מותגי תכשיטים שיסדרו את הלוק לאירוע

עגילים ארוכים או שרשרת פנינים: מותגי תכשיטים שיסדרו את הלוק לאירוע


אחרי שדאגנו לשמלה עבור אירועי הקיץ הקרבים, ואף הגדלנו להתאים נעליים מחמיאות, חסר רק משהו אחד, שלעתים קרובות יכול ממש ״לעשות את ההופעה״ בפני עצמו - תכשיטים. כמה רעיונות לשילובים מנצחים


אי אפשר להתכחש לזה שהקיץ מתקרב בצעדי ענק, ואיתו, יד ביד, מגיעים גם האירועים הגדולים, החגיגיים והמרגשים. לקטע הזה דווקא פחות נרצה להתכחש, אם כי נשמח שיש לנו אחלה תירוץ שבעולם לקנות בגד חדש, נעליים שוות ועוד פריטים שיהיה להם שימוש באירוע הנוצץ, ואולי גם בהזדמנויות נוספות, במיוחד ביציאות ליליות המצדיקות הופעה מושקעת. 


אז אחרי שדאגנו לשמלה, אוברול, סט של חצאית וטופ או אולי אפילו חליפה אלגנטית עבור האירועים הקרבים, ואף הגדלנו להתאים נעליים מחמיאות, חסר רק משהו אחד, שלעתים קרובות יכול ממש ״לעשות את ההופעה״ בפני עצמו - אקססוריז כמובן, בדגש על תכשיטים. היופי בתכשיטים כמו שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים, טמון בכך שאנחנו רק צריכות לבחור את הסגנון המועדף עלינו, והעניין סגור. כלומר, אין כאן קטע של מחמיא, לא מחמיא, אין כאן עניין שאם אנחנו בתקופה שמרגישות פחות טוב עם הגוף, אז יש אישיו וכו׳. תכשיטים מתאימים בכל מצב, משמחים תמיד ומרימים את המורל ואת הלוק כולו. 


הנה כמה המלצות לשילובים של תכשיטים עם לוקים לאירועים, וגם כמה מותגי תכשיטים שווים במיוחד, שכדאי להכיר, ואת כולם תמצאו באתר.

אילו תכשיטים יתאימו לאאוטפיט בצבע אחיד?


ברוב המקרים, נשים בוחרות בבגד בצבע אחיד עבור אירועים נוצצים. השחור הקלאסי תמיד עובד, אבל גם צבעים טרנדיים כמו סגול לילך, תכלת, ירוק ועוד, לגמרי יככבו העונה, במיוחד אם השקעתן בשיזוף מבעוד מועד. כך או כך, אם בחרתן בלבוש בצבע אחיד, תוכלו ממש להתפרע עם התכשיטים, ויתרה מכך - הם יכולים ממש לעשות את ההופעה עבורכן, כאשר הבגד משמש כקנבס חלק מתחתיהם. לדוגמא, שרשרת פנינים אמיתיות, שגם מאוד טרנדיות כרגע, תוכל להוות קונטרסט רצוי על הבגד, לזהור ולהחמיא לשיזוף שלכן. גם עגילים עם נוכחות יכולים מאוד להוסיף עניין ואלגנטיות. בקיצור, אם הלכתן על אאוטפיט בצבע אחד - זו ההזדמנות שלכן להתבטא עם אקססוריז ותכשיטים, לתת להם את הבמה להפוך את כל הלוק למעניין וזוהר יותר. 


מה לשלב עם בגד עם דוגמא עשירה או צבעונית?


לא פעם, באירועי הקיץ, ובמיוחד כאלו המתקיימים לאור יום, נשים בוחרות בבגד עם דוגמא צבעונית או פרחונית, שיכולות להיות מאוד משמחות, מאירות ומתאימות לעונה החמה. אם הלכתן על הכיוון הזה, ואנחנו לגמרי בעד, חשוב לאזן עם אקססוריז מתונים יותר, כמו עגילים צמודים, טבעות, צמיד דק ואולי דווקא לוותר על שרשרת במקרים כאלו. העגילים של נוריתמי, יכולים להתאים כאן במיוחד, מאחר והם מגיעים בעיצובים נקיים ומינימליסטיים מאוד. באופן כללי, התכשיטים של המותג האהוב, מתאפיינים בקווים נקיים, בעיצובים גיאומטריים מאוד עדכניים, ואיזו תוספת אדג׳ כזו, שמתאימה למי שמעדיפה להימנע מאובר רומנטיקה בתכשיטים. הטבעות, הצמידים והעגילים של המותג, יתאימו מאוד ללוק עשיר, שזקוק לתוספות מתונות של אקססוריז.  


