juicy couture, twotone ועוד מותגים שווים בסייל הקיץ של רזילי

הסייל העונתי של רזילי יצא לדרך, ותשמחו לשמוע שהוא כולל גם מותגים אטרקטיביים, המציעים את מרכולתם בהנחות של 20-30%. שווה זו לא מילה

יש אנשים שאוהבים את הקיץ בגלל הים, הפירות השווים ואווירת החופש שבחוץ, ויש אותנו, שיש לנו רק דבר אחד בראש: הסיילים של הקיץ. כן, אין מה לעשות, הצעד הראשון בטיפול בבעיה הוא להודות שיש לך כזו… בכל מקרה, בזמנים כמו עכשיו, כשכמעט כל האתר של רזילי מוצע במחירי הנחה של 20-30%, קשה להאשים אותנו שאנחנו מסתובבות עם עיניים נוצצות ודופק מואץ. 


למה זה בדיוק הזמן לרכוש פריטי לבוש והנעלה שווים?

האמת שכל זמן הוא זמן טוב לרכישה של פריטי לבוש והנעלה איכותיים, של מותגים מובילים שאפשר לסמוך עליהם, אבל סייל הקיץ הוא אחד המדויקים מבחינת תזמון. החודשים החמים יולי-אוגוסט עוד לפנינו, ולמעשה בישראל, גם ספטמבר-אוקטובר הם קיץ לגמרי, מה שאומר שיש לנו עוד ים זמן ללבוש ולנעול את אשר נרכוש כעת. מהצד השני - המחירים הם מחירי סוף עונה. שיחוק רציני העניין הזה, לא ככה?

אם כל הסיילים האלה מסביב קצת עושים לכן סחרחורת ואתן מוצאות עצמכן מעט מבולבלות בתוך המבחר, תנו לנו לעזור. בואו נתמקד בכמה מותגים שווים ואטרקטיביים במיוחד, שהפריטים שלהם באתר רזילי מוצעים כעת בהנחות סופר משתלמות. 


הכי קיץ בצבעים ובגזרות - juicy couture

מותג האופנה שנודע בחליפות הקטיפה הפסטליות שלו, ובאסתטיקה קלילה אבל זוהרת, חווה קאמבק היסטרי בשנים האחרונות. juicy couture פרץ לתודעה והיה סופר פופולרי בתחילה בתחילת שנות האלפיים. הלוגו הדומיננטי, הצבעוניות הנועזת, ושיתופי הפעולה עם הסלבס, יצרו לו שם רציני. לאחר תקופה של דעיכה, המותג חווה כעת תחייה מחודשת, בעיקר בשל טרנד ה-Athleisure, המשלב אלמנטים של לבוש ספורט עם אופנת קז'ואל. חליפות הטרנינג הקטיפטיות בדיוק מיישרות קו עם הסטייל הזאת. גורם נוסף שהחזיר את המותג לעניינים הוא הפופולריות המתחדשת של אופנת המילניום, שבקרב בני נוער נחשבת לנוסטלגית (!), כן, אנחנו לא צעירות כמו שחשבנו… עוד השפיעו על הקאמבק של ג׳וסי הן דמויות משפיעות כמו קים קרדשיאן, שתועדו לובשות ג'וסי קוטור, מה שיצר עניין ונראות מחודשת למותג.

הפריטים הכי שווים של ג׳וסי קוטור המוצעים כעת בסייל: ג׳ינסים בגזרת ווייד לג


אם גם אתן חובבות נוסטלגיה, או כמונו - פשוט אוהבות את העיצובים ואת הסטייל של ג׳וסי קוטור, תמצאו כעת באתר ג׳ינסים מצוינים של המותג במחירי סייל של 30% הנחה. כידוע, ג׳ינס הוא פריט שלעולם לא יוצא מהאופנה, והולך איתנו גם בקיץ, עם טופ קטן וכפכפים צ׳אנקיות או נעלי עקב ליציאה. הג׳ינסים של juicy רובם בגזרת ווייד לג טרנדית או בגזרה ישרה קלאסית, ובקיצור, אי אפשר לטעות כאן. אתן צריכות אחד כזה בארון, ואם כבר, אז שיהיה של מותג איכותי ובסייל. 


