MADE IN ITALY: כל הגזרות, כל השטיפות וכל מה שחובה לדעת על הג'ינסים של REPLAY

MADE IN ITALY: כל הגזרות, כל השטיפות וכל מה שחובה לדעת על הג'ינסים של REPLAY 
אם ביום אפוקליפטי אחד יכריזו מפעלי כל העולם על הפסקת ייצור הדנים לאלתר, יש מצב שתמצאו אותנו במצב הצבירה מפוקפק למדי, כשאנחנו מחזיקות בכל הג'ינסים של REPLY שאנחנו יכולות לשים עליהם את היד. כי כשהאיכות וואו, הגזרות מחמיאות וכל כך אוספות את הישבן והעיצוב האיטלקי יושב עלינו בול – האם מישהו יוכל להאשים אותנו? אז לימים אפוקליפטיים שלעולם לא יגיעו אמן, הנה שיר הלל שחיברנו למותג הדנים האיטלקי ההורס שאנחנו כה אוהבות. בית ראשון: למה כולן קונות ריפליי? פזמון: כך תמצאי את הגזרה שאהבה נפשך. בואי לשיר איתנו!
הפילוסופיה של REPLAY: ג'ינס הוא יותר מסתם פריט לבוש
כשב-REPLAY מדברים על פריטים על זמניים, הם מדברים על ג'ינס. הם נועדו להחזיק למשך הרבה יותר מעונה אחת, הם משתלבים כמעט בכל אאוטפיט ומשקפים יותר מכל אותנו: הם מחליקים על הגוף בכמה שניות, מתמזגים עם הגוף וממשיכים להתעצב לאורך השנים, כשהבד והגזרה מסתגלים לגוף שלנו ולובשים את הצורה של כל עיקול וכל קפל. 
זו הסיבה שהג'ינס יהיה לנצח באופנה, וזו הסיבה שהוא מיצב את מקומו – בקלות כל כך – בראש שרשרת המזון האופנתית. הם תמיד יהיו סמל למרדנות אך גם לקלאס, לסטייל ולחשיבה מחוץ לקופסא, וכמה שהם יכולים להיראות דומים זה לזה – אין אף ג'ינס שנראה כמו חברו. וזה כל היופי. 
אי שם בשנות ה-80
המותג האיטלקי הנחשק המייצר ג׳ינסים לנשים ולגברים, עשה את צעדיו הראשונים אי שם בשנת 1978. תוך שנתיים בלבד – שימי לב לנתון המרהיב הבא – הגיע ייצור החברה למיליון פריטים. מיליון פריטים זה אומר הרבה מחשבה ועבודה קשה, ובריפליי הוכיחו שהם בהחלט לא מפחדים משניהם. הקולקציות האקסקלוסיביות הן חלומה של כל אישה (וגבר, אל תתני להם לעבוד עליך):  הגזרות מאריכות את הרגל, הקולקציות סופר מגוונות ותוכלי למצוא ביניהן גם ג'ינס קצר שיבוא בול ביום קיץ חם וגם ג׳ינס נמוך (ואגב, ג'ינס בגזרה נמוכה זה הדיבור החם עכשיו, אז תתכונני), גם דגמ"ח וגם סקיני הדוק, גם מכנסיים בגזרה ישרה וגם ג'ינס רחב רחב רחב שמשאיר מלא מקום. האיכות פשוט מצוינת ולגמרי מגלמת את המצוינות של Made in Italy, ולא סתם מיצב את עצמו REPLAY כאחד ממותגי הדנים המובילים בעולם, המציע שילוב בין ידע, תחכום וטכניקות ייצור לבין תוצאה שהיא טרנדית, נוחה ומקורית תמיד. 
ההמלצה שלנו: תתנסי! המגוון, העיצוב המחמיא שמבין איך נראה גוף של אישה והשטיפות הייחודיות הן הזדמנות להתחדש, לבדוק ואולי גם לראות כי טוב ולהשאיר לנצח. 
המדריך לבחירת ג'ינס נוסח REPLAY
לפני שמתחילות, קפצי לקטגוריית הג'ינסים של Replay באתר שלנו. חגיגת הדנים האיטלקית כבשה את כולך? נפלא, אנחנו כאן כדי לעשות סדר בין כל הגזרות, העיצובים והשטיפות ולעזור לך לבחור את הג'ינס הבא שלך. 
הסקיני: למי שאוהבת את זה אסוף
חובבות הסקיני, התפקדו! יש לנו בשורות מהממות בשבילכן. אחרי שזכו להשמצות לא מעטות ושבמשך תקופה ארוכה סטייליסטיות הפצירו בנו לאחסן את הסקיני עמוק בארון ולתת צ'אנס לגזרות רפויות יותר, הם חוזרים ובגדול!
אחרי שהאיט-גירל הנצחית של עולם האופנה, קייט מוס, הסתובבה ברחובה של עיר עם סקיני כמו בספר, קיבלנו כולנו הוכחה מהלכת לכך שהמכנסיים המפוקפקים זוכים לתחייה מחודשת. החטא של השנה שעברה הוא הטרנד של השנה, ובריפליי עושים לנו את החיים קלים יותר עם קולקציית ג'ינס סקיני נקייה וקלאסית.
אז אם את אוהבת את הג'ינס שלך צמוד יותר, אסוף יותר ומחבק את הגוף, אך גם נוח ואלסטי ומאפשר חופש תנועה – אנחנו משערות שהצלחנו לשמח אותך עכשיו. 
