adidas X stella mccartney: דרופ חדש אביבי של המעצבת וענקית הספורט

שיתוף הפעולה שהחל את דרכו בשנת 2005, ממשיך לייצר לנו בגדי ספורט איכותיים במיוחד, שמתאימים ללבישה בסוגי אימונים שונים, אבל לא פחות - כלבוש אופנתי שיקי במיוחד. עכשיו באתר רזילי - דרופ חדש עם כמה פריטים שכדאי לשים אליהם לב

גאווה גדולה להמשיך ולקחת חלק מהשותפות הייחודית - adidas stella mccartney המשלבת באופן מושלם בין תחומי האופנה והספורט. שיתוף הפעולה שהחל את דרכו בשנת 2005, ממשיך לייצר לנו בגדי ספורט איכותיים במיוחד, שמתאימים ללבישה בסוגי אימונים שונים - החל מריצה ועד ליוגה, טניס ואפילו שחייה. כמובן, הטאצ׳ השיקי, הבועט והמיוחד לא פוסח על אף פריט בקולקציות שהשניים עיצבו יחד מאז תחילת דרכם המשותפת. זהו שיתוף הפעולה המקיף והחדשני ביותר מסוגו של אדידס, המתאפיין בגזרות נקיות, קווים מדויקים והתאמה מושלמת לגוף הנשי. כל אלו מאפיינים את העיצובים של מקרטני מאז ומתמיד. עוד מאפיין שמקפידים עליו בייצור הפריטים של אדידס וסטלה מקרטני, הוא שמירה על קוד אתי שעיקרו צמצום הפגיעה האקולוגית. הלבוש מיוצר בשילוב של חומרים ברי קיימא, דוגמת פוליאסטר וניילון ממוחזרים, כותנה אורגנית, חוטי תפירה ממוחזרים ועוד, לצד טכנולוגיות ייצור חדשניות שפותחו במפעלי אדידס, לדוגמא, טכנולוגיית adidas DryDye לצביעת בדים, שלא כוללת מים כלל.

המטרה: להכניס צבע, חיות ושיק לבגדי הספורט היומיומיים 


כל הסיפור הזה התחיל לרקום עור וגידים, כאשר מקרטני ביקשה להפיח חיים חדשים בבגדי הספורט הנשיים המשמימים שהיו נהוגים עד לתקופה ההיא. הצבעים היו בסיסיים מאוד והעיצובים היו חסרי ייחוד וגיוון. מקרטני ראתה בכך הזדמנות אמיתית להציע לנשים פריטי לבוש שהן יכולות להתאמן איתם, ועדיין להרגיש טוב עם איך שהן נראות. כמו כן, היא התלהבה מהטכנולוגיות החדשניות שאדידס השתמשה בהן לייצור בגדי והנעלת הספורט, והשאר, כמו שאומרים - היסטוריה.

הייחוד של הקולקציות של אדידס סטלה מקרטני הוא שלא נעשית פה כל פשרה על האיכות ועל הביצועים הגבוהים של הפריטים -  בגדים ספורט בסטייל ושיק, בלי שתצטרכו להקריב לא את הסגנון ולא את הנוחות והפרקטיקה של מה שאתן לובשות לאימון, ומחוצה לו. 


אילו פריטים מככבים בקולקציה החדשה ומהם הפריטים שנחתו ממש עכשיו באתר?

אז אם גם אתן עוקבות באדיקות אחר מעלליהם המשותפים של מעצבת העל הבריטית וענקית הספורט שלעולם לא מאכזבת, אתן בטח כבר לא יכולות לחכות ולשמוע ולראות את הפריטים שנחתו ממש השבוע באתר רזילי, והם כבר זמינים מאוד ומתאימים בול ללבישה ולנעילה ממש בתקופה הזאת. אומרים שבישראל אין ממש עונת מעבר, ובדרך כלל זה די נכון - חורף קר ומיד קיץ לוהט, בלי איזו הפוגה קומית ביניהם. אבל דווקא השנה בהחלט מתרחשת פה עונת מעבר, וכבר בימים אלו, יש ימים אביביים מאוד, אפילו כאלה שאפשר לרבוץ על החוף, ויש ימים של גשם קל. כך או כך, הטמפרטורות שנעות סביב ה-20, מאפשרות ללבוש את הבגדים האלה שהם ״בין לבין״, ובתכלס זה הכי כיף. למשל, לשלב בין חולצת טי שירט למכנסי טרנינג, בין מכנסיים קצרים לבין ג׳קט, מכנסיים ארוכים וסנדלים וכו׳. אז הפריטים מהדרופ החדש של אדידס ומקרטני הם בדיוק כאלה. הנה כמה מהבולטים שביניהם:


