3 הצעות למכנסיים נוחים לנשים - שהם גם סופר שיקים וטרנדים

אם בעבר מכנסיים מחויטים היו שם נרדף למכנסי פיג׳מה או ספורט רחבים, שלא ממש מקובל לצאת איתם מהבית, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. מעצבות מן השורה השיקו זה מכבר מכנסיים רחבים ומשוחררים במראה מחויט ומוקפד, שמאפשרים לנו להנות מכל העולמות בעת ובעונה אחת


מי אמר שמכנסיים נוחים לנשים לא יכולים להיות גם שיקים, טרנדיים וסופר מחמיאים, בעת ובעונה אחת? ההיפך הוא הנכון, למקרה שפספסתן, עולם האופנה הולך יותר ויותר לכיוונים של נוחות ופרקטיקה. מגמות שהחלו בעידן הקורונה, שהשפיע מאוד לטובה על עולם האופנה, במיוחד בהיבט של האקטיב וור ולבוש הפנאי והבית, שהפך ללבוש חוץ לגטימי ויותר. נראה שפתאום, בבת אחת, כולם הבינו שאין סיבה שנתהלך בבגדים לא נוחים, גם כאשר מדובר ביציאה נוצצת, ביום עבודה במשרד וכו׳. המגמה הזו בהחלט פועלת לטובתנו, שלא לומר משחררת אותנו, ליטרלי. זה התחיל מבגדי ספורט ונעלי סניקרס שהפכו לאאוטפיטים לגיטימים גם מחוץ לתחום אימוני הכושר והמשיך בכך שגם בגדים מחויטים ו״רציניים״ הפכו לנוחים ומשוחררים יותר, ואין שמחה גדולה יותר. העניין הוא, שבגדים רחבים או מכנסיים עם גומי במותניים, צריך לדעת איך לשלב עם פריטים שישדרגו את הלוק ויקחו אותו מאאוטפיט של בית (שלא לומר, פיג׳מה), למקום אחר, מסודר, אלגנטי ושיקי. למען האמת, זה לא מסובך, צריך בעיקר לזכור את החוק הכללי - פריטים רחבים, מתפנפים או משחוררים, יש לאזן באמצעות פריט אחר מחויט או אלגנטי. 


כמה הצעות למכנסיים נוחים מאתר רזילי - ולשילובים נכונים

1 המכנסיים המחויטים של העידן הנוכחי - הרבה יותר רחבים ונוחים


מכנסיים מחויטים לנשים עברו דרך, וקיבלו תפנית מרעננת ומאוד נוחה לאחרונה. לא רק שהם הרבה יותר משוחררים, אפשר בהחלט ללבוש אותם לסיטואציות בלתי מחייבות ולא רק למשרד. הכל, כרגיל, תלוי בשילוב. בשנה האחרונה, מכנסיים מחויטים הם כבר אינם שם נרדף למכנסיים בגזרת סיגר (slim) קרובה לגוף ומחייבת, אלא שהם עברו טרנספורמציה לכייון ה״ווייד לג״, ולמעשה כעת הם מגיעים בגזרה גבוהה ורחבה, לאורך כל הרגל. הגזרה הזו היא לא רק הרבה יותר נוחה, אלא גם מחמיאה ליותר מבני גוף. עם זאת, צריך לדעת כיצד ללבוש אותה, ובעיקר להימנע מצירוף של חלק עליון רחב מדי, שעלול לגרום לכן להיראות מסורבלות. 


ההמלצה הספציפית שלנו היא על מכנסיים מדגם ״ג׳ונסון״ של המעצבת דנה סידי. מדובר במכנסיים בגזרה רחבה וגבוהה, עם דיטיילס של פנסים מלפנים, וכיסים מאחור. המכנסיים מגיעים בצבעים שחור, בז׳ או חאקי, ולא נשפוט אתכן אם תרצו את כולם.

עם מה ללבוש את מכנסי ג׳ונסון?

