Light Up The Night - by Yarden Harel

המלצות לבוש לעונת האירועים הלוהטת

איזה כיף! עונת האירועים כבר כאן, כולנו חזרנו לשגרה ואיתה לאותם ערבים בלתי נשכחים של שמחות והרמות. צבע החיוניות חזר ללחיים שלנו, כולו ורוד סמוק משמחה, זולג בצבעוניות המהפנטת לקולקציית הקיץ בסמוך  לשחור הקלאסי.

במיוחד בשבילכן אספתי את הפריטים המועדפים עלי מבית המותג ״רזילי״, מולטי-ברנד שמאגד בתוכו עיצובים של שלל מעצבים ישראלים חמים כמו נטע אפרתי, MOA, נטע אפרתי, MOI ועוד לצד ליין עצמאי של המותג שיצירות האופנה שלהם מתאימות לכל אירוע.

  

הפרזנטורית החדשה והלוהטת של ״רזילי״ היא במקרה חברתי היפה שביט ויזל, אז ישבתי איתה לשאלון הקיץ המיוחד שלי, וכמובן שנהנתי מכל רגע. הקמפיין בכיכובה של חברתי צולם על ידי דור שרון בלוקיישן מפתיע - קניון גן העיר בתל אביב, מקום בו מתקיימת נקודת השקה בין האורבניות המחוספסת של הקניון הוותיק לאלגנטיות והיוקרה של קולקציית הערב, מה שיוצר דיסוננס מפתיע ומרהיב ביופיו.

אירוע בוקר

שמלה קיצית, גזרה נשפכת, תוספת כתפיות - זה מה שאתן צריכות בלחות של יולי-אוגוסט - במיוחד אם אתן מוזמנות לאירוע חוץ; שיק? צ’ק. נוח? צ’ק. אפשר לאכול בסופה בלי שילחץ לכן במותניים? צ’ק! צ’ק! צ’ק!

     

  סט מעולה של המותג ״רזילי״ שנע בין קלאסי לטרנדי. שימושי ביותר וקיים במספר צבעים. הפייבוריט שלי: סגול לילך.

אירוע ערב

איזה צבע! איזו טקסטורה! איזו שמלה שיושבת פצצה. אם את רוצה לבלוט באירוע, זאת השמלה בשבילך. 

שביט ויזל בשמלה שהיא רב המכר הגדול ביותר של חנויות הרשת שלנו! עם גזרה מחמיאה לגוף, הדגם הזה מתאים לכל אירוע בוקר או ערב, ואפילו ניתן לאמץ אותו לחיי היומיום בתוספת סניקרס תואמות.  

לא התאפקתי, וגם אני מדדתי את השמלה! בשחור!!!

 

״שומעת? זה אירוע שצריך לדפוק בו הופעה!״

 

הנה שמלה שאני חייבת בארון שלי בהקדם האפשרי! נוצרה אקסקלוסיבית על ידי המותג MOA במיוחד לחנויות ״רזילי״. מדוע אני חייבת את השמלה? אסביר בכיף. א. כי צהוב זה השחור, ב. כי סאטן זה הטרנד של קיץ 2021, ג. כי היא מתוחכמת, אבל לא מתחכמת, והכול בה בדיוק במידה הנכונה.

 

 

טופ וחצאית מטאליים שמאפשרים לך לרקוד בכיף שלך וגם לבלוט בשטח. 

  

 

אחרי שראיתי את שביט בשמלה המהממת הייתי חייבת לנסות גם את גרסת האוברול ההיסטרי

 

ואי אפשר בלי הבהירים... 

 

אי אפשר בכלל לספור כמה מחמאות קיבלתי בזכות השמלה הזאת! הגזרה שיושבת בול על הכתפיים, השרוולים המיוחדים, הסרט שנותן אפשרות קשירה (כמובן שגם אפשר לוותר עליו למען גזרת אוברסייז). אם יש לכן אירוע עבודה, בריתה או כל סיבה למסיבה (חוץ מחתונה) השמלה הזו תתאים לכן כמו כפפה לידה של המלכה אליזבת’. פלוס עליי - לא לשכוח לשדרג את ההופעה עם המשקפיים והתכשיטים.

 

 

פלוס עליי - לא לשכוח לשדרג את ההופעה עם המשקפיים והתכשיטים.

 

 

לאאוטפיטים נוספים באתר של ״רזילי״ אני ממליצה לכן להקליק על ממש כאן: http://www.razili.co.il