חולצת טי שירט מדויקת 


״יש לי מספיק טי שירטס איכותיות בארון״. אמרה אף אחת, אף פעם. טי שירט טובה ומדויקת היא פריט שאף פעם אין מספיק ממנו, בטח שלא במספיק צבעים ועיצובים מעניינים. אז הנה, תמו חיפושיכן - טי שירט אוברסייז בצבע ורוד בהיר היא בדיוק מה שחסר לכן בארון לאביב ולקיץ הקרובים. לא רק שהיא בצבע הנכון ובגזרה המדויקת, שתבוא בול על טייץ בייקר בקיץ ועל ג׳ינס כבר עכשיו, גם הוסף לה כיתוב מעניין, שרב הנסתר על הגלוי בו. דוגמת האות "S" (רפרנס לסטלה כמובן) הענקית בכתום על החולצה, מורכבת מהכיתוב ״dyes by nature" , ואלו הן לא סתם מילים, אלא איזכור לאופן בו נצבעה החולצה, בדרך שאינה פוגעת בסביבה, ומחומרים טבעיים ואקולוגיים. 


לעולם לא תצעדי לבדך - סנדלים נוחות הן מאסט

אי אפשר להפריד את אופנת הספורט מנוחות, וכל הטרנדים של ה״סטריט״ ושל האקטיב וור, מדברים בשפה אחת, לפיה הבגדים הם לא רק קולים ויפים, אלא גם נוחים ופרקטיים, מתוך המחשבה הנכונה שממש רואים את זה כשנוח לכן. זה חלק מהגישה ומהוייב. אז אם חיפשתן סנדלים נוחות לקיץ המתקרב ובא, הנה אופציה מהממת במיוחד. הסנדלים הצבעוניים Asmc Graphic מדגם איקה, הם סנדלי פלטפורמה שהולכים לגנוב את ההצגה ביג טיים. הם צ׳אנקיים, הם ספורטיביים, הם נסגרים עם סקוטצ׳ והם יתאימו בול למכנסיים רחבים או אפילו לחצאית או שמלת מיני, בקטע פחות צפוי. למקרה תהיתן, גם הסנדלים האלו נמבעו בשיטה ייחודית ידידותית לסביבה.

אם כבר כובע באקט - שיהיה של אדידס וסטלה מקרטני

אין זה סוד שאנחנו סאקריות של כובעי באקט, שעוזרים לנו לקחת את עצמנו קצת פחות ברצינות. בניגוד לכובעי מצחיה (שגם להם אנחנו שומרות אמונים, אבל בקטע אחר), שיש בהם מן שמירת הדיסטנס והקשיחות הקלה, בכובעי באקט יש משהו קצת יותר ״חמוד״ ונגיש, והם יכולים להקליל כל הופעה קיצית, תוך שהם גם מגנים על עור הפנים שלנו מקרינת השמש. אז אם כבר ללכת על כובע באקט, שיהיה של סטלה ואדידס. מדובר בכובע בעיצוב מינימליסטי, בצבע שחור, עם עיטור לוגוג קטן בצד, שזה בגדול כל מה שצריך כדי לא להפריע לכובע הזה להתקיים ולשדרג לנו את ההופעה. עם אילו אאוטפיטים הוא יתאים? מכופתרת אוברסייז עם טייץ קצר והסנדלים מהסעיף הקודם, ג׳ינס ישר וטי שירט, שמלת מיני וג׳קט ג׳ינס אוברסייז, וכמובן - בגד ים בצבע חלק או בדוגמא מינמליסטית.