קרגו: למי שאוהבת את זה נטול מאמץ
ההשראה הצבאית של ג'ינס הקרגו וסגנון הוורקרס הגס לגמרי עושים לנו את זה. מכנסי הקרגו של ריפליי מייצגים את הגרסה העדינה של הז'אנר, והנה הם בשטיפה כחולה-כהה ובגזרה הקורצת גם לעולמות המחויטים. התוצאה: שילוב מושלם בין סגנון מרושל בכוונה לבין עיצוב סופר אלגנטי.  
MOM: למי שאוהבת את זה נוח
ג'ינס MOM מאופיין במותן גבוהה ורפויה, סיומת אסופה וגזרה שמחמיאה בכל המקומות הנכונים – ומטשטשת את אלה  ש(אולי) פחות. הם מציגים שיק לא מתאמץ, הכי בסטייל וגם הכי נוח שיש, אבל הסיבה שבגללה אנחנו באמת אוהבות את הגזרה הזו היא העובדה שהיא מאוד ורסטילית וגם מאוד מחמיאה לצלליות שונות – הם מתאימים לערב ולמשרד, משתלבים מהמם עם חולצה מחויטת וגם עם גופיית סבא ומחמיאים גם לנשים עם אגן רחב.  
Replay מציגה את הגרסה שלה לג'ינס ה-MOM, עם התרחבות קלה בשוקיים – מה שהופך את הג'ינס למעניין יותר. קצת שפשופים כחולים בירכיים למראה רטרו קלאס שופע סטייל, הטישרט האהובה עליך ואת מסודרת.
Straight: למי שאוהבת את זה נצחי ומחמיא
עונות באות והולכות, טרנדים מתאדים ומופיעים, אבל דבר אחד לא ישתנה – כנראה לתמיד: ג'ינס בגזרת סטרייט יהיה תמיד באופנה. הם כבשו את העולם בסערה מתישהו בשנות ה-90 והפכו במהרה לאחד הסגנונות הפופולריים והנמכרים ביותר בכל העולם, וכשמדובר בג'ינס, זה בהחלט תואר שאפשר להתגאות בו!
אז במה מדובר? ג'ינס סטרייט מאופיין בגזרה ישרה לכל אורכו – מהמותן ועד לקרסול, מה שהופך אותו למועמד מושלם המתאים למגוון צלליות גוף. אם את מחפשת ג׳ינס מחטב לנשים, כזה שיושב גבוה, לא מבליט אך גם לא בולע אותך, הנה שני חברים שישמחו לפאר לך את הארון בנוסח Replay, שפשוט עושים טוב כל מה שהם נוגעים בו. הראשון הוא  ג'ינס סטרייט בגזרה גבוהה עם כפתורים, חלק וקלאסי, שלגמרי רואים שעוצב בהשראה וינטאג'ית של שנות ה-90 העליזות. השני מגיע עם קצת יותר אדג' – שפשופים קלים בברך ולאורך הרגל ושרשרת שמוסיפה קצת בלינג בלינג ללוק.
Flare: למי שבעניין של הסבנטיז 
הסגנון הבוהמייני, המשוחרר והעליז של הסבנטיז לא הלך לשום מקום, ואיזה כיף שכך! גזרת הפלייר של ריפליי היא גם אחד הפריטים שפאשניסטיות הכי אוהבות, ואפשר להבין למה. הפריט מאופיין במותן גבוהה, התרחבות קלה אחרי הברך וכדי שיהיה כאן סטייל באמת – גם שסע קטן בצידי הקרסול. בחרי את המידה המדויקת לך כדי שההתרחבות תתרחש בול במקום הנכון.
Baggy: למי שאוהבת לנשום עמוק
ג'ינס אוברסייז הוא הנמסיס של הסקיני וגם אחד הטרנדים העולים של עולם האופנה, ואנחנו מאוד אוהבות לראות מה קורה כששמים את השניים בזירה לקרב ענקים: הצמוד-צמוד של הסקיני מול הרחב ונושם ומשאיר מלאאאא (אאא) מקום של ה-Baggy, מי ינצח?
החדשות הטובות הן שממש אין צורך להכריע, ואפשר גם וגם. אם את אוהבת כשהבגדים שלך רפויים ונינוחים, זה הג'ינס שלך. הגזרה של  הבאגי רפויה לכל האורך, מהמותן הנינוחה, דרך הגזרה המשוחררת ועד להתרחבות הבלתי נמנעת גם בקרסול, והנה הם בגרסה היפהפיה של ריפליי - ג'ינס באגי בשטיפה אפור כהה וג'ינס באגי כחול.
Wide Leg: למי שרוצה להשיג את השילוב המושלם בין נוחות לסטייל
בניגוד ל-Baggy הרחב להפליא, הטרנד שכבש את כולנו (ואם הוא עוד לא כבש אותך, הנה הזדמנות לחזור בתשובה כי זה כה יפה וכה מחמיא) מאופיין במותן שלרוב תהיה יותר פיט וקצת יותר אסופה, וההתרחבות תתרחש רק בהמשך, באזור הירכיים והקרסול. ג'ינס WIDE LEG משלב באופן מושלם נוחות וסטייל, כי מצד אחד הוא "עומד" ומחזיק את המותן ומצד שני מאוד באווירה משוחררת ורחבה. REPLAY מציגים את הגרסה המצוינת שלהם ל-WIDE LEG, עם ג'ינס בגזרה בינונית וקרעים מתופרים סגורים בברכיים. מושלם.