אילו תכשיטים יתאימו לשמלת וואן שולדר?


שמלות וואן שולדר פרצו לחיינו לפני כמה שנים, ונראה שהפופולריות שלהן רק עולה ועולה. גם העונה נראה הרבה מהן, וזוהי ברכה. הן מחמיאות, אלגנטיות, מתאימות בול לאירועים נוצצים, במיוחד כאשר הן תפורות מבדים מבריקים כמו סאטן, ובקיצור - אהבנו. אם גם אתן אימצתן את הסטייל הזה עבור אחד מהאירועים הקרבים, חשוב שתדעו כיצד לאבזר את השמלות האלו. קודם כל, מאחר ומראש יש עניין באזור המחשוף - כלומר דוגמא א-סימטרית של רצועה או כתפיה על כתף אחת, מומלץ להימנע משרשרת במקרה הזה. לעומת זאת, האוזניים פשוט משוועות לעגילים שווים ונוכחים כאן, וההמלצה שלנו היא להפציץ עם עגילים ארוכים לערב, יחד עם תסרוקת מהודקת ומסודרת. התוצאה שתתקבל היא מראה אצילי וחגיגי, עם המון סטייל ואלגנטיות.

אילו תכשיטים יתאימו לבגד עם מחשוף?


אם בחרתן בשמלה או בטופ עם מחשוף עמוק, זה הזמן להפציץ עם שרשרת עם נוכחות. תוכלו לבחור בין שרשרת אחת עבה ומעניינת, לבין מקבץ של כמה שרשרות זהב יחד, ללוק מעודן יותר. אם בחרתן למשוך את תשומת הלב לאזור הזה, מומלץ לאזן עם עגילים סולידיים וקטנים יותר. תוכלו להוסיף גם צמיד עבה על פרק כף היד, להשלמת ההופעה. מומלץ במיוחד הצמיד הזה של המותג ESKIMOSS, שמצליח להיות נוכח אבל סולידי בעת ובעונה אחת. צמיד מסוג זה יכול לשרת אתכן לאורך זמן, ואפילו ליומיום, גם הרבה אחרי שהאירוע מסתיים. 



אילו תכשיטים כדאי לשלב עם בגד ללא מחשוף?

אם החלטתן ללכת דווקא על חלק עליון סגור, ללא מחשוף, יש לכן שתי אפשרויות בגזרת התכשיטים - או ללכת על שרשרת גדולה ועבה, כמו שרשרת חוליות זהב, שתיתלה מעלה הבגד, או ללכת על עגילים רציניים, עם הרבה נוכחות. מה שכן, זה צריך להיות אחד מהם ולא גם וגם.


הסוד הוא באיזון - תכשיט אחד עם נוכחות והשאר סולידיים

כאמור, תכשיטים הם כיף גדול, ואפשר לשחק איתם ולעשות שילובים כיד הדמיון הטובה עליכן… עם זאת, חשוב לזכור את כלל האצבע של האיזון בשילובים. בגדול, תמיד העדיפו פריט אחד עם נוכחות גדולה ובולטות, כאשר שאר הפריטים צריכים לאזן אותו, על מנת להימנע מבלגן וממצב של ״תפסת מרובה לא תפסת״. אם הלכתן על שרשרת בולטת, אז העגילים צריכים להיות קטנים וסולידיים, ולהיפך. כמו כן, צמידים וטבעות תמיד יוסיפו עוד גלאם ועידון ללוק, ומומלץ שלא להזניח את הזירה הזו של כפות הידיים וכן להשקיע בתכשיטים מתאימים גם שם.