טרה - מותג בייסיק משודרג שפשוט מצטיין בכל מה שהוא עושה


 אם טרם הכרתן את המותג terra , הרשו לנו להתכבד ולגלות לכן עולם שיש בו כל מה שאתן צריכות. מדובר בעיצובים נקיים, בייסיק אלגנטי ומדויק, שבסופו של יום (וגם בתחילתו) - אלו הם בדיוק הפריטים שנרצה ללבוש. פריטים נשיים כמו שמלות מידי, גופיות שיושבות בול על הגוף ועוד הם ההתמחות של המותג הישראלי המצטיין.  


הפריט הכי מומלץ מהסייל של TERRA: שמלת מידי מדויקת מוכנה לחרישה


אנחנו מודות, חיכינו לרגע שהשמלה הזו של טרה תגיע לסייל, ולא היה פשוט בכלל לחכות. אחרי שהתחדשנו באחת בתחילת העונה כבר לא היה ספק - יש צורך בעוד ממנה, בצבע נוסף. אי אפשר להמשיך ככה לחרוש פריט אחד כל הקיץ. והנה הגיע הרגע, ושמלת מידי מדגם ״סאנרייז״ סוף סוף מוצעת במחיר של 30% הנחה. מדובר בשמלה צמודה, עם כתפיות רחבות ומחשוף מרובע סופר אלגנטי ושיק, עשויה מבד סריג דק ואיכותי, שנעים ללכת איתו גם בקיץ. מאחור בגב יש לה את אותו המחשוף המהמם, שמוודא שגם מי שמביט בנו מאחור יבין שמדובר בפאשניסטה מהשורה. 


קלאסיקה אבל בסייל: Twotone

בית האופנה twotone, דוגל בעיצובים נקיים ומינימליסטיים, בגזרות קלאסיות ועל-זמניות, ובדים איכותיים במיוחד. במילים אחרות, כל מה שהופך בגד לקלאסיקה, ולכזה שאפשר לעשות בו שימוש לאורך שנים. טוב לנו, טוב לסביבה, טוב לארנק ובקיצור, כולם מרוצים. אין כמו סייל כדי להתחדש בפריט שהוא לתמיד. זו בדיוק הכוונה כשמדברים על להנות מכל העולמות - גם מחיר טוב, גם פריט חריש וגם שיק. מה רע לנו? 

שני פריטים של Twotone שלכדו את עינינו באופן מיוחד העונה

המכופתרת האלמותית

כל אחת צריכה בארון לפחות מכופתרת אוברסייז אחת, וכדאי מאוד שתהיה זו אחת איכותית ומדויקת. בדיוק כזו מצאנו אצל Twotone העונה, וכעת היא גם בסייל של 20% הנחה. מדובר בחולצה בגזרה קלאסית, בדוגמאת פסים דקים בשחור-לבן, שהיא בדיוק ה״גו-טו״ של הבגדים שאפשר תמיד לסמוך עליהם ״כשאין לנו מה ללבוש״. החולצה הזו תתאים במיוחד עם ג׳ינס קצר או ארוך, וגם עם מכנסיים לבנים בגזרה ישרה. 


טי שירט עם טוויסט - חולצת אנטוני

חובבות הבייסיק להתפקד. אם כבר קצתן בטי שירטים שאתן חורשות עליהן ובא לכן קצת לגוון, אבל מהצד השני, עדיין חשקה נפשכן בטי שירט, יש לנו פיצוח מושלם. חולצת אנטוני של Twotone היא כל מה שחיפשתן: מדובר בחולצה בגזרת טי קלאסית, אך עם מפתח צוואר עגול וסגור יחסית, גזרה משוחררת ושרוולים קצרים. אבל הנה פה מגיע הטוויסט - הבד שלה מעט מבריק, ולכן היא זוכה בלוק משודרג ואלגנטי, ואי לכך היא תוכל ללוות אתכן אפילו לפגישות חשובות. כמו כן, הוסף לה מאחור דיטייל משדרג נוסף - סגירת לולאה וכפתור בגב. היא מגיעה במגוון צבעים, החל מהשחור הקלאסי ועד לוורוד פוקסיה, וגם היא מוצעת כעת במחיר שווה במיוחד ב-20% הנחה.