כאמור, המכנסיים האלה יכולים להיות ורסטילים במיוחד, ומתאימים מאוד ללוק ייצוגי, אך גם לשעות הפנאי. ללוק ״רציני״ יותר, תוכלו לשלב אותם עם בלייזר באותו הצבע, אך חשוב במקרה הזה שהחולצה שמתחת תהיה צמודה, על מנת ליצור איזון. אופציה נוספת ללבוש למשרד, היא ללבוש את המכנסיים עם חולצה מכופתרת בתוך המכנסיים ולהוסיף חגורת עור שחורה דקה. יחד עם נעלי עקב עם חרטום מרובע או מחודד, יתקבל לוק ייצוגי קלאסי ועל זמני. אם חשקה נפשכן לקחת את המכנסיים האלו ללוק קז׳ואל, תוכלו לעשות זאת בקלות בשילוב עם טי שירט בתוך המכנסיים ונעלי סניקרס טרנדיות. תוספת של ג׳קט במראה ספורטיבי ובאורך קרופ, תשלים את הלוק היטב. 


2 לוק יומיומי מושלם - מכנסיים רחבים של נטע אפרתי


אם חיפשתן מכנסיים רחבים שיהיו גם אופנתיים, גם מחמיאים וגם נעימים בטירוף על הגוף - תמו חיפושיכן. מצאנו את הזוג המושלם שיתאים ללוקים יומיומיים ולערב כאחד, הכל תלוי בשילובים, באקססוריז, בשיער ובאיפור כמובן. הדיבור הוא על מכנסי סאטן מדגם ״אנה״ של המעצבת נטע אפרתי. המכנסיים, שמגיעים בשלושה צבעים מהממים, שהבחירה ביניהם קשה למדי - שחור קלאסי, ורוד עתיק או ירוק מעושן, מתאפיינים בגזרת ״ווייד לג״ שלא רק שהיא סופר טרנדית, היא גם סופר נוחה ואפילו מחמיאה. המכנסיים מצוידים בגומי רחב ונוח במותניים, אבל כזה שלא פוגם בלוק והודות לבד המבריק, עדיין נראה פנסי. השילוב המושלם בין קז׳ואל נוח בטירוף לבין הידור מוקפד. המכנסיים האלה מושלמים ללוקים יומיומיים, לרבות השילוב עם טי שירט לבנה וג׳קט ספורטיבי בגזרת קרופ. אם בא לכן לקחת את המכנסיים האלה ללוק של ערב, תוכלו לעשות זאת בקלות בשילוב עם טופ קטן ובלייזר שחור, נעלי עקב ועגילי סטייטמנט. אף אחד לא ינחש כמה נוח ונעים לכן כשאתן יושבות בבר או במסעדה, או רוקדות במסיבה. כיף כמו שתוכנן לנו במקור.

3 השילוב המושלם בין המחויט לנוח - מכנסי רונסון של אלה לוי


המעצבת אלה לוי ידועה ביכולות הקסם שלה לעצב בגדים שנראים טוב ומקנים לנו לוק מוקפד, אך בד בבד הם גם נוחים, קולים וכיפים. השילוב המושלם בין המחויט לנוח. בנוסף, העיצובים הם תמיד קלאסיים ועל זמניים, או במילים אחרות - הפריטים האלה תמיד שווים את ההשקעה, כי מדובר בהשקעה לטווח הארוך. אם חשקה נפשכן במכנסיים שחורים לנשים, שמנציחים את השילוב הנפלא של לוק מחויט וייצוגי, יחד עם נונשלנטיות ופאן, אז מצאנו את הזוג המושלם - מכנסי ״רונסון״ של אלה לוי. מדובר במכנסיים מחוייטים בגזרת צ׳ינו קלאסית, כלמר כאלה שנהיים צרים כלפי מטה במורד הרגל, והם מצוידים בפנסים קטנים היוצאים מהמותן, מה שהופך אותם למתאימים ומחמיאים לכל גזרת גוף. זה מעין טוויסט על המכנסיים המחוייטים הקלאסיים, כאשר הם מגיעים בגזרה קצת יותר משוחררת וכיפית. אפשר בהחלט ללבוש אותם למשרד בתוספת בלייזר ונעלי לאופרס, ואפשר להסתלבט איתם בכיף בסופ״ש, עם טי שירט לבנה, סניקרס וג׳קט קליל באורך קרופ.