובעת, שבשילוב עם האאוטפיט הנכון, יכול להתאים גם ליום במשרד. התיקים בדגם הזה, עשויים גם הם מקש כחומר מרכזי, אך מעוטרים במסגרת עור עבה וקונטרסטית בצבעים נועזים - ירוק, כחול או שחור. 


עם איזה אאוטפיט יתאימו תיקי הקש?

אז כמובן, הבחירה המתבקשת לשילוב של תיקי קש היא כמובן עם בגדים בסגנון בוהו. שמלה לבנה קלילה מפשתן או מבד אחר במראה טבעי ורך, שמלות או חולצות בדוגמאת פייזלי, ובגדים קלילים בדוגמא פרחונית. עוד צירוף מתבקש מאוד עם תיק קש גדול, הוא כמובן לצוות אותו ללוק של חולצה מכופתרת אוברסייז, בעדיפות לאחת בצבע לבן, תכלת או ורוד בהיר, וכזו העשויה מבד במראה טבעי כמו פשתן. את החולצה ניתן ללבוש משוחררת מעל ג׳ינס קצר, או בתוך מכנסי ברמודה בגוון בהיר, כמו בז׳ או קאמל. באופן כללי, בגדים בגוונים בהירים או בצבעים במראה טבעי, חום על כל גווניו, שמנת ובז׳, ישתלבו באופן הרמוני עם גווני הקש.

אופציה של לבוש בסגנון אחר, שאינו בוהו, היא לשלב את תיק הקש עם מערכת לבוש בסטייל אורבני יותר, דוגמאת חולצה או סריג פסים, ג׳ינס לבן או שחור בגזרה ישרה, וג׳קט בצבע בז׳ או כחול נייבי. באופן כללי, השילוב של צבע הקש יחד עם כחול עמוק, יוצא אלגנטי ונעים לעין, עם קריצה לצבעים של החול והים, גם כשאנחנו רחוקות מכל הטוב הזה.

הפריטים שישלימו את הלוק - כובע קש ותכשיטים באווירה קיצית

כולנו יודעות שבסוף, אקססוריז הם כל הסיפור. הלא הקדשנו כתבה שלמה לאקססורי אחד ומוצלח - תיק הקש. אז אחרי שפירטנו אילו תיקי קש הם המומלצים והנכונים ביותר, נכון לשעה זו, וגם הסברנו עם אילו מערכות לבוש הם יתאימו, לא נשאיר אתכן בלי כמה המלצות לאקססוריז רלוונטיים. אז קודם כל, אי אפשר לדבר על קיץ בלי לדבר על כובע. כי לא רק שכולנו חכמות בשמש, מגיע איזשהו גיל שכובע זה מאסט. כמובן, אין מתאים יותר לכל הלוק הזה של תיק קש ומכופתרת קלילה נונשלנטית מאשר כובע קש. באתר תמצאו שלל דגמים של כובעי קש מבית RAZILI STUDIO, החל מהקלאסיים, בצבע טבעי, בעיטור רצועת בד צבעונית, ועד כובעי קש ורודים, צהובים וכתומים, שיגנבו את ההצגה.

מבחינת התכשיטים, יתאימו כאן שני סגנונות עיקריים: או תכשיטי זהב עדינים דוגמת עגילי חישוק, מספר שרשראות זהב שתענדו יחד, וצמידי זהב, או תכשיטים בשילוב חומרים טבעיים, כמו רצועות עור, צדפים, פנינים, חרוזים ואבני חן גולמיות.